Елізабет Пеллен працювала над грою з 2018 року.
За інформацією видання Kotaku, креативна директорка Елізабет Пеллен пропрацювала в Ubisoft Singapore п'ять років. Її завданням було переосмислити гру Skull And Bones, яка вже тоді перебувала у виробничому пеклі. В Ubisoft стверджують, що Пеллен змогла виконати це завдання, та зараз студія активно використовує її напрацювання, щоб завершити гри.
Skull And Bones має складну історію розробки. Гру вперше анонсували на E3 2017. Відтоді проєкт пережив декілька перезапусків та змін керівників. Ubisoft вже витратила на розробку гри більше 120 мільйонів доларів.
У кінці серпня цього року було проведене закрите бета-тестування Skull And Bones, після якого у гравців залишилися змішані емоції. Наразі точна дата релізу гри невідома.
Топ коментарі (3)
Ubisoft, та дайте ви вже цій грі спокійно померти!
Вони б залюбки. Прикол у тому, що гру роблять за гроші Сінгапурської влади, і якшо Юбісофт не випустять гру, то їм капець ахахах
Аааааа, он воно що)))