Про це колишні розробники гри розповіли в інтерв'ю виданню Game Two.
Після релізу The Lord of the Rings: Gollum студія Daedalic опублікувала звернення до спільноти, у якому попросила вибачення за "неприємний досвід" від гри. За словами колишніх співробітників студії, повідомлення було створено за допомогою нейромережі ChatGPT. Розробники зазначають, що до останнього моменту не знали про зміст звернення, оскільки його писали представники видавця Nacon.
Також стало відомо, що бюджет The Lord of the Rings: Gollum становив приблизно 15 мільйонів євро, а над грою працювали ветерани індустрії, які до цього займалися розробкою більше 10 років. Колишній технічний директор Daedalic Пауль Шульц заявив, що "розробники були професіоналами, але не змогли створити магію через недостатнє фінансування". В результаті багато контенту з гри довелося вирізати.
The Lord of the Rings: Gollum став одним з найбільш низькооцінених проєктів цього року. На Metacritic гра отримала 34 бали зі 100, а видання The Guardian назвало її "нецікавим і докорінно зламаним стелс-екшном, який не здатен передати нічого цікавого зі світу Толкіна".
Топ коментарі (9)
Бюджет гри 15 мільйонів євро і вибачення через погану реалізацію проєкта за допомогою нейромережі ChatGPT. Цікаво-цікаво...
не вистачило грошей на копірайтера, шоб вибачення написав
От якби ще мільйонів пять євро, то може і на копірайтера вистачило б 😁
Їм було настільки байдуже? Рівень байдужисті ... 100%
ну так а шо. гра провалилася. Нашо вже старатися. Згорів сарай - гори і хата ахаха
Ахаха схоже так і є ^_^
Вчора коли побачив новину, дуже орнув. Це багато говорить, про їх ставлення до аудиторії.
Я насправді не здивуюсь, якщо вони робили гру за допомогою ШІ. Особливо дизайн в деяких місцях)
Підземелля за допомогою copy/paste – давні технології Bethesda в TES: Oblivion.
Дуже механічне було у них вибачення. Не здивуюсь що його робили через гпт3.5 а не 4:)