Куток

Обкладинка для допису Deathloop задумувалася як невелика багатокористувацька гра, але щось пішло не так
Ternox для Редакція

Додано

Deathloop задумувалася як невелика багатокористувацька гра, але щось пішло не так

За словами засновника Arkane Рафаеля Колантоніо, Bethesda не була впевнена, чи хоче Dishonored 3, тож попросила зробити щось інше.

Dishonored стала хітом для Arkane, завдяки якому на студію звернула увагу Bethesda. Але, незважаючи на схвалення критиків, Dishonored 2 не змогла достатньо продатися, тож після доповнення Death Of The Outsider у 2017 році Bethesda вирішила призупинити серію.

Як пояснює Колантоніо, у Bethesda попросили зробити щось невеличке та з багатокористувацьким режимом, мікротранзакціями, а також rogue-like геймплеєм. Таким чином студія Arkane мала б отримати досвід у розробці чогось нового. Проте, з роками Deathloop все одно перетворилася на великий ААА-проєкт, концептуально схожий на Dishonored.

Мабуть, стільки ж коштуватиме створення Dishonored 3. Але ми так не планували.

В 2017 році Калантоніо покинув Arkane, а через кілька років випустив Weird West вже як інді-розробник.

Топ коментарі (2)

Звернути
 
bogdan profile image
Богдан

грайте в deathloop! в ній нічого зайвого, тільки чистий аркейнівський геймплей

Звернути
 
lisper_1991_71eab5e0ecc54 profile image
Lisper

Радію що Arkane не зробилу чергову багатокористувацьку вітрильню з мікротранзакціями, а натомість, через механіку часової петлі, спробували вирішити давню проблему імерсив-симів.

Куток

Підписуйтеся на наші соціальні мережі:
Telegram
Twitter
Facebook


Тепер у нас також є Youtube канал!