Куток

Обкладинка для допису Шлях до Steam (3) - Випуск гри
Shreibikus для Argumentum ad culpam

Додано • Оновлено

Шлях до Steam (3) - Випуск гри

Не минуло і пів року з минулої статті. Нарешті гра (і її розробники) дожила до випуску.

https://store.steampowered.com/app/2370650/Argumentum_ad_culpam/

Ви можете придбати її. Одне проходження займе приблизно 2-3 години, історія має 13 кінцівок. Вихід на всі кінцівки займе вдвічі більше часу.

Шлях до випуску

Це мала бути весела пригода на 20 хвилин, але як завжди щось пішло не так.

Image description

Спочатку ми мали просто переписати місцями сюжет та виправити якісь недоліки інтерфейсу. Я думав, що впораємося до листопада, але, зрештою, гра вийшла аж у квітні, а це більше року з моменту виходу джем-версії.

У цій новелі не так і багато залишилося від початкової версії, хіба музика і частина графіки. Текст було повністю переписано, і якщо пролог і перша битва ще трохи нагадують про джемову версію, то з другої битви все кардинально відрізняється.

Напевне, найбільш важлива зміна з часу джемової версії, що більше гравець не може зайняти нейтральну позицію. Він завжди повинен вибирати сторону і це змінює сюжет, не дарма тут 13 кінцівок.

Кожен вибір щось та й значить, тут немає системи балів чи ще чогось. Зробили вибір — змінили шлях, обрізали частину можливих кінцівок. Можна сказати, що кожним вибором ви вбиваєте "невизначеність", відрізаєте можливі шляхи, протоптуючи один-єдиний до фіналу.

Ентузіазм

Якщо починав я роботу з великим запалом і витрачав по кілька годин майже щодня, то під кінець розробки змушував себе виділяти ці кілька годин на весь тиждень.

Під кінець починаєш думати: "А для чого я все це роблю?", і ці думки з'їдають, але відповідальність перед іншими членами команди та пройдений шлях змушують йти далі, і це добре, бо якби я робив у соло, то давно би закинув.

Попри якісь складності, якби я вернувся в минуле, то все одно почав би розробку. Зрештою, це цікавий шлях, а як відомо: у самурая немає мети.

І знову про маркетинг

Найбільше всього вимотує маркетинг, написання постів, писання різним людям, прохання, щоб вони щось десь запостили, заповнення інформації для всяких фестивалів.

Це так змучує, більше за будь-яку розробку. Якби можна було просто щось робити без всього цього, то процес був би веселіший в кілька разів.

Узагалі за рік я так і не зрозумів, що працює; лише зрозумів, що не працює, а це майже все, що я пробував.

Думаю, що напишу четверту кінцеву частину — так званий Postmortem, де розкажу більше про цей досвід.

Топ коментарі (2)

Звернути
 
springman profile image
Mr. Springman

Добре що нагадали, забрав 😘

Звернути
 
shreibikus_e2850716b8c496 profile image
Shreibikus

Дякуємо)

Куток

Підписуйтеся на наші соціальні мережі:
Telegram
Twitter
Facebook


Тепер у нас також є Youtube канал!