Команда розробників The Elder Scrolls Online відповіла на найбільш актуальні запитання щодо Companions (Компаньйонів).
Раніше, розробники цікавилися думкою гравців щодо системи Команьйонів – будь-то запитання щодо окремих NPC, певних механік чи системи загалом. Розробники дали відповіді на деякі з них.
На запитання відповідали:
- Tom Murphy – Zone Lead
- Philip Draven – Lead Systems Designer (головний системний дизайнер)
- Janet Priblo – Senior Content Designer (старша контент дизайнерка)
- Juli Comstock – Writer-Designer (письменниця-дизайнерка)
З якого племені походить Sharp-as-Night? Також хотілося б дізнатися його Jel name. Чи воно взагалі у нього є?
Juli Comstock: плем'я Sharp'а і його Jel name – деталі, які я планувала, однак зрештою їх довелося вирізати з лінії квестів, щоб зміцнити історію, яку ми хотіли розповісти. Гадаю, розкриття цих деталей могло б внести життєво важливі зміни для персонажа, а він повинен мати причину залишатися поряд після закінчення його лінії квестів. Він у пошуках свого місця в цьому світі, і зараз це – дослідження разом з вами, у племені з двох.
Яка позиція команди щодо компаньйонів вампірів/вовкулак? Чи планується предствляти більше двох компаньйонів щороку?
Philip Draven: ми не плануємо відмовлятися від компаньйонів вампірів і вовкулак. Ми також не плануємо прискорювати додавання нових супутників. (В них вкладається велика кількість праці багатьох талановитих розробників, і ми хочемо бути певні, що робимо компаньйонів настілки досконалими, якими вони тільки можуть бути.)
Чи розглянете ви команду для компаньйонів "stand here" ("стій тут") , що змусить їх залишатися в одній точці проятом 60 секунд?
Tom Murphy: ми дійсно розглядаємо способи для покращення вражень гравців. Однак є деякі компроміси в таких системах, на які ми не готові піти, які не дають чистого позитивного результату. То ж, ми продовжуємо досліджувати.
Чи будуть старіші компаньйони (Bastian та Mirri) коли-небудь оновлені, чи матимуть більше діалогів і квестів?
Tom Murphy: я не можу вдаватися в деталі щодо наших планів. Однак, можу сказати, що у нас є багато ідей щодо розширення системи компаньйонів у майбутньому, і ці ідеї безумовно включають в себе повернення до супутників Bastian та Mirri.
Як ви прийшли до раппортів для компаньйонів, як от ненависть Bastian'а до сиру? (Сир! Слава Дядечку Шео!)
Janet Priblo: якщо ми вигадуємо щось накшталт цікавого чи веселого дивацтва для персонажа, якого розробляємо, і це щось вписується в його особистість, то ми із задоволенням додаємо ці крупинки "колориту" персонажеві. Ми маємо впевнитися, що це буде працювати із системою компаньйонів, щоб у вашого супутника були релевантні коментарі чи реакції.
Моє головне запитання – чи побачимо ми коли-небудь компаньйонів, котрих можна буде повністю кастомізувати. Чистий лист, зовнішній вигляд якого ми можемо повністю налаштувати: зачіски, тату і т.д. Все, що є у наших колекціях, в тому числі polymorphs (поліморфи) та personalities (особистості).
Philip Draven & Tom Murphy: на даний момент ми не плануємо створювати компаньйонів без базових унікальних особистостей, але це – цікава ідея для дослідження. В компаньйонах нам найбільше довподоби саме те, що у них є історія, особистість, а також – крізь цю призму можна побачити Тамріель з різних точок зору.
Чи буде коли-небудь можливість додати анімації для компаньйонів та houseguests (гостей дому)? Було б чудово, якби вони просто їли та спали, проводили час за риболовлею/приготуванням їжі/відпочинком.
Tom Murphy: звучить дивовижно! Я обов'язково передам цю ідею команді!
Це були відповіді на найбільш актуальні запитання. Більше ви знайдете у цій гілці на офіційному форумі.
Топ коментарі (0)