Чого я хочу від країни? Думаю, я б попросив рівноправності.
👉 Ще в далекому 2005 році, коли серія Ryu Ga Gotoku, відома на заході як Yakuza, тільки зароджувалась, одним із напрямків її розвитку, який обрала однойменна студія-розробник, став цифровий туризм. Японці хотіли не просто зробити якісь звичні для себе декорації, а й познайомити зі своєю культурою, побутом та традиціями настільки близько, наскільки це було можливо. В результаті цього в серії є як купа міських історій, що подекуди можуть бути вкрай незвичними, так і різні малофункціональні речі, які несуть в першу чергу культурне навантаження, зокрема - характерна для Японії їжа та напої. І це вже не говорячи про основний сюжет ігор.
👉 Втім, на цьому RGG не зупинялись, а тому їх бажання популяризувати історію Японії вилилось в два спін-оффи, присвячені початку та закінченню періоду Едо - однієї із найважливіших епох в історії країни. Щоправда, далі самої Японії ці спін-оффи не пішли, скоріше за все будучи іграми для молодого покоління, адже розробники чомусь вважали, що для чужеземців ці ігри будуть занадто незрозумілими. І, напевно, Kenzan та Ishin так і залишалися б на внутрішньому ринку, якби не загальний успіх серії, який особливо виріс після появи Yakuza 0 та Yakuza: Like a Dragon, завдяки якому вона повноцінно закріпилась на міжнародному ринку.
👉 Незважаючи на те, що оригінальний Ishin був не такою вже й древньою грою і вийшов в 2014 році, RGG, які вже мали достатній досвід створення ремейків, вирішили і цю гру помітно оновити, використавши, як не дивно, Unreal Engine, хоча всі інші ігри робили на власному рушії. Як би там не було, “версія для заходу” виявилась повноцінною грою зі своїм цікавим історичним періодом, певними геймплейними змінами і досить оригінальним підходом до зображення персонажів, а тому майже не поступається основній серії.
Чи дійсно ти будеш використовувати всіх і все, що тобі трапляється під руку?
🌊 Як я вже говорив, події розгортаються в останні роки періоду Едо, і якщо ви нічого не знали про Японію кінця 1860-х років, то гра люб’язно познайомить вас із суспільним устроєм тієї епохи і його соціокультурними особливостями та покаже країну, що стоїть на межі громадянської війни і відчуває загрозу з боку Британії та Америки, але, водночас, намагається відкритися світу після більш ніж 200 років ізоляції. Саме в таку епоху і живе Сакамото Рьома - головний герой, який після навчання володінню мечем повертається в своє рідне місто Тоса, але, обурений несправедливістю, яку несе класова система того часу, дуже швидко приєднується до лоялістів під керівництвом його названого батька і брата, котрі хочуть змінити державний устрій країни.
🎯 Втім, виявляється, що якась розвідка в режиму сьогунату все таки є, а тому батька Рьоми вбиває таємничий ассасин, а сам протагоніст в пошуках загадкового вбивці потрапляє в Кіо та під вигаданим іменем Сайто Хаджіме вступає до лав Сінсенґумі - окремого бойового утворення, що служить сьогунату і серед капітанів якого і ховається той, кому хоче помститись Сакамото.
🎭 Ishin помітно відрізняється від основної серії в двох аспектах. Перший - на відміну від вигаданих героїв, чимало персонажів в цій історії мали реальні прототипи, в тому числі і сам Сакамото Рьома, якого в Японії зараз вважають національним героєм. Гра, звісно, далека від історичної достовірності, але той період часу і деякі події передає доволі точно. Другий же аспект полягає в тому, що майже всі персонажі, яких ви зустрінете на своєму шляху, вже будуть вам знайомими. Як так? Дуже просто - їх всіх грають актори, вже знайомі по основній серії, а тому тут є і місцеві Маджіма з Саєджімою, і Года Рюджі, і Акіяма і ще купа вже звичних облич та голосів. Звісно, це інші персонажі з іншої епохи, але характери теж вийшли досить схожими, а тому вся гра виглядає як одна велика вистава, в якій старі добрі члени якудзи (і не тільки вони) грають відведені їм ролі.
На твоєму місці я б відступила подалі. Якщо тільки не хочеш скуштувати гніву цього дракона.
💪 Оскільки оригінальний Ishin вийшов в 2014 році, за рік до Yakuza 0, то саме в ньому відбувалась обкатка оновленої системи стилів (яка вперше з’явилась ще у вже згаданому Kenzan 2008 року, але після того більше не використовувалась). Фактично це та ж сама система що в нульовці та першій Kiwami, де в протагоніста є кілька бойових стилей з різним мувсетом та іншими особливостями, між якими можна вільно перемикатись в будь-який момент бою. Основна відмінність полягає в тому, що якщо в Якудзі це були переважно рукопашні стилі, то в Ішині, для більшої достовірності зображеної епохи герой користується зброєю, а тому має стиль, який базується на використанні катан.
👓 Втім, на той час європейці вже привезли до Японії компактну вогнепальну зброю, типу пістолетів, а тому інший стиль Рьоми якраз далекобійний. Для любителів чогось середнього є стиль дикого танцівника, в якому катана і пістолет комбінуються, а для закінчених мазохістів поціновувачів класики є ще й четвертий, рукопашний стиль. З балансом стилів все просто - його тупо немає, бо пістолет дозволяє вам анігілювати все в широкому радіусі за лічені секунди, а рукопашний бій навіть при повній прокачці все ще повне лайно з мінімальним практичним застосуванням.
🔧 Ця система стилів доповнюється окремою системою спорядження, що дозволяє збирати і крафтити десятки різноманітних катан з пістолетами а також спеціальну зброю, накшталт списів чи навіть гармат. Виглядає цікаво, але якщо хочете повноцінно зануритись то вас чекають години грінду. В бою ж вам допомагатимуть ваші підлеглі з третього дивізіону, капітаном якого і виступає Рьома. По суті це картки персонажів з різними здібностями, зокрема унікальними атаками чи лікуванням героя, які мають кулдаун, різну рідкість та прокачуються по мірі гри з ними.
💮 В усьому іншому - це класична Якудза часів 5-0-Kiwami, з купою мініігор, найпримітнішими серед яких є танці, курячі перегони, зачистка підземель та навіть власна окрема ферма, сіма десятками міських історій, що краще розкривають епоху, та солідним списком завдань для завершення. Все, як ми любимо.
Настане день, коли нам більше не доведеться залежати від мечів чи пістолетів... День, коли люди дійсно зможуть називатися рівними.
🎨 Хоча ремейк і використовує Unreal engine, але візуал більшою мірою відповідає часам тієї ж 0 чи першої Kiwami, тобто якогось особливого захвату зображення не викликає, але й нарікань теж немає. Історична епоха відтворена досить детально а місто ділиться на кілька відмінних районів. Робота акторів теж чудова, адже бачити вже знайомі обличчя але в інших ролях було вкрай незвично, але до цього швидко звикаєш.
🎷 Звуковий супровід, як і завжди в серії, чудовий, а тому чути вже знайомі Machine Gun Kiss або Baka Mitai у відповідній обробці було доволі приємно, хоча і новими музичними темами гра теж здатна порадувати.
Like a Dragon Ishin – це:
👌 Історично-достовірна Японія 1860-х
👌 Звичайний бордель де можна зіграти в камінь-ножиці-папір
👌 Ee ja nai ka! Ee ja nai ka!
👌 Featuring Dante from the Styles May Switch series
👌 Техаська Народна Республіка
👌 Урок географії в шостому класі
👌 Найкращі огірки в усій Японії
🔷 Гарний показник популярності серії, адже раніше ніхто б і думати не став щоб випустити цей проєкт за межами Японії, не те щоб ще й зробити ремейк. Якщо вам подобається серія Якудза але ви хотіли б більше дізнатись про історію Японії, та ще й за участі основного касту серії, але в інших ролях, то точно варто спробувати Like a Dragon Ishin. 🔷
🔰 Діагноз – Yakuza: Forward to the Past 🔰
Дякую вам за увагу. Якщо зацікавились моїми роботами, то мене також можна знайти і на інших сайтах:
Ютуб
Твітер
Стім
Топ коментарі (0)