Куток

Обкладинка для допису Heralds of the Avirentes: Щоденник розробників #1 - покрокова бойова система
Tellery Spyro
Tellery Spyro

Додано • Оновлено

Heralds of the Avirentes: Щоденник розробників #1 - покрокова бойова система

Хто сказав, що у візуальних новелах не може бути геймплею? Як показав досвід нещодавнього Джему, цей жанр завжди готовий здивувати! Розробники все частіше вигадують нові методи не дати гравцеві засумувати, читаючи нескінченні масиви тексту.
Найчастіше під геймплеєм в новелі розуміють наявність виборів та point’n’click елементів, які здатні трохи розважити гравця в перервах між часовими подорожами сюжетними гілками.

Опис картинки

Однак я хотів щось своє. Щось таке, що зможе і здивувати, і гармонійно виглядати, і бути цікавим водночас! Напхати в гру десятки механік дуже просто, однак розробити їх таким чином, щоб вони розважали – це вже вміння і навички розробника.

Трохи покемонів у світ дракончиків?

Гравці, знайомі із франшизою кишенькових монстрів, побачать багато знайомого та відчують себе в своїй тарілці, досліджуючи Нанрас! Нагадаю для тих, хто ніколи не мав справи з подібними іграми. Покрокова бойова система – це різновид ігроладу, що орієнтований на тактичне використання можливостей героїв в поєдинку із противником. Вона не є динамічною, і від неї не встигаєш втомитися. Однак не всім гравцям вона однаково подобається.
В Heralds of the Avirentes я постарався реалізувати її таким чином, щоб читач не злякався такого повороту подій, щоб це виглядало логічно і гармонійно в ігровому світі. Бойова система заснована на елементах атак та типах захисту. Одна стихія сильна проти іншої, однак слабка перед ще якоюсь ще. Лише логіка, ніяких ваншотних ударів! Окрім тих випадків, де це має сюжетну ціль.

Опис картинки

Наприклад, в гравця є союзник – аннор. Цей милий, вухатий хлопчик володіє псіо-атаками, які нагадують своїми властивостями електричний струм. Вони сильні проти механізмів, однак взагалі нічого не можуть зробити своєму ж типу, та слабкі проти сил природи – елемента, що є контрою для нашого вуханя. Не хвилюйтеся, глосарій у грі наявний, і там буде доступно пояснення, як і що діє!
Систему елементів нескладно зрозуміти, якщо уважно читати те, що кажуть герої. Любителі пропускати діалоги будуть негайно покарані через свою неуважність! Однак не бійтеся, вихід є і в такій ситуації!

Головна героїня розвивається не лише характером

Азаріс – головна героїня, яка протягом подорожі буде багато спілкуватись із друзями та приймати рішення. Це розвиватиме її характер та особистість. Однак в грі наявна класова система. Про неї в наступній статті, однак що можна сказати зараз: обраний клас змінює не лише сюжет, а й тип поведінки в бою! В грі наявно три класи, і кожен з них має певний нахил: танкування (саранталес), нанесення шкоди (нентал) та підтримка (егідолог). В залежності від класу, героїні доступні різні атаки різних стихій. Таким чином, треба вибудовувати різну тактику та поєднання союзників в бою.

Опис картинки

Однак щоб вміти захищатися, треба навчитися піднімати лапу на опонента, чи не так? Цьому навчать класові майстри, які є в кожному великому місті, яке відвідають наші герої. Раджу не ігнорувати відвідування їхніх уроків, адже там Азаріс не лише навчиться новим прийомам, а й покращить вже засвоєні навички!
За кожен бій ви отримуєте досвід, який по гарно знайомій системі підвищення рівнів, буде розвивати навички Азаріс та відкривати в дівчині нові здібності.

Глибше, ніж просто бої

В Нанрасі сутички носять сюжетний характер, і через них часто розкриваються характери персонажів. Наприклад, уважно читаючи репліки героїв, ви краще зрозумієте їхні сильні та слабкі сторони, їхні страхи та як з ними боротися. Можливо, ви зможете краще подружитися із своїми супутниками, адже загальна ціль єднає, особливо коли вона дає здачі!
Головна героїня може покликати із собою в бій двох союзників: ведучого та підтримку. Ведучий союзник відкриває доступ до власних атак, які мають різні стихії. Наприклад, в Азаріс відсутні атаки сил природи. Було б доречно дослідити, хто з наших героїв такі має, чи не так? І тут рятує сила дружби! Варто зазначити, що не кожен герой володіє власними атаками (особиста філософія, фізичні дані, тощо). Тоді вони належать до наступного типу помічників в бою – союзників підтримки.
Союзник підтримки не можуть атакувати ворога, однак теж здатні полегшити бій та зробити свій внесок в перемогу. Вони діляться з гравцем своєю пасивною навичкою. Це може бути як поступове лікування героїні, так і посилення її атак чи здібностей. Можливо, це якийсь ситуативний бонус, чи раптова подія посеред бою? Все можливо, особливо якщо ви гарно ладнаєте з вашими друзями!
Однак будьте уважні! Щоб герої захотіли битися разом із вами пліч-о-пліч – варто з ними подружитися! Не думаю, що красуня Герсті забажає вам якось допомагати, якщо ви накричали на неї, чи вкрали гаманець…

Опис картинки

Комбінацій союзників може бути багато. Іноді союзники можуть посилювати здібності один одного (наприклад, якщо ви візьмете в команду героїв, між якими розвиваються романтичні стосунки), або навпаки послаблювати (на жаль вони колишні один для одного, через що постійно будуть сваритися).

Дайте мені лише історію!

Однак я розумію, що такий геймплей влаштує не всіх. Хтось приходить у візуальну новелу, щоб насолодитися сюжетом. Для таких випадків існують рівні складності. Наприклад, обравши «Історію», гравець буде посилений і зможе легко перемагати противників без глибокого розуміння цієї механіки. Знайдеться місце і для любителів хардкору, адже планується введення складності «Небезпечний світ», де Нанрас не буде пробачати помилок гравця!


Heralds of the Avirentes — це візуальна новела, яка переносить вас у незвичайний світ Нанрас, де живе раса, подібна до драконів, — ом’верай. Гра поєднує в собі цікаву історію, унікальну мальовку, елементи рольової гри, соціальний симулятор та покрокову бойову систему.

Гра підтримує українську та англійську локалізації, які постійно покращуються.

Незабаром в Steam також завітає демо-версія гри.

Сторінка гри в крамниці Steam


Дякую за увагу! Зустрінемося в Нанрасі!

Опис картинки

P.S: Так, все що ви зараз прочитали – це про візуальну новелу, а не про яке-небудь jRPG!

Опис картинки

Останні коментарі (0)

Куток

Підписуйтеся на наші соціальні мережі:
Telegram
Twitter
Facebook


Тепер у нас також є Youtube канал!