Куток

Обкладинка для допису "Мало хто хотів працювати над Redfall"
Богдан для Редакція

Додано • Оновлено

"Мало хто хотів працювати над Redfall"

Головне із розслідування Джейсона Шраєра про останню гру Arkane Studios.

Якби не "допомога" від The Lord of the Rings: Gollum, Redfall досі залишалася б найнижче оціненою грою 2023 року серед великих релізів. Вона не сподобалась ні критикам, ні гравцям.

Опис картинки

У нещодавньому інтерв'ю Філ Спенсер сказав, що оцінки Redfall виявилися суттєво нижчими за їхні внутрішні прогнози, але, як виявилося, для людей, які безпосередньо працювали над грою, низькі бали від преси і геймерів не стали несподіванкою.

Redfall мала ледь не усі ознаки проблемної гри: відсутність чіткого бачення фінального продукту, нестача робочих рук і постійні кранчі.

Розробка Redfall почалася у 2018 році. В той період компанія ZeniMax, якій належить Bethesda Softworks, заохочувала власні студії робити сервісні ігри з мікротрансакціями, які б могли приносити стабільний прибуток протягом кільком років.

Після невдалого у фінансовому плані релізу Prey, в Arkane вирішили спробувати зробити шось для більш широкої аудиторії. Так і з'явилася ідея багатокористувацької гри про вампірів. Харві Сміт і Рікардо Баре, геймдиректори Redfall, пітчили новий проєкт як "мультиплеєрну гру від Arkane". Але біда була в тому, що приблизно ніхто не розумів, як поєднати геймплейну формулу immersive sim'ів і мультиплеєр. Розробники, з якими поспілкувався Шраєр, кажуть, що Сміт і Баре постійно змінювали референси, на які має орієентуватися майбутня гра, що тільки більше плутало команду.

До 2021 року у Redfall планувалося зробити внутрішньоігровий магазин з косметичними предметами, але від ідеї все ж відмовилися.

Також постійно не вистачало робочих рук. В Arkane Austin і так працювало трохи менше 100 людей, а з часом ветерани студії, які працювали над Prey, почали покидати Arkane, бо не хотіли робити багатокористувацьку гру. Під кінець розробки Redfall студію покинуло приблизно 70% старої команди. А нових співробітників було важно набирати. По-перше, гра ще не була анонсована, а тому багато про неї не можна було розповідати. По-друге, на вакансії в основному подавалися розробники, які хотіли робити сінглові ігри, а потрібні були спеціалісти з мультиплеєру. А по-третє, ZeniMax платила менше середнього по індустрії і вимагала переїзду в Техас, на що також не кожен був готовий.

У 2020 році, коли Microsoft придбала ZeniMax, багато хто в студії сподівався, що Redfall або відмінять, або перезапустять розробку і дадуть зробити із гри однокористувацьку пригоду. Але Microsoft вирішила не втручатися, попросивши тільки відмінити версію для PS5.

В останні місяці розробки Харві Сміт і інші ліди студії запевняли розробників, що гра обов'язкого вийде хорошою. Треба тільки дочекатися, коли дороблять арт і приберуть баги. Мала спрацювати так звана "магія Arkane", яка б дозволила все скласти до купи в останній момент. Але не вийшло. Рівно як і у Bioware з Anthem. Там теж сподівалися, що в останній момент магічним чином все стане неймовірно добре.

Розповідайте про свої враження від Redfall у коментарях.

Останні коментарі (13)

Звернути
 
lisper_1991_71eab5e0ecc54 profile image
Lisper

Дуже сумно за Arkane Austin — від крутезного Prey скодитись в отаке от. Та з іншого боку їх можна зрозуміти: однокористувацькі імерсиви вимагають багато ресурсів, а приносят не так вже і багато прибутку. І от вони втрапили в ситуацію коли бути собою не вигідно, а бути як всі — ще гірше.

Звернути
 
bogdan profile image
Богдан

Усяка ж сервісна штука вимагає ще більше ресурсів. А взагалі, так, сумно. Вони чи не в одне рило ті імерсів сіми тягли, але їх хріново купували

Звернути
 
__33d114ed71f67 profile image
fishkuzn

Майкрософт все вриваються вриваються, вриваються вриваються в топ лігу та все не можуть увірватись.

Звернути
 
slackjaw profile image
Corvo

Ну взагалі-то, майки вже були там, але пан Метрік і частково Філ вишвирнули їх звідти

Звернути
 
__33d114ed71f67 profile image
fishkuzn

Звісно були, але турбулентний стан Xbox після буремних TV, TV, Sports, TV досі не зник.

Звернути
 
nazarkon profile image
Nazarkon

Ера X360 просто існувала) Там майки так то нагібали всіх і вся

Звернути
 
hrafnsmal profile image
Hrafnsmal

90% той ери були мультиплатформою.

Звернути
 
kitepz profile image
Повітряний Змій

то правда, але ера x360 закінчилась десять років тому

Тред Тред
 
__33d114ed71f67 profile image
fishkuzn

Скиньте в Майкрософт цю пікчу.
Опис картинки

Звернути
 
ternox profile image
Ternox

"ну трошки почекайте, от у наступному поколінні точно вірвуться!"

Звернути
 
__33d114ed71f67 profile image
fishkuzn

Як би мені не імпонували Майки в попередньому поколінні, але добре, що я вирішив перейти на пс5 з хуана. Щось їхні мільярдні вливання в ігровий підрозділ не зрозуміло коли принесе бажаний ефект.

Тред Тред
 
ternox profile image
Ternox

іксбокс ван прийнято вважати провальним через невдалий старт, але там у перші роки купа цікавих ігор виходило і як на мене, старт був набагато кращим ніж у сіріз.

Тред Тред
 
__33d114ed71f67 profile image
fishkuzn

Ну якоїсь прям йоби від Xbox Game Studios на сучасне покоління дійсно ще не було. Можна списати на ковід, але Соні вже хоч якогось Павука Майлз Моралес релізнули, новий God of War, Gran Turismo 7, Horizon 2.

Куток

Підписуйтеся на наші соціальні мережі:
Telegram
Twitter
Facebook


Тепер у нас також є Youtube канал!