При цьому піковий онлайн містобудівного симулятора перевищив позначку в 100 тисяч гравців.
Cities: Skylines II вийшла в Steam 24 жовтня і наразі отримала тільки 48% позитивних відгуків. Критикують здебільшого стабільність роботи гри, а дехто вважає, що Paradox не потрібно було випускати проєкт в такому стані.
На релізі розробники випустили "гайд по оптимізації Cities: Skylines II", у якому зазначили, які налаштування треба змінити, щоб покращити продуктивність гри. Команда порадила зменшити роздільну здатність, змінити налаштування освітлення та вимкнути об'ємність разом з глибиною різкості. Студія Colossal Order також повідомила, що має намір випустити патчі, які покращать стабільність роботи Skylines II та оптимізацію. Розробники додали, що їх мета - досягти у грі "стабільних 30 fps" як мінімум.
Незважаючи на всі проблеми, піковий онлайн Cities: Skylines II в Steam досяг познаки у 104 тисячі гравців. На момент написання новини в симулятор грає майже 70 тисяч людей.
Нещодавно технічний директор студії Colossal Order заявив, що містобудівні симулятори не обов'язково повинні працювати в 60 fps. Він зазначив, що головне в подібних іграх - відсутність зависань та зручний інтерфейс.
Топ коментарі (1)
Подивився огляди, не знайшов жодної причини чому повинен пересідати з першої частити на це. Зміни дуже незначні. Кербал Спейс Програм 2 вайбс. Хоча років через 3 куплю. (Classical Paradox Interactive experience)