Куток

Обкладинка для допису Новий принц, нові проблеми - огляд раннього доступу The Rogue Prince of Persia
Дарк Валерійович
Дарк Валерійович

Додано

Новий принц, нові проблеми - огляд раннього доступу The Rogue Prince of Persia

Відео огляд гри знайдете тут, він не є озвученою версією тексту нижче і помітно відрізняється від нього:

The Rogue Prince of Persia | ОГЛЯД гри в РАННЬОМУ ДОСТУПІ - YouTube

Підтримка ЗСУ:НБУ - https://bank.gov.ua/ua/news/all/natsionalniy-bank-vidkriv-spetsrahunok-dlya-zboru-koshtiv-na-potrebi-armiyiПовернись Живим - https://save...

favicon youtube.com

Thanks for playing! The narrative content is over for now, come back later for new adventures!

Опис картинки

👉 Історію розвитку ігрової серії про Принца Персії навряд чи вийде назвати простою. Спочатку - оригінальна гра 1989 року, яка могла похвалитися неймовірною для тих часів плавністю анімацій, створеною за допомогою технології ротоскопії. Далі - вельми успішний сиквел, The Shadow and the Flame, який буквально в усьому перевершив оригінал, після чого - намагання тримати руку на пульсі і спроба переїхати в повноцінне 3D, що вилилось в гру, яка начебто мала стати завершальною в цій трилогії, однак стала лише провалом, який не пішов далі ПК та Дрімкаста і дуже швидко був забутий.

👉 2000-ні подарували серії нове життя під крилом Юбісофт, яка спромоглася протягом всього трьох років випустити аж цілу окрему трилогію, що подарувала і запам’ятовуваних персонажів, і одне з перших використань відмотки часу в якості геймплейної механіки, і багату бойову систему (та ще й в часи, коли слешери ще не були такими популярними) і купу різних інновацій, які випереджали свій час, навіть перероблена за добрі півроку The Two Thrones, змушена конкурувати з оригінальним God of War, попри всі свої недоліки змогла гідно завершити трилогію та й загалом це була золота доба для Принца.

Опис картинки

👉 А от після настільки високо піднятої планки справи в серії пішли так собі, адже всі намагання Юбісофт повернути їй колишню славу вийшли не дуже успішними, в результаті чого Prince of Persia 2008 року взагалі мало хто згадує, The Forgotten Sands виглядають як короткий і не зовсім вдалий ремейк Пісків Часу, де дійсно крутий паркур не знайшов гідної противаги у вигляді бойової системи та історії, ще одну гру взагалі відмінили і про її існування ми дізналися лише пару років тому зі злитих матеріалів, а після того, як Юбісофт зрозуміли, що молода серія Assassin’s Creed це їхня дійна корова на необмежений термін, про Принца Персії і взагалі майже забули, випустивши тільки кілька ігор для мобілок різного рівня вcpaтості.

Опис картинки

Death? Impossible, for his bola protects him…

🎭 І на цьому б історія Принца й завершилася б, якби не черговий сплеск моди на ремейки і ремастери та успіх деяких студій на цій ниві (Capcom, наприклад). Щоправда спочатку таку важливу місію віддали індусами без серйозного досвіду розробки, а от коли гравці пред’явили справедливі претензії за ту криву хрінь, яку показали в першому трейлері (після його, в стилі Юбісофт, одразу відкрили передзамовлення з різними виданнями і веселковими скінами), розробку почали з нуля і цього разу довірили справу авторам оригіналу - Ubisoft Montreal (ну, або тим кільком людям із 2003-го, які досі там працюють), а тому залишається чекати 2026 року і вірити, що хоч в чомусь Юбісофт не обicpутьcя.

Опис картинки

🎭 В той же час в Юбісофт зрозуміли, що кілька років очікувань ААА гри по дещо забутій франшизі це довго, а тому вирішили підігріти інтерес менш амбітними але не менш цікавими проєктами. Про The Lost Crown за їх авторством ми поговоримо трохи пізніше, коли вона нарешті добереться до Стіму, а от всі чесноти і недоліки The Rogue Prince of Persia, яку Юбісофт лише видавали, можна виділити вже зараз, адже хоч Evil Empire, яка працює над нею, і має за плечима вагомий досвід у вигляді розробки і підтримки Dead Cells - одного з найкращих екшен-рогаликів, проте це не відміняє деяких їхніх помилок.

Опис картинки

WHERE IS MY BROTHER?

🐫 Про сюжет говорити складно, адже це ранній доступ, але поки що він не дотягує ні до рівня Hades, ні до рівня тієї ж Dead Cells, та обмежується короткою передісторією про те, як на місто Принца (знову безіменного) напали гуни і основні події відбуваються вже через три дні, коли протагоніст намагається здолати ворогів, паралельно дізнаючись про долю членів своєї родини та допомагаючи їм, для чого в грі існує своєрідна схема для збору інформації, що являється дуже спрощеною версією аналогічною механіки з Deathloop. Самого ж сюжету вистачає години на 2-3, і це в найкращому випадку, але основна проблема зовсім не в ньому.

Опис картинки

🐫 Якщо ви грали в Dead Cells і, особливо, якщо ви провели в ній чимало часу, The Rogue Prince of Persia буде здаватися вам знайомою, аж доки ви не усвідомите, що це буквально копіпаста кліток. І, на жаль, це не одна з тих копій, що аналізують оригінал і якимось чином його покращують, зовсім ні. Замість двох слотів для зброї, двох для здібностей і рюкзака тут ви можете одночасно носити лише одну зброю ближнього бою і одну - дального, а кількість їх видів ледве сягає десятка, і це при тому, що геймплейно майже всі вони відрізняються хіба що анімаціями, але точно не міняють ваш підхід до бою.

Опис картинки

🐫 Якоїсь метапрогресії, окрім відкриття нових видів зброї і амулетів (про них пізніше), що з’являться в нових забігах, в грі на релізі не було в принципі і її додали лише нещодавно, та й то дерево прокачки там максимально куце і примітивне. Про те, що в грі в принципі критично мало контенту, гадаю, і говорити не варто, бо декілька локацій і всього два боси це розвага на 5, нехай 10 годин, що зовсім не рівень більш-менш гідних рогаликів. І це при тому, гра взагалі мала вийти раніше, але реліз Hades 2 змусив розробників трохи підкоригувати свої плани, адже, очевидно, в оригінальному варіанті запуску гри в ранньому доступі вони хотіли обійтись ще меншим.

Опис картинки

🌙 Із того, що можна було б назвати позитивним, хочу виділити підхід до паркуру - нехай гра і копіює переміщення з Dead Cells, але все ж гарно його розширює за рахунок бігу по стінах, який можна виконувати в різних напрямках і, що найголовніше, для цього використовуються стіни, які знаходяться на фоні, а тому третій вимір хоч мінімально, але все ж задіюється. Ну і доповнено це гарними анімаціями, а тому переміщення - найкраща частин гри і, певно, єдина однозначно позитивна.

Опис картинки

💀 Я ще обіцяв розповісти про амулети, але поки що це максимально безідейна затичка на місце мутацій з кліток, яка ще й працює так собі через рандом забігів, бо, очевидно, ніхто поки що не став робити спеціальний режим як в тій же Dead Cells.

We have all heard tales of the Prince of Persia.

🎨 Візуал в грі непоганий, хоч і сподобається далеко не всім через підбір колірної гами, завдяки якій Принц (та й вся його родина) тепер має дещо фіолетовий відтінок шкіри, а вороги виглядають якось одноманітно, хоча локації вийшли атмосферними і досить сильно відрізняються між собою.

Опис картинки

🎷 Саундтрек в грі специфічний і якщо під час забігів він дійсно підходить грі (або, принаймні, не викликає відрази), то окремо від гри в мене не виходило довго слухати ці композиції, порівнювати ж їх з треками із піщаної трилогії або бодай з грою 2008 року взагалі не бачу сенсу.

Опис картинки

The Rogue Prince of Persia – це:

👌 Червона ганчірка сотого рівня
👌 Підозріло знайомі фіолетові вогники
👌 Звичайний персидський унітаз
👌 Бомбермен з порнопародії
👌 Чотирьохвимірне мислення для тривимірних істот
👌 Get over here!
👌 Той самий естус з дарк соулс

Опис картинки

🔷 Звісно, робити висновки про гру на основі раннього (при чому дуже сильно) доступу - таке собі, а тому я все ж авансом ставлю їй “палець догори” і сподіваюсь що Evil Empire все-таки зможуть грамотно використати свій досвід щоб перетворити цей проєкт без чіткої загальної концепції (принаймні я її поки що не бачу) в щось цільне і якісне, а для цього мало буде одного тільки додавання нових локацій ворогів і зброї, знадобиться ще постійне перебалансування і сміливість міняти вже, здавалося б, готове. Якщо ви прихильник (чи прихильниця) серії - раджу купити гру і підтримати повноцінне повернення Принца, хоча для отримання нормального ігрового досвіду доведеться ще певний час почекати.🔷

🔰 Діагноз – Півтори мертві клітини замість бюджету 🔰


Дякую вам за увагу. Якщо зацікавились моїми роботами, то мене також можна знайти і на інших сайтах:
Ютуб
Твітер
Стім

Топ коментарі (0)

Куток

Підписуйтеся на наші соціальні мережі:
Telegram
Twitter
Facebook


Тепер у нас також є Youtube канал!