Кажуть, що це необхідний крок.
У повідомленні від директорів Riot сказано, що за останні кілька років студія виросла майже вдвічі, а тому настав час провести реструктуризацію і зосередитися на ключових проєктах і скоротити фінансування усього вторинного. Для цього доведеться звільнити приблизно 530 працівників або 11% від загальної кількості. Найбільше ця хвиля скорочень вплине на команди, які напряму не задіяні у розробці.
Riot Games зосередиться на підтримці своїх основних ігор: League of Legends, VALORANT, Teamfight Tactics і Wild Rift. Розробка нових тайтлів також продовжиться, але у меншому масштабі.
Скоротять команду карткової гри Legends of Runeterra, яка, як з'ясувалося, ніколи не приносила прибутку. Подальший розвиток гри буде сфокусований на PvE-контенті.
Після виходу Bandle Tale: A League of Legends Story припинить своє існування підрозділ Riot Forge, який займався випуском ігор у всесвіті League of Legends від сторонніх розробників.
Топ коментарі (3)
LoR шкода. Цікава була ccg однак як і у випадку гвінту розробники були занадто щедрі у f2p грі. Це ще раз доводить, що таким іграм сервісам потрібно душити свою ж економіку час від часу
За ріот форж сумно. І де вайлд ріфт на сича нарешті?
дійсно було б круто портувати