Але тільки якщо бюджет гри буде таким самим, як у Baldur's Gate 3.
Про це артдиректор Obsidian Entertainment Джош Соєр розповів під час інтерв'ю виданню Touch Arcade. Там він поділився своїми думками щодо сиквелів ігор студії, сказавши, що хотів би повернутися до роботи над серією Pillars of Eternity. При цьому він зазначив, що студія може зайнятися наступною частиною тактичної RPG тільки якщо отримає такий же бюджет, який був у Baldur's Gate 3.
За словами Соєра, він знає, який бюджет був у Pillars of Eternity 2: Deadfire, а який в Baldur's Gate 3. Артдиректор не став озвучувати цифри, але додав, що точно взявся б за третю частину Pillars of Eternity, якби отримав подібне фінансування, як у випадку з BG 3.
Соєр також пояснив, що з достатнім бюджетом Obsidian Entertainment могла б взяти деякі елементи з Baldur's Gate 3, такі як кінематографічні катсцени й тактичний підхід до боїв, та використати їх у теоретичному сиквелі Pillars of Eternity.
Pillars of Eternity - серія тактичних RPG від Obsidian Entertainment, перша частина якої вийшла у 2015 році. Реліз сиквелу відбувся через три роки. Слід зазначити, що гроші на розробку обох частин студія збирала через краудфандинг. Тому бюджети були досить обмеженими, і команда не змогла реалізувати в іграх все, що хотіла.
Наразі Obsidian Entertainment належить Microsoft, яка може надати команді необхідні фінансові ресурси, але, скоріш за все, компанія просто не буде виділяти великі кошти на розробку таких нішевих проєктів, як Pillars of Eternity.
Топ коментарі (6)
Я ще в першу і другу частину серії Pillars of Eternity не встиг зіграти, а тут вже третя планується. Мабуть, таки класні ігри вийшли 😊
Ну перша доволі нуднувата інколи, а друга прям нічо так. Але перескакувати б не радив, тому що частини пов'язані і можна імпортувати збереження в другу частину
Зрозумів, дякую за рекомендацію)
пробував декілька разів, здалася нудною
Уже друга людина пише, що гра здалась нудноватою. Буду тепер знати 😁
Ха-ха, чекайте грошей від Майкрософт, ага :)