A warning to the prophet
The liar, the honest
This is war
To the leader, the pariah
The victor, the messiah
This is war
The Blind Prophet - це одна з тих ігор, що насамперед привертають увагу візуалом, заради якого їх і можна купувати, адже навіть якщо виявиться, що геймплей посередній, а історія передбачувана і вторинна, то майже кожен кадр гри можна ставити як шпалери на робочий стіл. Утім, гра може похвалитися не тільки безліччю деталізованих ілюстрацій і цілим невеликим містечком із купою колоритних і не схожих одна на одну локацій, щедро залитих неоном, а й іншими чеснотами, на зразок запам'ятовуючогося сюжету, присвяченого одному з апостолів, чи доволі приємного геймплею, характерного для квестів.
Здивування при цьому викликає той факт, що настільки колоритний проєкт з'явився на світ завдяки зусиллям зовсім вже невеликої команди, що налічує менш ніж десяток людей, у якій за кожний окремий аспект гри відповідала лише одна людина: один художник втілював у життя вулиці та визначні пам'ятки Ротборку, один композитор надавав темним алеям атмосфери за допомогою ембієнту, один сценарист писав історію про апостола, який прийшов очистити місто від демонів, що захопили владу...
Технічна частина
Єдиним недоліком гри є відсутність звичної для квестів системи збереження з кількома слотами, натомість гра зберігається майже в кожній локації, що жодним чином не заважає проходженню, адже вона лінійна, але не дає змоги зробити кілька збережень і перегравати улюблені моменти. Ще грі не завадила б наявність ачівок, карток та іншого стандартного стімовського функціоналу.
Час прийшов, апостоле. Прокляті кличуть тебе. Прости їм їхні гріхи. І покарай їхніх мучителів.
Сюжет
Історія розгортається приблизно в наш час у місті з символічною назвою Ротборк. Колись це була справжня столиця для місцевих рибалок, що побудували бізнес, виловлюючи рибу та торгуючи нею, проте одного дня, немов у якості якоїсь небесної кари, уся риба з прилеглого моря зникла, прирікши більшість мешканців на злидні та безробіття. Через 20 років Ротборк знову стає процвітаючим містом, однак, разом з тим, у ньому знаходять притулок могутні демони, що розбещують людство і прагнуть його поневолити.
Саме для їхнього повалення та очищення міста до нього й прибуває один із 12 апостолів - Варфоломій. Ось уже дві тисячі років він раз по раз вирушає на Землю, щоб знищувати все нові загрози з пекла і відправляти демонів у їхню законну обитель, а тому герой прекрасно знайомий з багатьма іменитими мешканцями геєни вогненної, на кшталт Вельзевула або Асмодея, однак цього разу все інакше, адже демони діють не хаотично, а немов би мають якийсь грандіозний план, а тому Варфоломій заручається допомогою врятованої ним дівчини та вирушає викорінювати зло, яке глибоко засіло у самих надрах міста та вже чекає на апостола.
На сторінці гри розробники неодноразово згадують історію і неспроста - нехай місцями сюжет вийшов знайомим, у сучасних художніх творах не так вже й часто трапляється тема войовничого апостола, в іграх же вона обігрується ще рідше. До того ж, історія вийшла вельми непоганою і за рахунок пари-трійки інших особливостей.
Перше - автори не стали використовувати банальний троп мандрівника в часі/попаданця, а тому Варфоломій хоч і не до кінця розуміє цей час, але дурнем себе не виставляє, з комп'ютерами не розмовляє, в ліфтах їздити не боїться, та й загалом поводиться адекватно. Друге - протагоніст вийшов цікавим за рахунок характеру, він не якась беземоційна машина для вбивства демонів, а тому може час від часу жартувати або іронізувати (у нього, до речі, багато спільного з Геральтом із Рівії, як зовні, так і в плані характеру). Третє - історія, хоч і є похмурою та серйозною, не намагається весь час бути пафосною, а тому тут цілком нормально, коли герой після війни з цілою сектою віджартовується з цього приводу та перекушує печивом.
Основний сюжет при цьому підкидає гідні, хоч і злегка заїжджені, теми для міркувань, на кшталт того, чи заслуговують люди на порятунок і чи є демони тим самим абсолютним злом, яке потрібно винищити, а фінал, незважаючи на деяку зім'ятість, гарно й логічно завершує історію.
Чи є у вас хвилинка, щоб поговорити про нашого Господа і Спасителя Ісуса Христа?
Геймплей
The Blind Prophet - це класичний лінійний point'n'click квест, у якому Варфоломію доведеться подорожувати містом, орієнтуватися в якому можна за допомогою мапи, збирати предмети і застосовувати їх у потрібних місцях з інвентарю, аналізувати локації за допомогою особливого зору, що підсвічує всі активні точки взаємодії, і проходити нескладні міні-ігри.
Взагалі, у плані складності гра дуже доброзичлива, водночас і зовсім елементарною її не назвеш, крім основних локацій є додаткові, на яких нас замикають у той чи інший спосіб, предмети часто ми не носимо всю гру, та й за раз у нас 2-3 об'єкти, не більше (це вам не Депонія з цілою валізою речей), а міні-ігри вельми винахідливі і варіюються від банального встановлення предметів і тиру до гри потрібної мелодії на піаніно, прокладання морського маршруту згідно зі щоденником і навіть повноцінного босфайту.
Цей світ - не що інше, як гігантський фарс.
Візуал
Як я і сказав, візуал це, мабуть, головна причина купівлі цієї гри, адже саме він вийшов найкращим. Як карта міста, так і самі локації, починаючи з порту, куди на своєму човні прибуває герой, і закінчуючи собором, що має стати його кінцевою метою після виконання місії, виконані просто чудово і являють собою химерну суміш готики, неону та бруду, а колірна палітра викликає чисте захоплення. Було видно, що ніхто не обмежував художника, а тому локації рясніють безліччю деталей, простір нерідко спотворюється на догоду художності, персонажі мають запам'ятовувану зовнішність, інтерфейс прекрасно гармонує з оточенням, а сюжетні вставки у вигляді коміксу з різноманітними панелями ідеально вписуються в оповідання. Загалом, один із найкращих візуальних стилів, що я бачив за останні кілька років.
Аудіо
Композитор майже не відставав від художника, внаслідок чого місто отримало похмурий та атмосферний ембієнт, а бойові сцени, так само як і ліричні моменти мають чудовий супровід, що лише примножує позитивні емоції.
Навіть якщо в цьому світі є зло. Є речі, за які варто боротися. Щоб їх побачити... Варто лише розплющити очі.
Вельми гідний квест із приголомшливим візуалом, не менш розкішним звуковим оформленням та інтригуючим сюжетом, який не гріх узяти і за фулпрайс.
Підсумок – God was never on your side
Дякую вам за увагу. Якщо зацікавились моїми роботами, то мене також можна знайти і на інших сайтах:
Ютуб
Твітер
Стім
Топ коментарі (0)