«Я б ні за що не заплатив 70$ за цю гру.»
— пише бета-тестер.
В той час, як Ubisoft подають Skull&Bones, як гру класу "АААА", та вішають цінник 70 доларів, гравці, яким довелося протестувати гру попереджають, що гра не варта своїх коштів.
Так користувач Reddit walkingdead1282 каже, що гра "поки що чудова", але додає, що вона "ніяк не коштує 70 доларів".
Зокрема тестери повідомили про такі проблеми, як відчуття, наче кораблі "ковзають по воді, а не пливуть по ній", прапори корабля не віють в напрямку вітра, що порушує занурення, і кажуть, що це "робить гру менш схожою на ту, якою вона повинна бути".
Багато інших користувачів погоджуються з цим, зазначаючи, що, хоча їм подобається гра, ціна за неї занадто висока.
«Я б нізащо не заплатив 70 (або 90) доларів за цю гру»
,- коментує один з гравців.«Я люблю цю гру, але максимум, що я можу заплатити за неї - 40-50$.»- пише інший.
Варто згадати, що фінансовий аналітик пропонував Іву Гіймо зробити Skull&Bones грою в форматі FreeToPlay, проте гендиректор Ubisoft відмовився та твердо відстоював цінник 70$.
Останні коментарі (4)
Це я згоден, ціна в 70 доларів, то вже перебір. Тим паче, для гри без сюжетної складової...
Виходить, що аналітик Ubisoft розумніший за гендиректора, адже й наполягав на своїй пропозиції через її "сервісність" та формат сезонів. Але опісля усіх провалів пан Гіймо далі пробує зрубити бабла як то вміють інші студії, які роблять щось якісне і цікаве не намагаючись розібратись в чому фішка
В ситуації Ubisoft та їх гендиректора - це не велике досягнення.
На те він і аналітик, що аналізує різні дані та інформацію, а потім висловлюється як краще зробити. Але ж гендиректору видніше...