Warner Bros. Games мають великі надії на Suicide Squad: Kill the Justice League - гру переносили декілька разів в надії довести до ідеалу формулу "лутер-шутер", з якою Rocksteady зіткнулись вперше. Досі не зрозуміло, чия саме була початкова ідея робити шутер замість бітемапу від третьої особи, але схоже, що Rocksteady просто набридло робити однакові ігри, тому вони пішли в іншу крайність. Але що ж у них вийшло? Давайте розбиратись.
Сетинг
Цього разу події гри відбуваються у рідному місті Супермена - Метрополісі. На місто напав Брейніак разом з цим оволодівши волею Ліги Справедливості. Для нейтралізації загрози вибрали спецзагін Х - чотирьох суперзлодіїв, що мають виконати здається нездійсненну задачу - вбити Лігу Справедливості.
Знову ж таки, порівняно з минулими роботами Rocksteady, помітний разючий контраст - місто дуже яскраве та високе, на відміну від Готему. Пересуваючись його висотами та дахами, героям потрібно постійно рухатись, на чому будуються основні механіки гри.
Бойова система
Оскільки перед нами шутер, основним способом нанести ворогу шкоди є вогнепальна зброя - дивне рішення, адже бачити Короля Акулу з мініганом доволі незвично. Отже, основною та головною відмінністю персонажів та гри, від інших шутерів загалом, є траверсал - спосіб переміщення по світу гри. Бумеранг може швидко телепортуватись за домогою Спідфорса, Гарлі Квін використовує гаджети Бетмена щоб висіти у повітрі, Дедшот використовує джетпак, а Акула - просто акула.
Оскільки вороги в грі доволі швидкі, потрібно використовувати всю динаміку переміщення собі на благо і ухилятись від атак ворогів, які на високих рівнях складності можуть "покласти" персонажа з одного удару. В свою чергу, звично для "лутер-шутерів", спорядження ділиться на декілька категорій:
- Два слоти основної зброї різної якості(від звичайної до "горезвісної" зброї іконічних злодіїв DC)
- Слот щита
- Декілька слотів пасивних бонусів
На цьому етапі починаються і перші "дзвіночки" та недоліки гри, але, на жаль, не останні. Серед них можна виділити низьку варіативність ворогів, жахливу роботу камери, та, іноді, неочевидні "прильоти" від ворогів, які важко побачити через особливість камери.
Серед плюсів можна відмітити відмінний "імпакт" та загалом динаміку гри, що змушує постійно ганятись за ворогами та не дасть засумувати, адже потрібно постійно бути в русі. Загалом, бойова частина гри є її найкращою частиною та, я впевнений, з часом буде згадуватись з теплом, чого не скажеш про інші частини цього продовження серії Arkham.
Сюжет
Якщо хтось думав, що підзаголовок Kill the Justice League лише фігуральний - у мене для вас погані новини, загін намагатиметься виконати його у всю "силу", знущаючись з персонажів DC. Кожен з членів Ліги - Бетмен, Флеш, Супермен та Ліхтар матиме власний бос-файт, а головний злодій гри - Брейніак являє собою просто "рескін" одного з босів гри. Загалом, сюжет тримає цікаву планку приблизно до другої третини гри, коли після битви з одним з босів він дуже сильно "просідає", також залишається незрозумілим відношення даної гри до серії Arkham, хоча відсилок тут достатньо, але персонажі не відчуваються наче з попередніх ігор, їх образи, особливо незрозумілий персонаж Бетмена, якого востаннє виконав Кевін Конрой - битва з ним надзвичайно не вписується в образ персонажа та всього що він досягнув за 4 гри серії. Сам загін та його комунікації зроблені на "десяточку", починаючи з неймовірно красивої анімації облич в катсценах, закінчуючи діалогами, особливо впадає в пам'ять персонаж Бумеранга - неотесаний та лайливий злодій, що постійно норовить відрізати комусь палець.
Сприйняття сюжету можливо було б кращим, якби він мав певні унікальні місії, але, на жаль, репетативність гри дуже занижує її сприйняття. Все, що ви робили протягом сюжету - це захист точок, ескорт машин та рятування заручників - не так і багато, еге ж? На жаль, під час "ендгейму" ці проблеми лише посилюються.
Висновки
Suicide Squad: Kill the Justice League - гра, яка скоріше за все закриється через рік після свого виходу та призведе до масових звільнень у Rocksteady. Чи є в грі щось, за що варто віддати за неї гроші? Звісно, але лише за знижкою та якщо ви не сильно близько приймаєте до серця смерті улюблених персонажів. Залишається лише сподіватись, що Rocksteady завершать сюжетну лінію з Брейніаком.
Плюси:
- неймовірно весела бойова система
- велика варіативність "білду" персонажа
- переміщення персонажів Метрополісом
- діалоги між учасниками загону та загалом дві третини сюжету
- графічний рівень у катсценах, емоції персонажів
Мінуси:
- практично повна відсутність різноманіття, як під час проходження сюжету, так і під час ендгейму
- якість сюжету дуже сильно падає ближче до закінчення гри
- технічні проблеми з падінням кадрів на PC
- непрацюючий матчмейкінг(і це в лайв-сервіс грі)
- відсутність сайд контенту крім загадок Рідлера
- жахливий інтерфейс користувача
Оцінка каналу GamerPub - 6.0/10
Дякуємо за приділений час, бережіть себе❤️
Топ коментарі (5)
На те і є огляд, що висвітлює думку зігравшого в гру. Але, мусимо відмітити, що людині гра сподобалась, але були моменти які псували загальне враження) Оцінка 6 не є низькою в нашому розумінні, це середня оцінка для ігор, які хороші і вартують проходження, але не за повну вартість
Прекрасний огляд, радуйте нас і далі вашою аналітикою.
Хороший огляд, дякую.
Гра вийшла рівня "додадуть в підписку, тоді можна грати", але сумно визнавати як це повпливає на Рокстеді
дякую за огляд, спершу хотів пограти, але платити стільки грошей за середненьку гру з магазином скінів + запланованим батлпасом 🥶