Напрочуд гарна гра з майже бездоганною продуктивністю.
Фахівець Digital Foundry Олівер Маккензі протестував роботу Starfield на Xbox Series X|S та поділився своїми враженнями у новому огляді. Головне із відео:
Олівер награв 20 годин та не зустрів жодного бага чи інших серйозних помилок.
У грі чудова графіка з красивим оточенням, високий рівень деталізації та відмінна постобробка. Якщо порівнювати з іншими іграми від Bethesda, Starfield виглядає значно краще.
- Світ розділений, тому переходи між локаціями постійно супроводжуються завантаженнями, які іноді маскуються під короткі анімації.
- Дистанція видимості на Series S менша, ніж на Series X. Старша версія краще справляється з додатковими геометричними деталями.
- На Series X гра відображає більшу кількість рослин, з більш густими кущами і травою. Більша частина деталей навколишнього середовища, такі як великі скелі і дерева, рендеряться однаково на обох версіях консолі.
- При прямому порівнянні текстур на близькій дистанції, різниця є дуже незначною, проте на більшій дистанції Series X краще справляється з деталізацією.
- Олівер звернув увагу, що текстура поверхні землі виглядає по-різному на обох консолях. Це може бути пов'язано з процедурною генерацією елементів геометрії.
- Тіні на Series S виглядають більш розмитими та відображають менше деталей. Хоча інколи тіні працюють не дуже добре на обох консолях.
- Найбільша візуальна різниця — якість кубічних карт, які оновлюються в реальному часі. На Series S вони мають дуже низьку роздільну здатність. Особливо це помітно при відблисках.
- До масштабування у 4К за допомогою FSR 2, базова роздільна здатність на Series X — 1440p. На Series S гра масштабується до 1440p при початковій роздільній здатності — 900p.
- Автор відзначив чіткість та «чистоту» зображення на обох консолях, хоча в деяких місцях дрібні деталі можуть мерехтіти та блискотіти.
- Приховати явні недоліки при русі допомагає ефект розмиття.
- З встановленим патчем першого дня Starfield майже завжди працює з частотою 30 кадрів в секунду, незалежно від навантаження сцени. Це стосується обох версій консолі.
- Проблеми з продуктивністю виникають у двох мегаполісах — Нью-Атлантисі та Акіла Сіті. Пересуваючись містами, можна зіткнутися із просадкою кадрів та статерами.
Висновок
У підсумку Маккензі заявив, що з технічної точки зору Starfield — найдосконаліша RPG від Bethesda. У грі практично відсутні проблеми, а продуктивність — бездоганна, навіть під час навантажень. Враховуючи масштаб проєкту, довести гру до такого стану — вражаюче досягнення.
Starfield вийде 6 вересня на PC та Xbox Series X|S. Для власників премуім-видання гра доступна з 1 вересня.
Останні коментарі (4)
@sonosuomi перевір пошту, будь ласка
інтернет: має сотні відео з багами та проблемами, деяким типовим проблемам вже за 15 років
медійна срака з Digital Foundry: У грі практично відсутні проблеми, а продуктивність — бездоганна, навіть під час навантажень
не знаю, це якась іронія чи просто нова реальність?
Особисто я ще не грав, тому важко сказати, хто більше правий: інтернет чи digital foundry. Але, якщо чесно, так само скептично ставлюсь до заяв digital foundry, враховуючи досвід, отриманий від ігор Тодда Говарда.
Вони казали що фіналка 16 майже бездоганна у технічному плані гра, а там фпс прям дуже часто просідає, тож не знаю навіть.