Someday love will find you
True love won't desert you
You know I still love you
Though we touched and went our separate ways
👉 Майже 20 років тому, коли оригінальна Resident Evil 4 вперше з’явилась на світ, різні її видання поступово наповнювались контентом і чи не найбільшим доповненням до гри стала окрема кампанія за Аду Вонг що носила назву Separate Ways і пропонувала поглянути на вже знайому історію під новим кутом та розставити всі крапки над і. Тому ще на релізі ремейку гравців цікавило питання - чи отримають перевидання і пригоди Ади. Тут Капком залишилися вірними собі, а тому історія знову вийшла у вигляді DLC та й чекати її довелося добрі пів-року.
I think we both know this is where we go our separate ways.
🎥 Якщо оригінальна Separate Ways була своєрідним набором місій, які трохи доповнювали сюжет і пропонували вже знайомий геймплей з мінімумом змін, то однойменне DLC до ремейку четвертої частини… не дуже й сильно поміняло цю формулу. І хоча окремою грою воно не стало, змін, як і в самому ремейку четвірки, виявилося чимало. Перша – це, звісно ж те, що історія стала більш цілісною, і хоча гравця все ще кидають по локаціям з основної гри в різному порядку, а переходи між ними можуть відбуватися в катсценах, вже нема відчуття, що вас змушують виконувати список мало пов’язаних між собою завдань, натомість пропонуючи більш цільну історію.
🌄 На користь цьому йде і те, локації з основної гри не просто змінюються, як це було в ході основного сюжету, але й перемішуються з новими місцями, які відвідає тільки Ада. Нічого екстраординарного, переважно це просто додаткові кімнати і проходи у вже знайомих місцях або детальне дослідження там, де Леон пробігав за секунди, але це помітно освіжає відчуття від того, що особисто я вже бачив кілька разів під час перепроходжень основної гри.
🎭 Сам же сюжет виявився на диво непоганим і закриває діри в історії основної гри, до яких виникали питання. Помітно розширили і роль Вескера – якщо в оригіналі він просто десь сидів у своїй водолазці і спостерігав, а в RE4 Remake з’являвся в останні хвилини гри, то тут він регулярно виходить на зв’язок і навіть пару разів навідується особисто щоб витягувати Аду з пасток, в які вона потрапляє бо виявляється, що весь цей час він тусив поруч на власному дослідницькому човні і сам міг би спокійно дістати Бурштин але… просто не робив цього. Тут, до речі, що Ада, що Вескер, виявляються своєрідними невдахами, адже перша регулярно провалює поточне завдання і полює за зразком до самого фіналу, а другий просто за цим спостерігає, регулярно погрожуючи але навіть в фіналі, після зради Ади, нічого не роблячи.
👿 Втім, доповнився не тільки сюжет чи список локацій, але й набір ворогів, адже в Ади з’явився дуже палкий прихильник, який буде переслідувати її протягом левової частки хронометражу DLC, що вильється в кілька боїв, та носить назву Чорної Мантії. Так, це один з двох наближених Рамона Салазара, але на відміну від Вердуго, з яким бився Леон, даний ворог має дещо інший стиль бою, а тому чекайте дечого нового, це не говорячи вже про те, що тепер зникнення другого прислужника Салазара цілком логічне.
👠 Найбільше ж новизни з’явилось в геймплеї, адже Ада не тільки має свій власний стиль бою, але й деякі унікальні нововведення, основне з яких це, звісно ж, її фірмовий крюк. В оригіналі він використовувався , якщо не помиляюсь, виключно в сюжетних моментах і був максимально заскриптованим, тоді як тут це хоч все ще і не окремий інструмент, але його функціонал помітно збільшився. Тепер в багатьох місцях ви можете чіплятися за різні виступи щоб піднятися вище, перелетіти через завал на дорозі або дістатися в недоступне місце (де у випадку з основною грою Леону треба було кооперуватися з Ешлі).
💪 Однак на цьому використання крюка не обмежується, адже йому знайшлося місце і в бою і тоді як Леону для добивання пораненого ворога треба скорочувати з ним дистанцію, Ада може миттєво притягнутися за допомогою крюка, виконуючи добивання і збиваючи з ніг всіх ворогів, яким не пощастило опинитися між нею та її ціллю. Але і це ще не кінець, адже в грі трохи доповнили систему брелків для кейсу і один із них дає можливість навіть виривати щити у ворогів, завдяки чому крюк взагалі стає страшною зброєю. Та що вже там, тепер битва Ади з Ель Гіганте перетворюється на справжнє аніме, не вистачає лише Shinzo wo Sasageyo на фоні
🍡 Що ж стосується звичайної зброї, то арсенал доволі знайомий, оскільки перекочував з основної гри, але Ада не була б Адою, якби не ховала в одній із кишень свого костюму арбалет, який тут має лише єдиний вид стріл, однак це розривні стріли а тому в цьому плані вона не особливо поступається тому ж Краузеру із найманців. Крім вищезгаданих брелків доповнили і кейси, а тому в Ади вони мають новий вигляд, хоч і старі властивості.
🎅 Так як і в основній грі тут можна збирати різні коштовності та скарби, об’єднуючи їх між собою для збільшення прибутку, Торговець теж на місці і дозволяє купувати зброю і доповнення до неї, рецепти для крафту, продавати все непотрібне і прокачувати свій арсенал, не говорячи вже про виконання спеціальних контрактів, що принесуть шпінель, яку можна буде обміняти на цінні речі і квитки для прокачки зброї.
🎫 Цікавим нововведенням став і своєрідний режим доповненої реальності. Якщо в оригіналі в Ади були спеціальні окуляри, то тут це лінза, яка дозволяє підсвічувати сліди і виділяти їх на загальному фоні. Використовується це абсолютно лінійно, але виглядає непогано.
🎰 Як і в основній грі, в доповненні присутня купа внутрішньоігрових челенджів, що поступово відкривають не тільки різні модельки, а й нові костюми (в тому числі класичну, хоч і видозмінену, сукню), косметику (переважно окуляри) і зброю, а також підвищені рівні складності. Зміни торкнулися і режиму Найманців, адже з безкоштовним оновленням вони отримали одну нову карту, нову варіацію Леона, Вескера а також дві варіації Ади.
Soon the sun will set on the age of man.
🎨 Візуал не особливо змінився в порівнянні з основною грою, а тому всі знайомі локації виглядають все так само чудово, разом з тим деякі приємні доповнення навіюють ностальгію, зокрема повернувся культовий коридор з лазерами, який тепер ще й отримав практичне використання.
🎷 Звуковий супровід все ще цілком непоганий, а фінальні титри DLC отримали новий саундтрек, що помітно розбавляє основний.
Separate Ways – це:
👌 Attack on El Gigante
👌 ВЕСКЕР У ВОДОЛАЗЦІ
👌 Ада 3 vs. Кімната з лазерами
👌 Можливість продати вкрадений кандібобер берет
👌 Любитель носити капелюх в приміщенні
👌 Повернення U-3... без стероидов
👌 Нові смертельно цікаві знайомі
👌 Регенерадор-крадій
👌 Захоплюючі пригоди куртки Леона
🔷 Доволі якісне доповнення, яке закриває дірки в сюжеті, пропонує трохи нових локацій, перемішаних із вже знайомими, видозмінений геймплей зі збільшеною мобільністю, більше косметики та випробувань і, при цьому, при високій ціні основної гри має досить скромний цінник, що цілком прийнятний для тих кількох годин, які займає перше проходження. 🔷
🔰 Діагноз – На шляху до ремейку RE5 🔰
Дякую вам за увагу. Якщо зацікавились моїми роботами, то мене також можна знайти і на інших сайтах:
Ютуб
Твітер
Стім
Топ коментарі (0)