Перша проблема вирішена — 30 fps скасовано.
Минулого місяця було оголошено, що Dragon's Dogma 2 матиме 30 кадрів в секунду на консолях, що одразу ж розчарувало фанатів.
Після деякого очікування, режисер гри Хідеакі Іцуно, нарешті заспокоїв фанатів і підтвердив, що гра не буде обмежена 30 кадрами в секунду, як було в чутках.
Це було цілком очікувано для ПК верії, але коли один з фанатів запитав, чи буде гра також мати необмежену частоту кадрів на консолях, Іцуно просто поставив лайк на твіт.
Друга проблема — недолуга система збереження, яка дозволить грати лише на одному слоті. Хоча Capcom поки що не коментувала цю проблему, є надія, що вона буде вирішена в майбутньому.
Реліз Dragon's Dogma 2 відбудеться 22 березня цього року на ПК, PS5 і Xbox Series.
Найстаріші коментарі (0)