MW3 зробили за 16 місяців, хоча зазвичай нові ігри серії розроблять три роки.
Джейсон Шраєр написав на Bloomberg матеріал, в якому розповів про створення Call of Duty: Modern Warfare 3. Про деякі моменти було відомо вже раніше.
Спочатку на 2023 рік планувалася зовсім інша частина Call of Duty, але Activision перенесла її реліз через ненайкращі показники CoD: Vanguard. Діру у графіку релізів хотіли заткнути однокористувацьким доповненням для Modern Warfare 2. Його розробку доручили студії Sledgehammer Games. Перші кілька місяців розробники займалися спінофом серії MW, дія якого мала б розгорнутися у Мексиці. Але влітку минулого року керівництво Activision вирішило все поміняти і наказало переробити доповнення у повноцінну Modern Warfare 3. Розробникам довелося кранчити, працюючи над грою на вихідних і залишаючись до пізна в офісі. Роботу також ускладнювала студія Infinity Ward, основний розробник серії Modern Warfare. Sledgehammer Games доводилося узгоджувати з цими ледь не кожне рішення, що тільки затягувало процес.
Топ-менеджмент компанії усе заперечує і каже, що всі з самого початку знали, що роблять повноцінну частину серії, але більше десятка співробітників Sledgehammer підтвердили Шраєру, що MW3 починалася як невелике доповнення.
Call of Duty: Modern Warfare 3 вже доступна на ПК, PS5, PS4, Xbox Series і Xbox One. Гра отримала посередні оцінки від критиків. На Opencritic у неї 53 бали зі 100.
Останні коментарі (3)
Краще зробили б чисто доповнення, а потім вже нову частину.
Йобані підараси загубили потенційно чудову трилогію.
Наскільки ж погано все виходить, якщо обмежувати себе певними рамками типу випустити гру за рік