Куток

Обкладинка для допису Розробники поділилися подробицями створення Skull Island: Rise of Kong - однієї з найгірших ігор року
Londu для Редакція

Додано

Розробники поділилися подробицями створення Skull Island: Rise of Kong - однієї з найгірших ігор року

"Кранчі почалися у лютому. До кінця місяця я працював на автопілоті, тому що вся надія була втрачена".

Співробітники студії IguanaBee розказали журналістам видання The Verge про розробку Skull Island: Rise of Kong, яку гравці називають найгіршою грою року.

За словами представників студії, розробка Skull Island: Rise of Kong розпочалася з нуля у червні минулого року і повинна була закінчитися рівно через рік. При створенні гри видавець GameMill Entertainment ставив жорсткі дедлайни та майже не ділився ніякою інформацією щодо проєкту. Тому розробникам доводилось часто "імпровізувати".

Видання The Verge написало, що штат IguanaBee постійно змінювався. Над проєктом в різний час працювало від двох до двадцяти розробників. Також співробітники студії розказали, що видавець не міг надати достатнє фінансове забезпечення, щоб утримати в команді досвідчених працівників.

Крім цього розробники IguanaBee розповіли, що хотіли б створювати оригіналі ігри, але не мають для цього коштів. Фінансові ресурси команді надають тільки видавці, які хочуть випустити проєкти за ліцензією. Після цього портфоліо студії поповнюється подібними іграми, і через це до них продовжують звертатися компанії, які прагнуть зробити ще більше ігор за ліцензією. Тому виходить таке замкнене коло.

Попри негативну реакцію спільноти щодо Skull Island: Rise of Kong, деякі розробники пишаються тим, що вони зробили. Оскільки реліз гри таки відбувся, незважаючи на численні труднощі.

Skull Island: Rise of Kong вийшла 17 жовтня та відразу вразила гравців своєю поганою якістю. Після релізу спільнота почала закликати людей не купувати гру та називала розробників шахраями.

Топ коментарі (0)

Куток

Підписуйтеся на наші соціальні мережі:
Telegram
Twitter
Facebook


Тепер у нас також є Youtube канал!