Розробники вирішили, що у них немає стільки часу.
Hi-Rez Studios анонсувала SMITE 2 минулого тижня. Студія одразу сказала, що не зможе перенести увесь контент із оригіналу у сиквел. Замість цього гравцям запропонують відшкодування за витрачені час і гроші.
Блогер Jake Lucky вирішив розпитати розробників, чому так сталося. Як пояснив виконавчий продюсер гри, не можна проста скопіювати скін із Unreal Engine 3 і вставити його в Unreal Engine 5. За 10 років підтримки SMITE було створено більше 1600 скінів, а на перенос тільки одного знадобиться близько 8 тижнів роботи одного співробітника. Саме тому розробники вирішили ввести системи Legacy Gems і Divine Legacy, які відшкодують гравцям витрачені гроші.
Топ коментарі (1)
так може хай не один співробітника переносить 1600 скінів за 240 років, а 10 це уже буде 24 роки, а 100 на аутсорсі то взагалі за 2,4 роки перенесуть )
видно дешевше відшкодувати ніж то все переносити )