Куток

Обкладинка для допису Розробку Star Wars: The Old Republic передадуть іншій студії, щоб BioWare могла сконцентруватися на Dragon Age і Mass Effect
Богдан для Редакція

Додано

Розробку Star Wars: The Old Republic передадуть іншій студії, щоб BioWare могла сконцентруватися на Dragon Age і Mass Effect

Видавець Electronic Arts веде переговори зі студією Broadsword Online Games.

Першим про це повідомив сайт IGN, після чого представники EA підтвердили новину. Видавець і студія вже підписали лист про наміри, а остаточно закрити угоду планують до кінця місяця.

Broadsword Online Games вже займається підтримкою двох MMO: Ultima Online і Dark Age of Camelot. Керує студією Роб Дентон, співзасновник Mythic Entertainment і колишній віцепрезидент BioWare, який свого часу встиг трохи попрацювати над Star Wars: The Old Republic.

Наразі підтримкою SWTOR займається близько 80 людей. Половина з них перейде в Broadsword, а іншим знайдуть роботу в інших командах всередині BioWare. Не виключено, що когось можуть звільнити.

BioWare сфокусується на продовженнях своїх однокористувацьких ігор - Dragon Age і Mass Effect, які анонсували у 2018 і 2020 роках відповідно.

Топ коментарі (19)

Звернути
 
__33d114ed71f67 profile image
fishkuzn

Невже нинішні BioWare в змозі зробити годні Mass Effect та Dragon Age після таких "хітяр", як Anthem, ME: Andromeda та DA: Inquisition?

Звернути
 
piligrim profile image
Олекса

Зараз потихеньку проходжу DA: Inquisition. Гра гірша за DA Origins, але краща за DA II. Хоча б немає одноманітних локацій, як в Dragon Age II. Бо місто Кіркволл буде мені снитися у жахах. Звісно, де-не-де халтура проглядає, але грати поки що цікаво.

Звернути
 
__33d114ed71f67 profile image
fishkuzn

Три рази намагався грати в Inquisition, але не витерпів тих ммошних квестів «закрий 5 проломів», «вбий 3 банди», «збери 10 квіточок». Плюс рівнева система, де ти ходиш біля сюжетних місць, а там літає ворог з черепком до якого нам ще рано і його треба обходити десятою дорогою. Це невдала пародія на Відьмака, яка спочатку мала бути ММО, але потім вирішили перевести в сінгл.
Мені навіть друга частина більше сподобалась, попри ті самі одноманітні локації. Тут спорити не розумно, бо копіпаст жахливий та візуально вбогий. Але сюжет концентрований, зосереджений на головному герої та його оточені, які змінюються з часом. Для типових фентезі з порятунком всього світу це було класне рішення.
В свій час DA 2 мала бути звичайним аддоном, який ЕА заставила назвати прямим сиквелом та дала рік на розробку, тому і вийшло так халтурно, якщо судити мірками «основна гра/сиквел/аддон/etc».

Тред Тред
 
piligrim profile image
Олекса

Погоджуюсь з тим, що рівнева система у "Інквізиції", як мінімум, незручна. Мене спочатку дивувало, чого моби такі товсті, а потім я побачив, що вони на пару рівнів вище за партію. Довелося поповзти на Реддіт та відшукати список локацій з розбиттям на необхідні рівні.
З приводу квестів "збери 10 квіточок" є таке, причому їх бажано виконувати, бо вони дають "вплив" для Інквізції, але не можу сказати, що вони дратують більше, ніж зачищення "питаннячок" у Відьмаку 3, чи схожі задачі в Assassin`s Creed. До того ж, не всі ці квести такі погані. Астрономічні головоломки, наприклад, мені сподобалися.

Тут головне планувати свій маршрут так, щоб зачепити ті додаткові квести, які "по дорозі".

Якщо дивитись на DA 2 як на аддон, то можна прийняти одноманітність локацій та повторення ассетів, але навіщо було спрощувати механіки гри та прибирати можливість повного екіпірування у партійців? Дуже дивне рішення.
Хоча ще по DLC до Dragon Age Origins можна було побачити, що Біовари видихаються.

Тред Тред
 
__33d114ed71f67 profile image
fishkuzn

В тому й справа, що можна "обійти" товстих мобів або запланувати маршрут, щоб заодно зібраті 10 квіточок. Та хіба це гра, де виконання ігрових механік перетворюється в якусь рутину чи роботу?

Тред Тред
 
piligrim profile image
Олекса

Так а нащо обходити товстих мобів, коли можна піти по сюжету, розкачатись, а потім повернутись та зібрати і 10 квіточок, і 10 кабанячих дуп, і позакривати усі розломи?
Друга сюжетна локація (столиця Орлею) дуже маленька, але там непогано дають досвіду тільки за прочитання табличок.
Якщо раптом забажаєте ще раз спробувати пройти "Інквізицію", то не повторюйте моєї помилки і не робіть воїна з дворучною зброєю. Він б'є повільно і не дуже сильно. Від цього гра ще більше починає "душити". Знаючі люди на форумах кажуть, що краще за все обрати злодія з кинджалами.

Звернути
 
hrafnsmal profile image
Hrafnsmal

На мій погляд ДА та МЕ вже таке було. Кращі їх ігри закінчилися на КОТОР.

Звернути
 
ternox profile image
Ternox

оце накинув так накинув

Тред Тред
 
hrafnsmal profile image
Hrafnsmal

Накинув тільки для тих, хто не застав Балдурс другий.

Тред Тред
 
piligrim profile image
Олекса

Ну, як на мене, Dragon Age Origins значно краще за Neverwinter Nights 2, наприклад.

Тред Тред
 
hrafnsmal profile image
Hrafnsmal

NWN2 то Obsidian

Тред Тред
 
piligrim profile image
Олекса

Точно! 😄 Якщо вже так, тоді Dragon Age Origins цікавіша за Neverwinter Nights 1, якщо брати виключно офіційні модулі. І якщо вже бути до кінця чесним, то DA цікавіша за перший Baldur`s Gate. Бо у першій BG ще немає епічного розмаху.

Тред Тред
 
hrafnsmal profile image
Hrafnsmal

немає епічного розмаху
І це чудово. Це єдине у своєму роді велика пригода де ти не рятуешь світ і не є центром цього світу та його головним героєм. Таких сюжетів у рпг майже немає, таких сюжетів як у ДАО тисячі.

Тред Тред
 
piligrim profile image
Олекса

Не згоден.

Це єдине у своєму роді велика пригода де ти не рятуешь світ і не є центром цього світу та його головним героєм

Ну крім того, що ГГ є нащадком бога та добивається визнання серед аристократії Брами Балдура. Головний антагоніст Саревок теж збирався отримати силу Бога та панувати у світі. Тож порятунок світу ми теж маємо.
Якщо розглядати сюжет серії "Брами Балдура" загалом, то це та сама епічна історія, просто розмазана на дві гри, де перша гра - це, свого роду, вступ.

Добре біс з нею, з загальною історією. Але у БГ 1 майже немає спілкування між соратниками, а робити головного героя злим немає сенсу. У ДАО злий герой має свій вплив на історію світу, відмінний від подвигів доброго героя. У БГ 1 злий герой має лише втрачені квести та загони "полум'яного кулака" на свою дупу. Увесь основний контент, знову ж таки, захований у БГ 2.

Якщо розглядати БГ 1 та БГ 2 як одну гру, з великим вступом, тоді так, вона краще за ДАО, але якщо брати тільки БГ 1, то ні, не краще.

Тред Тред
 
hrafnsmal profile image
Hrafnsmal

Ну крім того, що ГГ є нащадком бога та добивається визнання серед аристократії Брами Балдура. Головний антагоніст Саревок теж збирався отримати силу Бога та панувати у світі.

Брама Балдура це просто місто. Одне з сотен у на континенті. Максимум на що претендував Саревок це місце у пантеоні Фаєруну у якому десяткі богів які змінюють один одного частіше ніж політики у демократичній країні. Всі події обох частин гри це максимально регіональні розбірки, ніякого порятунку світу навіть близько немає. У кінці першої частини герої отримує визнання та силу яку в інших CRPG антагоніст у першій главі або навіть пролозі отримує.

Але у БГ 1 майже немає спілкування між соратниками

Це якщо вважати що спілкування та нелінійні квести є головним елементом CRPG. Це, м'яко кажучи, не так (хоча ігрожур пострадянського простору цю думку дуже глибоко всім нав'язав). У БГ1, наприклад, є чудовий геймплей с безліччю класів, білдів та тактичних можливостей.

У БГ 1 злий герой має лише втрачені квести та загони "полум'яного кулака" на свою дупу.

Та ні, все навпаки. В БГ1 якщо ти не провокуєш на бій та не вбиваєш усіх NPC що зустрів, то втратиш десь 80% луту. Там є квести де треба віддати цінні артефакти за 25 золотих та 50 очків досвіду. Єдиний спосіб їх потім повернути це вбити або вкрасти.

Але говорячи саме про поганого персонажу - нормально це реалізовано тільки у одній грі і це Planescape: Torment. Це буквально єдина гра де можна бути насправді злою людиною у повному сенсі цього слова (брехати, інтригувати, зраджувати, підставляти). У всіх інших CRPG злий = жадібний вбивця або маніяк.

Тред Тред
 
piligrim profile image
Олекса

Відчуваю, що консенсусу ми не дійдемо. 😄
Як у Вас усе зручно виходить - і Брама Балдура - це звичайне місто, і Боги Фаєруну - це так, дрібні божки. 🙂

На мою думку, Брама Балдура - це регіональний центр, бо має зручне розташування на мапі, вихід у море та великі торгові представництва. Але на цю тему дискутувати не буду. Це видумане ефемерне місто, тож думок про значимість Брами Балдура може бути багато.

Всі події обох частин гри це максимально регіональні розбірки, ніякого порятунку світу навіть близько немає.

Ну якщо так судити, то тоді і в ДАО ніякого порятунку світу немає, це теж регіональні розбірки, оскільки, станом на першу частину, у Ферелдені мор є, а у Орлеї та Тевентері запаслися попкорном та наглядають за видовищем з відстані.

Це якщо вважати що спілкування та нелінійні квести є головним елементом CRPG. Це, м'яко кажучи, не так (хоча ігрожур пострадянського простору цю думку дуже глибоко всім нав'язав).

Так рольова гра - на то і рольова, що гравець має грати роль. А роль - це характер персонажа та його світогляд, а не "+20 сили, +30 спритності та +15 мудрості".
За Вашою логікою, виходить що Diablo 2 - це чудова рольова гра, бо там багато класів та білдів, а той же Planescape: Torment - погана рольова гра, бо там тільки три класи і відверто слабкі двобої.

Та ні, все навпаки. В БГ1 якщо ти не провокуєш на бій та не вбиваєш усіх NPC що зустрів, то втратиш десь 80% луту. Там є квести де треба віддати цінні артефакти за 25 золотих та 50 очків досвіду. Єдиний спосіб їх потім повернути це вбити або вкрасти

Чотири рази проходив БГ1 за доброго персонажа - в мене інвентар по швах репів від різних мечів +2, магічних плащів, браслетів майстерності та обладунків. Не пам'ятаю, щоб там треба було щось аж таке цінне віддати. Можете розтлумачити детальніше?

Але говорячи саме про поганого персонажу - нормально це реалізовано тільки у одній грі і це Planescape: Torment. Це буквально єдина гра де можна бути насправді злою людиною у повному сенсі цього слова (брехати, інтригувати, зраджувати, підставляти). У всіх інших CRPG злий = жадібний вбивця або маніяк.

У ДАО теж можна зраджувати та підставляти, хоча там злий ГГ - це скоріше людина, що дістається мети за будь-яку ціну і використовуючи будь-які інструменти. Угоди з демонами, божевільними сектантами, магами крові, зрадниками - злий ГГ у ДАО піде на все, лише б подолати мор та отримати владу, а там таки можна стати королем чи королевою.

І ще насправді злою людиною можна бути у перших двох частинах Fallout. 😉

Тред Тред
 
hrafnsmal profile image
Hrafnsmal

Достатньо просто подивитися на карту Абейл-Торілу, щоб зрозуміти наскільки масштаб БГ1-2 маленький. Ну й пантеон там, повторюсь, великий та часто змінюється. Стати новим Баалом це далеко не "панувати світом". Навіть близько такого немає, Баал це навіть не єдиний бог Абейл-Торілу що відповідає за вбивства та ненависть.

Так рольова гра - на то і рольова, що гравець має грати роль.

Якщо взяти класичні модулі по ДнД, то там взагалі немає соціальної частини. Все відігрвання ролі там - це використання свого персонажа для бою та дослідження небезпечного середовища. Тобто так, будь-який dungeon crawl це класична рольова гра у більшому сенсі, ніж соціальні CRPG без нормального комбату. Так що так, у Diablo набагато більше спільного з класикою, ніж у Disco Elysium. Єдина відмінність від стартового модулю настільної ДнД це комбат у реальному часі.

а той же Planescape: Torment - погана рольова гра, бо там тільки три класи і відверто слабкі двобої.

Це просто інший піджанр CRPG де соціальна частина важливіша за рольову складову у боях. Повторюсь, що поділ на "правильні" та "неправильні" рольові ігри створено штучно бовдурами з ігрожуру 90-х. У 80-х будь-яка гра з характеристиками, прокачкою та кастомізацією персонажа вважалася рольовою, байдуже які там діалоги та як вони виконані.

в мене інвентар по швах репів

Не знаю від чого там у вас інвентар у першій частині по швах розходився. Деяких предметів у всій грі просто фізично недостатньо для всієї повної партії, їх там менше ніж пустих слотів для них. До речі більшість з артефактів випадає у боях яких добрий герой може уникнути просто не провокуючи інші партії, які можна зустріти у полі.

Можете розтлумачити детальніше?

Можу навіть повний список надати:
Girdle of Piercing - один з ЧОТИРЬОХ поясів у всій грі.
Boots of Stealth - одні з П'ЯТИ чобіт у всій грі.

І ще насправді злою людиною можна бути у перших двох частинах Fallout. 😉

РТ це єдина РПГ де можна навмисно брехати. Тобто казати одні й ті ж речі з поміткою "правда" або "брехня". Це буквально революція у жанрі CRPG яку ніхто не помітив, так само як і унікальну структуру діалогів де немає "дерева". В плані відігравання злого персонажа - цілком прохідний міні-квест на контракт діда з Дастменами у другій локацій може бути набагато жорстокішим ніж все, що Фаллаут 1-2 може запропонувати. Це не просто "я став рабовласником та гвалтую жінок, лол". Це підла та підступна жорстокість від якої тобі реально огидно: пообіцяв допомогти, виконав обіцянку та потім підступно зробив все так, що чоловік її вбив. Такі маленькі життєві трагедії це в 100 разів крутіше за дефалтне фентезійне

Угоди з демонами, божевільними сектантами, магами крові, зрадниками

Тред Тред
 
piligrim profile image
Олекса

Мені теж дуже подобається PT. Я вважаю, що це унікальний шедевр.
Та мова ж була не про домінування РТ, а про те, що ДАО, як рольова гра, краща за БГ1.

Можу навіть повний список надати:
Girdle of Piercing - один з ЧОТИРЬОХ поясів у всій грі.
Boots of Stealth - одні з П'ЯТИ чобіт у всій грі.

За Girdle of Piercing не пам'ятаю, але Boots of Stealth в грі як мінімум дві пари. Та і відсутність поясу чи чобіт у першій частині не такі критичні, як якби був дефіцит зброї і треба було цінні мечі віддавати.
А ось якщо відігравати злого героя, то гравець буде втрачати квести, як, наприклад, у випадку з обручкою, що її шукає жінка в таверні "Дружня рука".

Злому герою потрібно постійно наглядати за своєю репутацією - з надто високою репутацією злі соратники не будуть вважати його лідером та підуть. А з надто низькою репутацією потрібно постійно відбиватись від загонів "Полум'яного кулака". Тоді потрібно робити в храмі пожертви та корегувати репутацію, що, на мою думку псує рольовий відіграш.

При тому, в БГ1 відіграш за злого персонажа не впливає на загальну історію світу, а ось у ДАО злий персонаж може, наприклад, знищити головну релігійну реліквію у світі Тедасу. Може вирізати ціле "Коло магів", або допомогти гномам обрати короля-тирана (хоча там обидва претенденти мають свої вади). Це все має глобальні наслідки для світу гри. Це не просто вбивство NPC.
Різниця між проходженням за доброго та злого героїв в ДАО набагато помітніша, ніж в БГ1.

Ви кажете, що в БГ1 кращий геймплей та більше класів і білдів. Але це все зводиться до комбінацій воїн-маг-злодій-клірик. В оригінальному виданні 1998 року навіть підкласів, з додатковими можливостями та бонусами, немає Якесь різноманіття мають тільки маги та клірики, бо в них багатий набір чарів.

У ДАО є три основних класи - воїн, злодій, маг, але вони мають широкий набір навичок та підкласи.

Тому маг може бути лікарем-перевертнем, чи стихійним чаклуном, що б'є вогнем та холодом, або блискавками та який ще й накладає дебаффи на ворогів. Або може бути магом крові, що використовує не ману, а власне здоров'я для творіння заклинань, та може поповнювати це саме здоров'я за рахунок соратників.

Розбійник може бути бардом з піснями, може бути рейнджером - лучником, що викликає тварин на допомогу. А може бути традиційним вбивцею з двома кинджалами та здатністю глушити ворога і миттєво заходити йому за спину.

Воїн може бути і нестримним варваром з дворучною зброєю та здатністю баффати партію на захист та атаку. Може бути танком-лицарем, що відволікає ворогів на себе та збиває їх з ніг поштовхами щита. А може бути майстром зброї, що наносить значну шкоду усім ворогам, що знаходяться поряд.

Аддон "Пробудження" додає ще більше підкласів та навичок. Різноманітності стає ще більше.

Тож за відіграшем ролі ДАО перевершує БГ1, а за можливостями геймплея та різноманітності білдів, як мінімум, не поступається БГ1. На мою думку теж перевершує, але так можна полемізувати до нескінченності, тому зробимо вигляд, що просто не поступається.
Тому я і вважаю, що ДАО краще за БГ1.
Dixi

Тред Тред
 
hrafnsmal profile image
Hrafnsmal

Та ну, порівнювати кращу реалізацію ДнД 2.5 та несбалансовану бойовку ДАО то таке собі. Я розмумію, що ДАО вам подобається, але краще зупинится вже на тому, що там є нелінійність діалогів та соціалізація, а у БГ1 немає. Хоча взагалі їх порівнювати це як порівновати РТ та Діабло. Різні піджанри.

Куток

Підписуйтеся на наші соціальні мережі:
Telegram
Twitter
Facebook


Тепер у нас також є Youtube канал!