Будь-мрія про досконалість несе в собі кошмар недосконалого втілення.
👉 Основна гра в Yellow Warm Snow стала для мене цікавою пригодою на пару десятків годин, за які я не тільки познайомився з самою грою та її геймплейними особливостями, але й зміг зібрати свій оптимальний білд, на якому зарашив проект на всіх можливих рівнях складності. І, можливо, на цьому поки що було б і все, якби я не натрапив на безкоштовне DLC, що подарувало ще години геймплею та новий контент.
👉 Доповнення вийшло під стать грі – неоднозначним, оскільки якщо ви почнете його проходження не після першого завершення гри, як рекомендовано (адже рівнів складності, як в основній грі, тут немає), а після закриття рівня складності White Ash (тобто фінальної НГ+), та ще й з хорошим білдом, то DLC здасться вам чи не гіперказуальним. Водночас, доповнення не тільки пропонує два нові режими з непоганим потенціалом перепроходжень, але й нові геймплейні елементи, нових ворогів і нових босів, а враховуючи весь новий контент, якого хватило б якщо не на окрему гру, то хоча б на платний аддон, той факт, що все це пропонується безкоштовно, викликає повагу до розробників.
Вірити у свої мрії – значить провести все життя у сні
☯ Якщо в основній грі з наративом все було дуже посередньо, то DLC продовжує цю традицію, а тому основна інформація, яку ви зможете дізнатись, це те, що мовчазний протагоніст потрапляє в світ кошмарів, де його на численні цикли замкнули якісь боги, а тому він має побороти іллюзії та спокуси, втілені в вигляді п’яти нових босів, кожен з яких символізує якесь бажання, на кшталт жадоби, та вибратися з цього світу. Загалом, це весь сюжет, звісно, є трохи нових записок, що трохи глибше його розкривають, але не варто чекати чогось неймовірного.
☯ Хоча одне цікаве нововведення є, адже тепер, боси при зустрічі доволі дружні і пропонують чимось зайнятися, так, наприклад, коваль пропонує принести йому мільярд синіх сфер щоб він міг зробити для героя зброю, здатну врятувати світ. Якщо герой погодиться з пропозицією того чи іншого боса то гра достроково закінчиться, а гравець побачить окремe катсцену, присвячену тому чи іншому фіналу. Як на мене, досить непогана ідея.
✅ Що ж стосується геймплею, то перше нововведення, яке ми зустрічаємо – через те, що це світ кошмарів, локації з основної гри поєднуються між собою химерним образом, формуючи невеликі набори кімнат, після зачистки кожної з яких можна обрати один із трьох видів нагород, серед яких може бути зброя, реліквії, книги з навичками, відновлення здоров’я або ж нові елементи про які поговоримо трохи пізніше. Таким чином, доповнення дозволяє прокачатись набагато сильніше ніж в основній грі, подекуди доводячи своє здоров’я та шкоду до якихось космічних чисел, що дозволить ваншотити ворогів просто торкаючись їх.
✅ Оскільки герой знаходиться в кошмарі, то для нього критично важливо не заснути (Нолан одобрює), а тому в DLC з’являється окремий параметр, так звані lucid points, які герой втрачає з часом, при пропущених атаках ворогів або при виборі скрині після перемоги над босом. Якщо шкала опуститься до нуля то настане кінець гри і доводиться починати заново, а тому в доповненні дана шкала чи не важливіша за кількість здоров’я.
✅ Інше нововведення, це ще один показник, очки кошмару. За замовчуванням вони на нулі, однак герой може підбирати зброю з новими модифікаціями і не тільки її, що збільшує показник очків. Чим він вищий – тим більше lucid points герой постійно втрачає, крім того, поступово накладаються й інші дебафи. Таким чином, дана механіка дозволяє платити дефами за отриману силу, що доволі непогано. Також, крім нової зброї, з’явились й інші апгрейди, зокрема кошмарні книги з навиками, які пропонують досить потужні покращення загального характеру та для окремих білдів за рахунок все тих же очків кошмару. На додаток йдуть ще й уламки кошмарів зі схожим функціоналом та сильним впливом на характеристики героя.
✅ Для доповнення створили п’ять абсолютно нових босів (один з них чи не в форматі головоломки), чотирьох з яких можна проходити в довільному порядку, а після перемоги над кожним з них є можливість відкрити кілька скринь, за кожним разом жертвуючи все більше lucid points але отримуючи більш значні нагороди. Також виключно для DLC ввели нову валюту та окреме дерево прокачки за неї, яке дозволяє полегшити наступні забіги, наприклад, збільшивши максимальну кількість lucid points або знизивши базовий рівень очків кошмару. Деяких нових ворогів теж додали. Також в якості нагород із скринь падають скіни для NPC в хабі, які, докупи, ще й дають деякі бонуси.
❌І от наче все звучить дуже приємно, але як і в основній грі, без мінусів не обійшлось. Основний з них – доповнення створено з урахуванням внутрішньої метапрогресії, а тому без відповідної прокачки з першого разу його пройти ніяк не вдасться – вам банально не вистачить lucid points. Це не так вже й погано само по собі, але через загальну прокачку з основної гри та розуміння білдів, а також можливість прокачати героя набагато сильніше, ніж навіть на останній НГ+, забіг буквально перетворюється на Press X to win (особливо на білдах з дешом), через що боси навіть не встигають показати й половину свого арсеналу атак.
✅ Втім, доповнення частково вирішує цю проблему додаванням ще одного режиму – Endless Nightmare. Як можна зрозуміти з назви, він нескінченний, а для того, щоб гравець не перекачався, як в основному режимі DLC та, водночас, йому було цікаво грати, є система кошмарів (привіт, прокляття з Curse of the Dead Gods). Кожного разу коли lucid points падають до нуля а також кожні десять рівнів, після вбивства боса, гравець має обрати один з трьох кошмарів-дебафів, які, в залежності від білда, можуть як одразу зламати забіг, так і не завдавати помітного дискомфорту. Щоб грати було ще цікавіше, боси в DLC тасуються і нарівні з антагоністами з, власне, доповнення, є й боси з основної гри.
Якщо вам потрібно грати, на початку визначтеся з трьома речами: правилами гри, ставками та часом виходу
🌈 Якихось нових локацій доповнення не пропонує (якщо не враховувати змінений хаб та кімнати перед босами), втім, декілька нових ворогів а також п’ять принципіально нових босів з крутим візуалом, нові скіни для персонажа та NPC помітно оживляють гру.
📢 Звуковий супровід не зазнав особливих змін порівняно з основною грою.
Warm Snow – Nightmare DLC – це:
👌 Можливість отримати власний станд
👌 That bastard called me Dead Weight!
👌 Найкраща сваха для всіх, крім гетеросексуалів
👌 Press X to dash та інші складні в користуванні білди
👌 Звичайна повія з Індії
👌 Кляті портали
👌 Особливий лікувальний віск
👌 Метеоритиний дощ за найнижчими цінами!
Доповнення з досить великою кількістю змін, двома новими режимами гри, новими геймплейними механіками, ворогами та босами, яке ще й безкоштовне це must have, якщо вам сподобалась основна гра. Без мінусів не обійшлось, але вони не критичні.
Діагноз – Real Sigma vs. Lust
Дякую вам за увагу. Якщо зацікавились моїми роботами, то мене також можна знайти і на інших сайтах:
Ютуб
Твітер
Стім
Останні коментарі (0)