Куток

Обкладинка для допису Heralds of the Avirentes: Щоденник розробників #4 - Ігрові класи
Tellery Spyro
Tellery Spyro

Додано • Оновлено

Heralds of the Avirentes: Щоденник розробників #4 - Ігрові класи

Для постійних читачів наших щоденників вже не є дивиною те, що наша візуальна новела має рольову складову. Це дозволяє не лише зробити геймплей різноманітним, а й додає елемент реіграбельності. На жаль, навіть найяскравіші ігри завершуються, і в більшість із них не виходить повернутися з таким же інтересом, як при першому проходженні. Ах, як же хочеться зачистити собі пам’ять та пройти улюблені пригоди знову… Однак існують інші способи заохочувати гравців перепроходити одну і ту ж гру декілька разів, і мова піде не про рівні складності.

Вітаю вас в новому випуску Щоденників Розробників Heralds of the Avirentes, і сьогодні ми піднімемо тему рольового елемента нашої новели, який дозволить гравцям повертатися в неї знову і знову!

Що таке клас Азаріс, і як він впливає на сюжет

Опис картинки

Прихильники rpg-ігор знайомі з цим поняттям по іграм свого улюбленого жанру. Наприклад, в легендарному Neverwinter Nights (на мою думку, одну з кращих інтерпретацій D&D в ігровій індустрії) існують десятки ігрових класів персонажа, які не лише змінюють прокачку та предмети в інвентарі, а й кардинально змінюють весь алгоритм гри.

Як це влаштовано в пригодах Азаріс? На початку історії, в Пролозі, в головної героїні немає класу, адже вона ще дитина. Цього цільком достатньо, щоб продемонструвати гравцеві основні геймплейні механіки.
По завершенню Прологу, для Азаріс відкривається три ігрових класи: Саранталес, Егідолог та Нентал. Для незнайомих з ігровим лором ці назви нічого не кажуть, але в кожному класі приховані вже знайомі принципи, які ми також назвемо.

Опис картинки

Обраний шлях Азаріс впливає на наступні елементи:

• Манера подачі основного сюжету та розкриття його під іншим кутом
• Унікальна класова кампанія зі своїми персонажами та подіями
• Бойова система
• Ставлення друзів до героїні
• Унікальні сабсторі та їхні можливі фінали
• Манера мовлення героїні під час деяких сюжетних моментів
• Візуальна складова інтерфейсу

Я не стану приховувати, що це неймовірно складно в розробці, і я тепер розумію, чому навіть мастодонти жанру поступово відмовилися від подібної нелінійності. Ніякого секрету тут немає: це просто складно розробляти. Фактично, ви працюєте одночасно над декількома іграми! І це є головна перевага обрання цього непростого шляху.

Саранталес: взірець балансу та дисципліни

Опис картинки

Найбільша відповідність RPG: Паладин напряму «Танк»
Тип атак: Звичайні, Сили природи

Цей шлях робить з Азаріс сильну та незалежну дівчину в гарному сенсі цього слова. Це поєднання мужності та сміливості із жіночою красою та співчуттям, які чудово гармонують між собою. Підготовка саранталесів включає в себе баланс фізичного та розумового розвитків, оскільки організація вірить в можливість з плином життя змінити власне ДНК, що робить нащадків ще більш стійкими та сильними. До лав «зелених наплічників» потрапляють лише ті неофіти, що здатні довести силу духу, готовність до випробувань та постійно працювати над самовдосконаленням.

Класовий сюжет Азаріс починається вельми типово: дівчина бажає потрапити в ряди улюбленої організації і успішно проходить екзамен в Майстра Нандара – суворого, але справедливого вчителя, що займався підготовкою Азаріс декілька років поспіль. Однак згодом сюжет все більше перетворюватиметься на детективну історію на уважність, і Азаріс треба буде виявити зрадників в рядах Саранталес, які займаються знищенням благородної організації зсередини. Важливо стежити за найдрібнішими деталями і правильно вийти на негідників, адже ними можуть опинитися як хтось на місцях, так і найвищі чини!

Опис картинки

Бойова система Азаріс-саранталеса базується на «танкуванні» атак та накопиченні енергії, за допомогою якої можна буде перемогти вимотаного та ослабленого противника. В сріблястої дівчини цього класу найбільша кількість здоров’я, а класові карти мають пасивні ефекти, що ослаблюють противника та посилюють Азаріс. В неї не дуже сильні атаки, однак вона може довго тримати удар і дати дорогоцінний час для союзників або для власної ультимативної навички.

Егідолог: підтримка друзів та ораторське мистецтво

Опис картинки

Найбільша відповідність RPG: чаклунка, лікарка
Тип атак: Просити атакувати за себе друзів

Шлях, в якому Азаріс направила всі сили на навчання та науку. Дівчина завершила школу з особливою відзнакою і отримала запрошення на навчання в одному з кращих університетів Нанраса – Маландрі. Саме туди і збирається летіти наша героїня, яка мріє в майбутньому залишитися жити в столиці.

Однак класовий сюжет розкриває безліч секретів вчительки Азаріс – пані Анель, причому це той тип таємниць, краще не знати… Від того, що дізнається Азаріс, залежить її власна доля, отож паралельно з підготовкою до вступу, їй доведеться отримати декілька дуже важливих відповідей щодо минулого Анель, її оточення, та Емдерату – легендарного артефакта, власницею якого стає Азаріс.

Опис картинки

Азаріс-егідолог – чистої води саппорт. В неї майже немає власних атак, і в бою вона безпомічна без друзів, отож дівчині вкрай важливо підтримувати із ними гарні стосунки! Емдерат та вірний друг-аннор, звісно, дають певні бонуси, однак вони ефективні далеко не проти кожного противника. Здібності Азаріс напрямлені на посилення союзників та на відновлення здоров’я.

Нентал: я наб’ю тобі дупу, але робитиму це ніжно, лялечко

Опис картинки

Найбільша відповідність RPG: Розбійниця
Тип атак: Звичайні, Ріл’са
Уявіть, що вас постійно буллили в школі, і в один момент вам це набридло, і ви пішли на курси карате. Як ви гадаєте, якими будуть наступні ваші дії? Правильно – встановлення власного порядку та розбірки з негідниками! Саме такою стала Азаріс-нентал – трохи пустунка, іноді розпускає лапи, не гидує побиттям чийогось лиця… Але при цьому вона справедлива розумниця, яка не забила на навчання. Нагадує Робін Гуда, чи не так?

Азаріс-нентал кардинально відрізняється від двох попередніх класів за характером. Вона не лізе за словом в карман і скаже в лице все, що думає. Вона повністю побудувала себе сама, і завдяки тренуванням вчителя Ан’трана вивчила декілька сильних ріл’са прийомів (це вид єдиноборства, напрямлений проти ом’верай). Розповіді вчителя надихнули дівчину пов’язати життя із Нентал – спецслужбою, що стоїть на сторожі Нанраса і працює в тіні. Її не зупиняють навіть серйозні обмеження такої роботи (наприклад, заборона на одруження та дітей, дуже чіткий режим дня та виснажливі тренування), не кажучи вже про ризик для життя. Справедливість для Азаріс – це святий грааль, який вона захищатиме до останнього подиху.

Опис картинки

Бойова система в нентала орієнтується на нанесення шкоди противнику. Її класові карти – це унікальні предмети, які не можна купити в звичайному магазині, і вони здатні надати серйозну перевагу. Здібності посилюють Азаріс та надають її атакам унікальні особливостей. Але не варто розслаблятися, адже баланс побудований таким чином, що в гравця завжди є необхідність уважно читати і приймати усвідомлені рішення!

Навіть у класів є власні відгалуження сюжету

Опис картинки

Мало нам класової системи, так ще й в кожного з шляхів Азаріс є власні розгалуження сюжету! Наприклад, сюжетні гілки, що диктуються поведінкою головної героїні та її характером.
Наприклад, у вас може скластися відчуття, що Егідолог – добренька няшечка, а Нентал – злюка-бобер, що всім чистить лиця. Однак ніхто не забороняє гравцеві зробити справедливого нентала, або егідолога, що з виборами перетворилася на закінчену психопатку, що маніпулює друзями і заставляє їх вбивати ворогів, ха-ха-ха! Саранталес, тим часом, також має власні особливості характеру.

Класів в грі рівно стільки, скільки ми можемо ефективно опрацювати. Хай їх буде менше, але вони будуть більш унікальними та різноманітними, ніж з десяток шляхів, які відрізняються лише кольором інтерфейсу та декількома строчками діалогів.


А який клас Азаріс подобається вам більше за все?


Класова система - це наша велика гордість, яку ми постійно покращуємо. Нагадую, що в демо-версії будуть доступними всі три класи Азаріс. І хоча це лише початок сюжету, ви вже зможете обрати для себе найбільш цікавий для дослідження шлях Азаріс. Пам'ятайте: кожен ігровий досвід в Нанрасі - унікальний!

Нагадую, що Heralds of the Avirentes — це візуальна новела, яка переносить вас у незвичайний світ Нанрас, де живе раса, подібна до драконів, — ом’верай. Гра поєднує в собі цікаву історію, унікальну мальовку, елементи рольової гри, соціальний симулятор та покрокову бойову систему.

Гра підтримує українську та англійську локалізації, які постійно покращуються.

Незабаром в Steam також завітає демо-версія гри.

Сторінка гри в крамниці Steam

Офіційний телеграм-канал гри

Затишний чат обговорення візуальних новел

Дякую за увагу! До зустрічі в Нанрасі!

Опис картинки

Найстаріші коментарі (2)

Звернути
 
ignor profile image
Ignor

друже, ваша стаття - база! ви заслуговуєте на отримання 100 кентек і 200 репутації!
😎

Звернути
 
lisper_1991_71eab5e0ecc54 profile image
Lisper

Як на мене є сенс проходити не лише різними класами, але і декалька разів у межах одного. Я був прємно здивований коли навіть за час демки зміг по-різному вибудувати відносини із союзниками та потрапити на недосяжні при першому проходженні сюжетну гілочку.

Куток

Підписуйтеся на наші соціальні мережі:
Telegram
Twitter
Facebook


Тепер у нас також є Youtube канал!