Ninja Theory запросила журналістів на закриту презентацію гри.
Нещодавно розробники Senua's Saga: Hellblade II запросили ігрових журналістів до офісу студії Ninja Theory, де вони зіграли у демо-версію сиквелу. Голова студії Дом Метьюз розповів, що команда розробників мала плани на продовження одразу після релізу оригінальної гри, але активна розробка розпочалася лише після приєднання до Xbox Game Studios.
Співзасновник Ninja Theory, а також геймдиректор та сценарист першої частини, Тамім Антоніадіс покинув студію ще на ранніх стадіях розробки сиквелу. Наразі нею керують: артдиректор Ден Етвелл, режисер візуальних ефектів Марк Слейтер-Танстілл та звукорежисер Девід Гарсіа.
Події Senua's Saga: Hellblade II відбуваються після фіналу першої частини, у якому Сенуа востаннє прощається зі своїм коханим Ділліоном та вирушає у нову подорож до Ісландії. За сюжетом, вона полюватиме на вікінгів, які спалили її село. Журналісти відзначили якісну графіку, анімації, звуковий дизайн та атмосферу гри.
Розробники покращили бойову систему і тепер вона має більшу глибину та різноманітність у порівнянні з першою частиною. Як і в оригінальній грі, Сенуа не може одночасно атакувати декількох ворогів, тому битви побудовані як серія дуелей, що йдуть одна за одною. Також журналісти відзначили ШІ ворогів, які стали розумнішими та можуть частіше відбивати слабкі удари або контратакувати.
Сенуа матиме спеціальні здібності, серед яких тимчасове сповільнення часу. Окрім цього, у грі залишаться прості візуальні головоломки, які необхідно розгадати, щоб пройти далі.
Senua's Saga: Hellblade II працюватиме на Xbox Series X з динамічною роздільністю здатністю та з обмеженням у 30 FPS. Розробники пояснили, що це необхідно для того, щоб якість графіки залишалася на кінематографічному рівні.
Реліз Senua's Saga: Hellblade II відбудеться 21 травня 2024 року на Xbox Series та ПК. Гру додадуть в підписку Game Pass одразу на релізі.
Останні коментарі (0)