Куток

Обкладинка для допису Як я у Фар Край 4 грав (Без спойлерів)
Стасик
Стасик

Додано

Як я у Фар Край 4 грав (Без спойлерів)

Серія Far Cry є єдиною серією ігор від Ubisoft, яка мені подобається. Давайте ж поговоримо про мою улюблену частину цих захоплюючих шутерів у відкритому світі. Одразу попереджую, що у цьому огляді не буде спойлерів. Буде лише моє враження від ґеймплейної складової і зовсім трохи про якість сюжету загалом.

Стрільба
Як я вже казав, Far Cry - це шутери у відкритому світі. Ну а що головне для шутеру? Звісно ж стрільба (Я був здивований, коли дізнався, що це слово є в українській мові)! Без гарненької стрілянини шутер - це й не шутер взагалі. Які ж справи з нею у 4 частині серії? На мою думку, дуже навіть непогано. Стрільба не складна, однак зброя тут і не видається якимось бластером з зоряних війн. Особливо якщо порівнювати з іншими частинами серії. У Фар Край 3, на мою думку, стрільба більш казуальна і легка. А у П'ятій частині це справжні бластери з зоряних війн. Тож у четвертій частині, у мене склалися приємні враження від неї. Правда варто зазначити те, що зброї, яку ви дійсно будете використовувати, в аресеналі не дуже багато. Особисто я брав калаш (на пізніх етапах гри кулемет), якусь снайперську гвинтівку, РПГ і йшов різати ворогів. А уся та купа іншого озброєння у магазині вам, скоріше за все, і не знадобиться.

Відкритий світ
Знову ж таки, як я писав вище, це шутер у відкритому світі. Він у подіних іграх має бути:
а) Цікавим;
б) Різноманітним;
в) Живим.
Чи виконані ці критерії у ФК4? Частково так, але не зовсім. Світ цікавий, тут я можу підтвердити. Читати усякі листи чи роздивлятися архітекруту Кірату дійсно приємно. Далі. Чи він різноманітний? А от з цим є проблеми. Кірат розділений на 2 частини - Південну й Півнінчну, але через, як мені здається, сюжетну нерівномірність, потрапляємо на північ ми вже десь на 60-65% сюжету, коли вже є бажання не виконувати усі ці необов'язкові квести, а піти захопити аванпости й продовжувати йти по сюжету. Хоча можливо це слід варто віднести до критерій цікавості світу, але мені здається, що північ виглядає не таким цікавим через те, що на момент потрапляння туди гравець просто вже задовбається від усих цих квестів зі зкиданням аеродропу і подібних додаткових завданнь. Далі. Чи живий він? ТАК! У світі просто купа різноманітних "івентів карми", наприклад сутичка загонів з різних боків конфлікту чи взяття заручниів, або напад тварин. Та й у самому відкритому світі можна помітити як ці тварини гризуться один з одним. Коротше я вірю у те, що це світ живий.

Завднання
Ґеймплейно, основні завдання не найцікавіше виконані. Здебільшого це "знайди щось серед трупів" або "відстрілюйся й захищай щось". Але є й цікаві (принаймні для мене) типу "наздожени когось й відбери щось" або "прослідкуй за кимось". Є й випадки, коли вам довоедеться обирати яке з двох цілей виконувати і іноді буває таке, що одна ціль просто набагато цікавіша за іншу. Загалом завдання хороші, як для Фар Краю.

Пару слів про сюжет без спойлерів
Загалом сюжет мені дуже сподобався. Звісно це не суперкрутецький шедевральний сюжет, по якому треба кіно робити, але як для юбісофт, дуже навіть не погано. Серед інших ігр серії - це мій улюблений сюжет (як і гра). Лор добре продуманий, персонажі прикольні, вибори є (хоч далеко не всі вибори впливають на фінал).

Загалом
Якщо ви цього ще не зрозуміло, то кажу прямо: Гра офігезна! Це крутий боєвик і на 2-3 десятки годин він вас точно затягне. Якщо ви його ще не пройшли, то обов'язково пройдіть.
Моя оцінка грі: 7,9/10.

Топ коментарі (0)

Куток

Підписуйтеся на наші соціальні мережі:
Telegram
Twitter
Facebook


Тепер у нас також є Youtube канал!