Про це у своєму відео розповів левел-дизайнер із Valve Даріо Касалі.
Він показав список назв для гри, які розглядала студія. Найпопулярнішими серед розробників були назви Bent, Dirt, Lead, Pressure Chamber і Screwed. Серед інших варіантів: Pipe, Trash, Shiv, Death, Burn і Bolt. Власне, назва Half-Life розташована ближче до кінця списку.
Ще було б цікаво дізнатися, в який момент з'явилася ідея назвати гру Fallout. Нагадаю, що оригінальна Fallout вийшла за рік до релізу Half-Life.
У відео Касалі також пояснює, навіщо Valve додала у гру вступну сцену з поїздкою на монорейці. Вона була потрібна не тільки для того, щоб окреслити сетинг, а і щоб похизуватися технологіями: системою освітлення, скелетною анімацією, скриптовими сценами і таким іншим.
Топ коментарі (2)
Подивитись як розробники хотіли назвати свою ту чи іншу гру на стадії виробництва, то там одна люта крінжа і саме та назва, яку обрали підходить ідеально та була обрана дивом.
Як добре, що все ж таки обрали Half-life 😍