Куток

Обкладинка для допису Шраєр розповів про скасований виживач від Blizzard
Богдан для Редакція

Додано

Шраєр розповів про скасований виживач від Blizzard

Гру розробляли більше шести років.

Вчора, 25 січня, стало відомо, що Microsoft звільнить майже 2 тисячі співробітників свого ігрового підрозділу. Разом з цим з'явилася інформація про відміну розробки виживача з кодовою назвою Odyssey, який Blizzard анонсувала у 2022 році.

Журналіст Bloomberg Джейсон Шраєр розповів трохи більше про скасовану гру.

Розробку Odyssey почали у 2017 році. Ідею нового проєкту запропонував ветеран Blizzard Крейг Амаі, який працював над World of Warcraft. За його задумом, гра мала стати виживачем, схожим на Minecraft і Rust. Над Odyssey працювала команда із більше ніж 100 розробників.

У гри були проблеми з рушієм. Початково прототип зібрали на Unreal Engine, але топ-менеджмент студії вирішив відмовитися від нього, тому що рушій від Epic не дозволяв зробити великі локації, на яких одночасно могли б грати до 100 гравців.

Odyssey перевели на власний рушій Synapse, який створювали для мобільних проєктів студії. Це призвело до ще більших проблем. Після того, як Microsoft придбала Activision Blizzard за 68.7 мільярдів доларів, багато хто в команді сподівався, що вони зможуть повернутися до Unreal Engine. Цього не сталося, як ми вже бачимо.

Втім, в кінці Шраєр пише, що, незважаючи на усі проблеми, прототип Odyssey все ж вдалося зібрати і в нього навіть було весело грати. Blizzard планувала розширити команду до кількох сотень людей і випустити гру у 2026 році. Хоча, як зазначили деякі розробники, це був занадто вже оптимістичний план. Гру відмінили, а рушій Synapse визнали таким, який поки не готовий до повноцінного виробництва.

Топ коментарі (0)

Куток

Підписуйтеся на наші соціальні мережі:
Telegram
Twitter
Facebook


Тепер у нас також є Youtube канал!