Куток

Обкладинка для допису Колишній технічний директор Rockstar розповів про Agent, мультиплеєр в GTA 3 і гру про зомбі в Шотландії
Богдан для Редакція

Додано

Колишній технічний директор Rockstar розповів про Agent, мультиплеєр в GTA 3 і гру про зомбі в Шотландії

Але студія попросила його видалити дописи.

Оббе Вермей, який працював у Rockstar з 1995 до 2009 року, опублікував кілька статей у своєму блозі, в яких розповів про маловідомі факти із життя студії. Правда, дописи вже видалені, тому що колишні колеги Оббе попросили його не "руйнувати завісу таємничості" навколо Rockstar.

Але інформація вже потрапила в інтернет, тож дещо ми маємо.

Розробляючи GTA 3, студія експериментувала з мультиплеєрним режимом. У розробників був готовий режим Deathmatch, в якому "гравці могли діставати одне одного із машини і вбивати, заробляючи очки". Режим працював, але був занадто забагованим. Студія відмовилася від мультиплеєру, бо просто не мала часу на його розробку.

Після виходу San Andreas Rockstar кілька місяців працювала над грою про зомбі. Її події мали розгорнутися на шотландському острові. Гравця постійно б атакували орди зомбі, а він мав би виживати і шукати пальне для машини. Проєкт закинули, бо "ідея виявилася занадто депресивною".

Але найцікавіше Вермей розповів про Agent, загадкову шпигунську гру від Rockstar. Її анонсували у 2009 році як ексклюзив для PS3 і більше ніколи не згадували, хоча формально студія не повідомляла про закриття проєкту.

Agent почалася як внутрішнє демо можливостей рушія. В короткій демонстрації був дельтаплан і машина, яка перетворювалася на підводний човен. Ідею вирішили розвинути і зробити на її основі повноцінну гру, яка б мала стати таким собі любовним листом до шпигунських фільмів 70-х років. Одна половина команди Rockstar North працювала над Agent, яка мала робочу назву Jimmy, а інша - над доповненнями для GTA 4 і над GTA 5.

Agent задумували більш лінійною, ніж інші проєкти студії. Її події мали розгорнутися на французькій Рив'єрі, на гірськолижному курорті в Швейцарії і в Каїрі, а завершитися все мало перестрілкою у космосі з використанням лазерів.

Над грою працювали більше року, навіть створили сцену погоні на лижах, але гра якось не складалася. Розробники розуміли, що рано чи пізно їм доведеться переключитися на роботу над GTA 5, тому намагалися зробити якомога більше, але нічого не вийшло. Rockstar North кинула усі сили на розробку продовження своєї флагманської серії. Agent передали іншій студії Rockstar і на тому її історія завершилася.

Топ коментарі (1)

Звернути
 
rodan profile image
Rodan

Цікаво було б побачити, що у Rockstar вийшло б з грою Agent. Шкода, що розробку закинули.

Куток

Підписуйтеся на наші соціальні мережі:
Telegram
Twitter
Facebook


Тепер у нас також є Youtube канал!