Вітаю, шановне панство!
Я - Помилка, самонавчена художниця і дуже далека від геймдеву людина, якій стало цікаво що воно таке.
Оскільки це перший допис, трошки взагалом про проєкт:
Художник VS Геймдев: Сага - це ...
особистий щоденник, куди я буду вносити дописи про свій хаотичний експіріенс участі у створенні ігор. Тут не буде ні порад, ні об'єктивності - тільки хаос та власний досвід. Проте, не зважаючи на несерйозний тон дописів, я сподіваюсь, цей проєкт зможе надихнути когось також спробувати свої сили у цьому непростому ремеслі.
Отож, з лірикою покінчено, перейдемо до суті:
Бойове хрещення
Першим проєктом, в якому я приймала участь, стала візуальна новела Казка про кошенят, розроблена у рамках першого Ukrainian Visual Novel Jam.
Кажуть, що починати треба з малого. Тому, як розуміна і врівноважена людина, я взяла на себе усю візуальну складову новели. Чи вийшло з такого підходу шось путнє? Частково.
Що вдалось реалізувати?
За два тижні мені вдалось "закрити" тільки декілька аспектів візуалу - персонажів, фони, та катсцени. Про кожний по порядку.
Персонажі : персонажі цієї новели - моя особиста гордість. У дизайні я відштовхувалась від думки, що герої мають виглядати як ілюстрації з дитячої книжки, щоб вписуватись у тематику новели, але при цьому мати достаньо простору для експресії.
Сцени : сцени малювались приблизно за тією ж логікою що й персонажі - яскраві, дитячі, як з книжок, тільки з наявністю тіней. Вище ви бачили одну з них.
Проте є одна особлива сцена - битва зі злим чаклуном. У сюжеті цей момент є переломним, тож я намагалась зобразити його якомога зловіснішим.
- Фони : останні фони домальовувались поспіхом в останні дні, тож їх якість залишає бажати кращого.
Що не встигли і/або можна було зробити краще?
Оформлення інтерфейсу і тексту : оскільки це була перша проба пера, цей пункт було провтикано. Та й навряд-чи команда встигла б реалізувати.
Обкладинка меню : та ж історія що й з інтерфейсом :")
Технічне виконання спрайтів : у грі є проблеми з розмірами деяких спрайтів + як і з фонами, у деяких моментах, каюсь, халтурила.
Загальне враження від проєкту : суто суб'єктивно - це було весело, пізнавально і як для першого досвіду напрочуд релевантно. Головним уроком стало те, що починати малювати треба ще до оголошення теми (як би це диано не звучало).
Дякую за прочитання. Всім творчих успіхів і наснаги!
Топ коментарі (6)
->"це було весело, пізнавально і як для першого досвіду напрочуд релевантно."
Приємно що ви отримали від джему саме такі враження і продовжуєте радувати нас своєю творчістю :3
О, дуже сподобалася ваша новела на першому джемі, жаль, що не побачив вас на другому. Плануєте брати участь в подальших джемах? Можливо, в складі інших команд?)
У другому джемі я також приймала участь і планую приймати надалі! Просто у другий раз я вже була як раз в іншій команді з більш досвідченими розробниками і художниками (про це як раз буде наступний допис)
А не скажете в якій?) Аж цікаво, а то я моніторив команди, і пробував співставити команди першого та другого джему для себе)
Команда Nebula, новела Віддзеркалені. На відміну від "Казки..." у другий раз я вже не малювала весь графоній, тож могло просто загубитись.
Ого, неочікувано, не впізнав там ваш стиль))