Куток

Обкладинка для допису Сюжет, геймплей, прокачка. MAGICAL::ADRIANA буде мати щось більше ніж просто стрилянину...
Богдан
Богдан

Додано

Сюжет, геймплей, прокачка. MAGICAL::ADRIANA буде мати щось більше ніж просто стрилянину...

Усім привіт. Це перший пост про мою гру, де я розповідаю про неї ідейно, а не те, що я зробив.

Що ж, почнимо...

Геймплей: Геймплей буде... от якщо б ви зайшли в ретро-шутер, але побачили класичний shoot em up з елементами ретро-шутера. Вам доведеться знищувати досить велику кількість ворогів, жанглуя жонглюючи зброєю. І жонглюючи не просто щоб добитися ВАУ, а тому що не всі вороги можна зручно вбивати саме тією зброєю. На деяких ворогів навіть не вся зброя може спрацювати. Також, ви можете зібрати свій набір зброї, зі своєю кількістю куплених покращень. Також, у вас буде система ранга. В кінці рівня (або коли помрете) вам буде начислюватись кількість EXP. Ця кількість буде впливати на ранг, а ранг, буде впливати на відкриті елементи (меню зброї там режими і тд), і впливати на сюжет (про сюжет пізніше). Про геймплей більше не можу сказати, так як більшість з цього досі в розробці...

Сюжет: Як я колись казав, я не хочу робити чергову Touhou, або просту дрочільню. Я хочу зробити щось інше. Так от сюжет, це одне із цих. Почнимо з того, що продовженість, і шлях в сюжеті, буде відрізнятися від віку вашого персонажа. Тобто коли ви створили персонажа, і вказали вік наприклад 16, то ви можете отримати інше, якщо б ввели 20. Також, будуть впливати вибори, котрі ви будете робити під час діалогів. Наприклад, якщо ви комусь не допомогли, то його рідний може нашкодити вам у майбутньому. Фінал також буде відрізнятися. Під час геймлею, до вас в бій може різно залетіти будь-який персонаж. По суті, це буде як катсцена. Ці персонажі, можуть вам в майбутньому допомогти по сюжету. Сам основний сюжет я не буду розповідати, так як не хочу ламати інтригу (насправді я його ще не дописав)...
До речі. В сюжеті буде чорна людина)

Переклад: Гру я планую перекласти на велику кількість мов завдяки моїй зручній системі перекладу. Також, якщо люди будуть бачити помилки, вони самі можуть їх виправити, і відправити спеціальний файл з перекладом.

Примірна дата релізу: Хахаха Середина Осені!

Kickstarter: Влітку планую почати kickstarter на суму... 200$. 100$ це steam, а інші так, як підтримка. Збір буде тривати місяць, тому сподіваюсь що зберу саме 100$, а інші це дійсно як підтримка.

Платформи: Linux, Windows, MacOS.

Команда: Гру я роблю, і зроблю сам. Я не хочу набирати людей в команду, і щось там вирішувати. Я творча людина котра полюбляє робити усе сама. Я не використовую готові ассети і тд. Я навіть звуки сам записую, і редагую.

РОБІТЬ КРУТІ І ЦІКАВІ ІГРИ!

Найстаріші коментарі (0)

Куток

Підписуйтеся на наші соціальні мережі:
Telegram
Twitter
Facebook


Тепер у нас також є Youtube канал!