Куток

Обкладинка для допису Feudal Alloy - це той випадок, коли гра виглядає ідеально, але відчувається зовсім не так
Volodymyr для Pixel Perspective

Додано • Оновлено

Feudal Alloy - це той випадок, коли гра виглядає ідеально, але відчувається зовсім не так

Feudal Alloy була розроблена чеськими розробниками з крихітного містечка Зноймо. Раніше вони випустили Toby The Secret Mine (у яку я дуже давно хочу пограти, але якось руки не дійшли її купити), але народ не полюбив Тобі та він має близько такий самий рейтинг відгуків Steam, як і Feudal Alloy (близько 65% позитивних відгуків). Гра вийшла 17 січня 2019 року.

Одразу відзначу, що гра вважає себе метроїдванією і певною мірою їй вдається бути такою, закриваючи деякі локації ключами та потребою в нових вміннях головного героя. Класична схема: ти не дострибнеш туди, якщо у тебе немає подвійного стрибка, тому, будь ласка, спочатку сходи в наступну локацію, знайди покращення персонажа, а потім повертайся і відкрий скриньку, щоб дізнатися, що в ній всього лише 500 монет (що в кінці гри буде просто нічим).
Опис картинкиІ таких ситуацій дуже багато в Feudal Alloy, де гра кидає гравцю виклик, а в нагороду дає настільки мінорну дрібничку, що навіть стає шкода витраченого часу. Пройди відносно важкий платформерний відрізок (однак, якщо ви любите платформери й вмієте в них грати, то Feudal Alloy буде легкою прогулянкою для вас) і отримай сетовий шолом, який за характеристиками поступається вашому поточному шолому, який ви знайшли в попередній локації, в рази три. Добре, що це все необов'язково, якщо ви не хочете вибити 100% з гри, звичайно.
Опис картинкиОсь так у грі виглядає 100%

Якщо не обов'язково, то тоді, напевно, кор-механіка зроблена на рівні та приносить задоволення. До певної міри. Рідко в метроїдванії зустрінеш механіку стаміни, коли кожне спец-вміння або удар забирає витривалість (у нашому випадку удари та спеціальні вміння нагрівають корпус робота, що може привести до перегрівання деталей і невеликого кулдауну). Але ось гра могла обійтись і без цього, адже далі вороги стають все жирнішими, а шкода та витривалість не дуже зростають. Так, ви можете гріндити ворогів і за отриманий досвід підвищувати рівень, вкладаючи всі очки здатностей в шкоду, але витривалості все одно не вистачить, тому доведеться чекати, або витрачати предмети, які вимикають механіку стаміни на декілька секунд, але витратники обмежені, а навички у всіх різні. У мене з цим проблем не було, до кінця гри залишилося штук 20 витратників.
Опис картинки Буденна битва на арені

Щодо ворогів, то все дуже скромно. Ви зустрінете всіх ворогів протягом перших 3 годин, а гру пройдете за 7 годин. Найзвичайніші, шаблонні вороги. Але от що я не можу пробачити грі - всього лише 2 боси, і те, це 1 бос, розділений на 2 битви. І ось як це можна розуміти? Замість цікавих битв, гра підсовує нам арени з ворогами. Закривають у кімнаті та випускають орди ворогів. Надто тупо, що навіть сумно. Після другої арени ця рутина набридає і ти все сподіваєшся на нормальний бос-файт, але ні, цього не станеться. Вся гра побудована за одним алгоритмом: проходимо локацію - вбиваємо ворогів на арені - отримуємо предмет. І все, це все, що може дати гра, на жаль.
Опис картинки Бос виглядає дійсно круто

Були зауваження до карти, до того, що не зрозуміло, де знаходиться персонаж. Але всім тим, хто пройшов Hollow Knight, Feudal Alloy здасться досить простою.
Опис картинки Карта Feudal Alloy

Хоча, в деяких моментах геймдизайн рівнів настільки кривий, що навіть мені, не самому останньому фанату цього жанру, було складно орієнтуватися і розуміти, куди рухатися далі. Про набори броні навіть розповідати детально не стану, оскільки все банально - різні характеристики у кожного набору і візуальний стиль різний. Це все.

Якщо візуально гра досить таки непогано виглядає, хоча і хітбокси не завжди відповідають дійсності, то музика знатно набридає. Для кожних 2-3 локацій написаний свій ембієнт, який повторюється раз за разом. І, якщо ви вирішили "закривати" гру повністю, то музику бажано вимкнути.

Вердикт: Feudal Alloy вийшла дуже суперечливою. Видно, що розробники не розуміли, як працюють хороші метроїдванії (наприклад, такі як The Messenger, Hollow Knight, Ori and the Will of the Wisps та інші), тому вони допустили всі ті ж помилки, які робив кожен не досвідчений розробник при створенні метроїдванії, а саме неправильно розділили прогресію та не дали гравцю необхідного виклику і своєчасного "відчуття божества". Але, оскільки, гра коштує менше ніж 100 гривень зі знижкою, і вам не страшно спробувати щось не ідеальне, то тоді купуйте, спробуйте, за перші 2 години ви зрозумієте всю гру.

Оцінка: 6/10. Гра з багатьма помилками, але з власним шармом.

Топ коментарі (9)

Звернути
 
darkprince9507_8f14f7da50 profile image
Дарк Валерійович

Давно в бібліотеці, треба буде якось зіграти. Дякую за цікавий огляд)

Звернути
 
qmar profile image
Vlad Komarenets

Цікаво, структуровано, так ще й державною - База!

Звернути
 
ci8ird profile image
Volodymyr

Нині не державною писати - крінж ще той

Звернути
 
jorest profile image
Орест Лук'янчук

Дякую за огляд!

Звернути
 
hiotsu profile image
Hiotsu

Пишаюсь своїм підписником 🫶

Звернути
 
ci8ird profile image
Volodymyr

Пишаюсь, що аж сам Hiotsu коментує мої пости

Звернути
 
hiotsu profile image
Hiotsu

Ти перебільшуєш мою самооцінку))

Звернути
 
individ profile image
Kirill Yermakov

Давала грати племінниця на Світчі, бомбив з перегріву. І вона каже: треба просто погріндити на заморозку та рівні, декілька годин і буде окей. Так і не купив потім цю гру)

Звернути
 
kitepz profile image
Повітряний Змій

65% у стімі - це ГІГАНТСЬКИЙ ред флаг, що з грою щось не так. хороший огляд.

Куток

Підписуйтеся на наші соціальні мережі:
Telegram
Twitter
Facebook


Тепер у нас також є Youtube канал!