Це переродження культової гри. Колись я грав ще у оригінальний DOOM 3 разом з різними доповненнями до нього і боявся кожного шороху. Там була досить страшна і гнітюча атмосфера. Кожен метр гри давався досить важко, але приносив неймовірне задоволення.
DOOM 2016 – однозначно неймовірний перезапуск відомої франшизи, який може дати просратись деяким іграм навіть в 2023 році. Id Software проробили неймовірну роботу в свій час, і відповідно пожинають хороші плоди своєї праці. По суті це гра схожа за своїм настроєм на старий добрий DOOM 3, але переосмислена і перероблена на сучасний лад. У новому DOOM 2016 сюжет гарно переплітається із неймовірно яскравим і м’ясистим геймплеєм. Всі аспекти гри працюють так, що не даремно її назвали кращим шутером десятиліття. Ще варто відзначити неймовірний саундтрек гри, який для 2016 року був дуже крутим.
Ця гра чудова своїм пекельним єством: саме зламаними черепами і розірваними на частини ворогами! Аркадний режим дуже сподобався, змагатись з друзями у рейтингових таблицях для мене виявилось цікавою розвагою. Для змагань на останній складності потрібні сталеві яйця. Точно раджу спробувати і відчути цей біль. Награв більше 40 годин і не жалкую про жодну тут проведену годину свого життя. Для розслаблення через сусідство з росіянами саме те що потрібно.
Дякую, що дочитали до кінця. Якщо вам цікаве те про що я пишу, то мене можна також знайти у:
Steam
Twitter
Найстаріші коментарі (6)
Дякую,це виправив
Я десь пропустив, але хто так категорично назвав її прям кращим шутером десятиліття?
В цей проміжок часу вже вийшов Max Payne 3, який по ганплею та відчутті імпакту натягує Дум, а ще були як мінімум Titanfall 1,2 та Wolfenstein: The New Order. Це те, що мені перше прийшло в голову.
Вже не згадаю точно де це було, щоб не брехати. Але колись читав статтю де DOOM саме так і називали.
Із того, що ви назвали погоджусь про Titanfall 2. Гра чудова і може позмагатимь з DOOM точно. За інші не скажу, бо не так сильно знайомий з ними.
Я два рази намагався грати в Дум 2016, але тупо не вивіз того, шо при тій всій крутій зброї яка там є - вороги сприймають попадання як якась вата.
Так, є нажаль така проблема. Або так і було задумано розробниками