У своєму новому відео, Digital Foundry провели детальний аналіз ПК релізу гри. Головні тези з відео:
— З дивних причин лаунчер Ларіан запускається більше 30 секунд на Intel I9-12900k. Проте на процесорі Ryzen 5 3600 - всього 5 секунд. Це можна пропустити прописавши --skip-launcher у параметрах запуску гри;
— DX11 версія гри на відеокартах Nvidia працює краще за Vulkan версію на 8%.
— На відеокартах AMD майже відсутня різниця між DX11 та Vulkan, проте останній може створювати дивні статтери;
— На відеокартах Intel (якщо ними хоч хтось користується) Vulkan повільніший на 20%, що доволі дивно, адже архітектура відеокарт Intel створена для DX12 та Vulkan;
— Меню налаштувань графіки зроблено гарно, проте не вистачає прозорого меню, щоб краще бачити порівняння налаштувань між собою. Також не вистачає опису того, який параметр впливає на ті чи інші компоненти ПК;
— Релізна версія гри використовує DLSS 2.4.1, проте FSR лише версії 1.0, розробники обіцяють оновитись до FSR 2.0 разом з релізом на консолі;
— DLAA та DLSS у грі працюють набагато краще за TAA та FSR 1.0, надаючи гравцям більш чітку реконструкцію зображення;
— Гра не є важкою та доволі гарно оптимізована, навіть для середніх ПК. Наприклад 2060 super використовуючи DLSS може стабільно видавати більше 60 кадрів;
— Режим повільного HDD у налаштуваннях дозволяє проводити менше стрімінгу з диску, та тримати більше у швидкій пам'яті, проте на середніх машинах не надає перевагу у швидкодії;
— Гра має дві повноцінні інтерфейси (навіть не дієвидла) - один для гравців з геймпадами, інший для контролю за допомогою клавіатури та миші.
Ну і врешті-решт, кому цікаво подивитися це відео самому, ось вам посилання на нього:
Топ коментарі (0)