Мої дописи про першу та другу частини серії Dark Souls:
Історія мого знайомства з Dark Souls
Темна конячка серії Dark Souls
Та мій допис про доповнення до Dark Souls III:
Доповнення, котрі завершили серію Dark Souls
Про ELDEN RING теж почитайте:
ELDEN RING - це практично Dark Souls 4
Embrace the Darkness
Особисто для мене, третя частина серії Dark Souls, являється улюбленою. Грати в неї набагато зручніше і цікавіше, бо її зробили трохи швидшою, а в графічному плані вона стала ще красивішою та і звучить гра просто шикарно. Та найголовніше те, що до розробки повернувся батько серії - Хідетака Міядзакі, це мене дуже порадувало і запевнило, що третя гра буде приголомшливою. А тепер більш детально.
Вже з головного меню, мені стало зрозуміло, що Dark Souls III буде відмінною. Бо у меню грала просто надзвичайна композиція, вона була сумною, меланхолічною і водночас, в ній звучали нотки надії, і ця пісня налаштувала мене на незабутню подорож у край, що зветься Лотрік. А яка ж шикарна в грі музика, під час битв з босами! Вона грамотно доповнює образ противника, розкриває його сутність та починає грати гучніше і швидше в другій фазі битви, про це розповім пізніше. Так, музичний супровід в Dark Souls III, набагато різноманітніший та якісніший, на відміну від попередньої частини, і по духу, ближче до першої гри, що мені дуже подобається :)
Стосовно графіки, то вона в третій частині – прекрасна! Всі ці готичні замки з їх неповторною і трошки химерною архітектурою та вичурним декором, дерев’яні халупи простих селян і вишуканий собор місцевої церкви, та навіть, те кляте вічно отруююче болото, виглядає прекрасно і атмосферно, а локація Ірітілл Холодної долини, яка заповнена снігом і місячним сяйвом, то просто насолода для очей :)
Щити, зброя і обладунки теж виглядають красиво і ефектно, особливо класно виглядає ефект тління на обладунках персонажа. А противники і боси захоплюють своїм дизайном, особливо боси, вони вийшли шикарними.
Dark Souls III трохи змінилася, порівняно з попередницями. З гри прибрали покращення броні, тепер можна прокачувати лише зброю та щити. Також з'явилася полоска мани, вона розрахована на використання заклинань та спеціальних бойових прийомів, котрі присутні вперше в серії. Ці прийомі, індивідуальні для кожного виду зброї та щитів. Вони додають змогу отримати новий досвід в бою, і збільшити тактичну різноманітність, наприклад можна пробити блок противника, або не очікувано скоротити дистанцію використавши стрибок з ударом, або декілька кругових атак. Всі ці нові атаки класно анімовані і виглядають приголомшливо!
Доречі, всі рази я проходив гру на клавіатурі з мишкою. Багато хто каже, що краще грати на ґеймпаді, і тільки крайній раз я пройшов Dark Souls III, саме на контролері і це було досить зручно, хоча деяких босів я все ж проходив на клавіатурі.
Особисто мені третя частина Dark Souls, не здалася надто складною, мабуть через те, що я багато разів перепроходив попередні частини і вже звик до складності. Певні труднощі в мене викликали, тільки три боси у грі, це Принц Лотрік і його брат Лоріан (Lothric, Younger Prince, Lorian, Elder Prince), Безіменний король (The Nameless King), якого я так і не зміг перемогти в першому проходженні, і фінальний бос - Душа Попелу (Soul of Cinder). А всі інші були не дуже складними, але битви з ними були різними і цікавими, кожна по своєму. Це не означає, що вони здалися без бою, просто я витрачав на перемогу над ними менше спроб.
Цікавий випадок у мене стався, в битві з Олдріком Пожирачем Богів (Aldrich, Devourer of Gods). У цього боса є така атака, коли він вистрілює зі свого луку багато стріл і потрібно від них тікати поки вони не перестануть летіти, так от, він уже застосував свій прийом і в цей момент я його добив, але його стріли не припинили свою підступну дію і відняли останні краплі здоров'я у мого персонажа, в цей момент запустилася кат сцена, в якій мене перенесли далі по сюжету, і вже там мій герой помер. Шкода що я не записував цю битву, це був дуже веселий момент і я навіть не засмутився, що довелося бігти до місця гибелі персонажа.
Ще одним нововведенням, стали фази в бою з босами. Що це значить? Тепер, коли шкала здоров’я боса зменшується до певного рівня, він починає застосовувати нові атаки, стає більш агресивним і стрімким, а його удари наносять більше пошкодження персонажу. Перехід на нову фазу, обозначається прискорення і збільшенням гучності музики, що викликає прилив адреналіну, бо розумієш, що зараз стане гаряче.
Особисто я радий такій переміні, бо тепер, бої з босами стали більш цікавими, видовищними і складними, а що ще потрібно прихильнику серії Dark Souls :)
Трохи про сюжет. Нам випадає роль Непалаючого, такий собі аналог Неживого з попередніх частин серії, і ми повинні повернути Лордів попелу (це ті, хто вже колись продовжували Епоху Вогню) на їхні трони, щоб увібрати силу їх душ і визначити роль Вогню у всесвіті Dark Souls. Також, присутні і додаткові завдання, які пов'язані з усіма персонажами яких ми зустрінемо впродовж проходження гри і їх, традиційно для серії, складно виконати без підглядування в інтернет. А деякі, можна і взагалі пропустити. То ж підказки вам у підмогу, бо додаткові завданні, вийшли досить цікавими, та навіть драматичними і я рекомендую з ними ознайомитися.
Для мене Dark Souls III – це найкраща гра 2016 року. Бо в ній є все для захопливого проведення часу, це і якісний, в міру складний ігровий процес, цікавий сюжет і лор, красиві локації і просто неперевершена музика. Я дуже люблю третю частину і всю серію Souls, ця серія ігор захопила мене з першого трейлеру в далекому 2011 році і не відпускає понині. Впевнений, що ще не один раз перепроходитиму ці ігри, і буду отримувати величезне задоволення. За словами Міядзакі Dark Souls III стала заключною грою в серії, та я сподіваюсь, що колись, він все таки повернеться до цього похмурого, цікавого і захопливого всесвіту, що зветься - Dark Souls.
Praise the Sun!
Посилання на мою рецензію гри в Steam тут - DARK SOULS III
Топ коментарі (6)
Ну це не нововведення, бо в дс2 вже було це, хоч і не з багатьма босами
А так згоден, що третя частина дуже крута, хоча моя улюблена все одно друга)
А в яких босах в DS2 були другі фази? Бо я щось не можу згадати :) Хоча, одного точно згадав, у Останнього гіганта є щось типу другої фази, коли він собі руку відриває і починає нею битися.
Ну, тут вже кому яка частина серії подобається. Добре, що є з чого обирати ;)
Smelter Demon встромляє в себе меч і стає більш "вогняним", Димний Лицар теж бафає свій меч в умовній другій фазі і Burnt Ivory King. Може ще пару забув, але їх в цілому там мало таких
Точно, а про них і не подумав :)
Цікаво чи в DS3 цю фішку з другою (а інколи і з третьою) фазами додали завдяки DS2 чи все ж завдяки Bloodborne 🤔 Бо Міядзакі саме в Bloodborne використовував цю фішку в кожному босфайті.
Насправді один двофазний бій був і в DS1 - Орнштейн та Смоуг не дадуть збрехати. 😉
Це правда, а я про них і не подумав 😄 Мабуть, настільки звик до цих двох, що вже не відчуваю, що то друга фаза бою починається 😅 Та в DS3 всі боси мають кілька фаз бою.