Куток

Обкладинка для допису Як пройти випробування Шар в Baldur’s Gate 3
General Swinobi
General Swinobi

Додано

Як пройти випробування Шар в Baldur’s Gate 3

В другому акті Baldur’s Gate 3 за Великим мавзолеєм (Grand Mausoleum) сховане місце, де проходять випробовування майбутні юстиціари Шар. Ця локація називається Крага Шар (Gauntlet of Shar) та пов’язана з кількома важливими квестами. Саме тут отримують розвиток історії Тінесердої та Астаріона, тож бажано додати їх в команду перш ніж приходити сюди.

(маю зауважити, що переклад "Крага Шар" є некоректним, тож з майбутніми патчами використана назва може стати неактуальною)

Де розташований Великий мавзолей в Baldur’s Gate 3

Опис картинки

На вхід в мавзолей Тормів вказують деякі квести, але можна знайти його самостійно. Щоб дістатись до цієї локації, потрібно пройти через закинуте місто Райтвін. Мавзолей знаходиться трохи вище Дома Зцілення (House of Healing) та кладовища. Неподалік від входу розташований портал.

Загадка муралів в мавзолеї Тормів

Опис картинки

Щоб спуститись далі, в крипті необхідно розв’язати загадку. В одній з книжок, що знаходяться в мавзолеї, схована підказка: "Від пишнот, до трагедії і знеславлення".

В кімнаті доволі багато пасток, тож в першу чергу варто їх деактивувати. Потім потрібно в наступному порядку натиснути на кнопки під муралами:

  1. Пишноти - Місячні вежі
  2. Трагедія - Журба
  3. Знеславлення - Генерал

Після цього відкриється прохід в наступну локацію.

Пазл зі статуєю Шар

Опис картинки

На вході в локацію з випробуваннями на гравця очікує ще одна загадка. Посередині кімнати знаходиться захищена бар’єром статуя, на підлозі ж можна побачити табличку з підказкою: "Шукай відповідь у пітьмі".

Одразу йти до статуї не треба, адже без підготовки персонажів відкине захисне поле. Ліворуч та праворуч знаходяться кімнати з нішами, де розташовані важелі. Ці кімнати повні пасток з дуже неприємним ефектом при активації, тож варто підготувати набори для знешкодження. Схема дій наступна:

1. Знешкодити пастки
2. Використати важіль (опуститься ліхтар)
3. Погасити ліхтар та рухатись до наступного важеля

Важливо: якщо хтось з персонажів має предмети, що випромінюють світло (наприклад, Кров Латандера), їх необхідно зняти або вимкнути. Після того, як погаснуть всі ліхтарі, навколо статуї з’являться бар’єри, схожі на невеличкий лабіринт. Всередині знаходиться консоль, яку необхідно активувати.

Далі на гравця очікує битва, діалог і - нарешті - три випробування, які можна проходити в довільному порядку. Нижче описана стратегія проходження від найближчої до дальньої кімнати зі спробунком.

Випробування скрадання

Для цієї задачі бажано використовувати одного персонажа, відокремивши його від команди. Обраний персонаж має скористатись жертовною чашею, проливши трохи крові, та непоміченим дістатись кінця лабіринту, що патрулюється тінями. Якщо тіні помітять персонажа, його автоматично телепортує назад до чаші.

Щоб покращити стосунки з Тінесердою, потрібно взаємодіяти з жертовною чашею головним героєм. Коли Тінесерда скаже, що хоче сама пройти шлях юстиціара, треба їй це дозволити.

Є кілька способів пройти випробовування скрадання:

  1. Використати закляття Невидимості. Якщо ніхто з партії не знає цього закляття, сувій з ним можна знайти на скелеті біля жертовної чаші. В цьому варіанті бажано використовувати покроковий режим, адже Невидимість працює всього 10 ходів.
  2. Обрати персонажа з високою Скритністю - наприклад, Астаріона чи іншого пройдисвіта. Плюс цього варіанта полягає в тому, що пройдисвіт легко знешкодить пастки та відкриє двері.

Окрім тіней, в коридорах приховані пастки, тож варто пересуватись обережно. Приблизно на середині шляху знаходиться важіль, що здвигає стіни, утворюючи прохід. Трохи далі на столі лежить ключ, який відкриває двері в кінці лабіринту. Також їх можна зламати чи телепортуватись скрізь них за допомогою Маревного кроку (Misty Step) або Дверей вимірів (Dimension door).

Опис картинки
На скріншоті вказано розташування ключа

В останній кімнаті необхідно забрати Тіньовий камінь та скористатись телепортером щоб швидко повернутись до початку.

Випробування тотожності

Це випробовування є доволі прямолінійним і, як і всі інші, починається з взаємодії з жертовною чашею. За дверима кімнати очікують копії персонажів, які необхідно перемогти. Гурт клонів володіє всіма навичками героїв в поточній команді.

Якщо персонаж атакує чужу копію, то отримує Шахрайську дурість: штраф -1 до всіх здібностей. Цей ефект може накопичуватись тричі, але не є великою перешкодою в бою. Як тільки відповідна копія загине, Шахрайську дурість буде знято.

За перемогу над копіями гурт отримає дуже рідкісне кільце Кохана убивці. Підібравши здобич, можна рухатись за тіньовим каменем і до наступної перевірки.

Випробування невидимих платформ

Останнє випробовування знаходиться трохи далі від двох перших, вниз по сходах. Його треба проходити одним персонажем, тож можна обрати Тінесерду (вона буде вдячна).

Скориставшись жертовною чашею, варто роздивитись плитки на підлозі. Це не просто узор, а підказка - мапа розташування невидимих платформ, по якім потрібно пройти. Також шлях до цілі можна підсвітити, використавши важіль біля входу, та запам’ятати.

Опис картинки

За допомогою закляття, зілля чи сувою Польоту можна просто пролетіти через кімнату, однак проміжних квадратних платформ краще уникати, адже вони покриті пітьмою. Позбавитись тіней можна за допомогою закляття Денне світло, яке знає Тінесерда. На останню платформу необхідно залетіти або застрибнути, також можна використати Двері вимірів чи Маревний крок. В кінці випробування невидимих платформ очікує ще один тіньовий камінь.

Щоб дістатись фінальної локації, знадобиться чотири тіньових камені. Останній можна отримати вбивши ортона по квесту, що видає Рафаель біля входу до Мавзолею.

Топ коментарі (0)

Куток

Підписуйтеся на наші соціальні мережі:
Telegram
Twitter
Facebook


Тепер у нас також є Youtube канал!