Куток

Обкладинка для допису Безмежно красива, але дуже пуста. Огляд Avatar: Frontiers of Pandora
GamerPUB
GamerPUB

Додано

Безмежно красива, але дуже пуста. Огляд Avatar: Frontiers of Pandora

Кожен з нас мріяв опинитись у всесвіті свого улюбленого фільму, а може навіть взяти на себе роль головного героя. Ubisoft Motive втілили у життя можливість подорожувати та насолоджуватися Пандорою, та чи вийшла в них гарна гра? Відповідь на це питання дізнаєтесь в нашому огляді.

Ви дізнаєтесь про наші добрі наміри, шляхом насильства

Починається Avatar: Frontiers of Pandora зі спеціальної школи для на'ві, мешканців Пандори, побудованої RDA, корпорація з освоєння природних ресурсів, задля "обміну досвідом" між двома народами. В школі навчається головний герой, сестра головного героя та ще двоє учнів, всі дітлахи з одного клану, а уроки проводить "аватар" Альма Кортез. Керує школою типовий злодій бойовиків 90-х років на ім'я Джон Мерсер.

Опис картинки

Хоч школа і позиціонує себе як місце для тренувань та обміну досвідом, але дітям там погано – Мерсер забороняє співати пісні клану, вдягатися як на'ві та носити прикраси клану, аргументуючи свої рішення тим, що клани відмовились від дітей, а він, добродій та щедра людина, підібрав їх, вигадував та виховав. Дітлахи з такими аргументами не згодні та і взагалі не вірять вони людині, яка каже, що сім'я може просто відмовитись від своїх дітей, тому запланували втечу на волю. Удача була не на стороні юних на'ві, учнів затримали, та вони все одно не відступили від свого рішення, тоді Мерсер холоднокровно застрелив сестру головного героя.

Опис картинки

З моменту тієї жахливої ночі пройшло вісім років. Учні вже підросли, а на Пандорі починається війна на'ві проти людей. Саме в той час Джейк Саллі приєднується до населення Пандори та дає відсіч земним загарбникам. Про зраду Джейка нам розповідає сам Мерсер, паралельно віддаючи наказ вбити дітей, бо люди тікають з планети. Альма не могла дати відбутися жахливому наказу, тому помістила учнів у кріосховище. В цей час гра дає змогу налаштувати зовнішній вигляд нашого персонажа. Сам редактор дуже бідний, проте зробити персонажа собі по душі можна, якщо пофантазувати.

Опис картинки

Після пробудження від сну Альма розповідає своїм учням, що за час їхнього "сну" люди повернулися на Пандору з новими силами, і тепер вони в ще більшій небезпеці. На школу, що від неї лишилось, з рятувальною місією прибуває найхаризматичніший персонаж гри Со'лек і починається секція втечі-навчання керуванню гри. По закінченню цього фрагменту гравець потрапляє до відкритого світу Пандори та приєднується до повстання.

Опис картинки

Все так, основна мета сюжету – протистояння RDA та порятунок Пандори. До лав повстання входять на'ві, що залишились останні зі своїх кланів, люди, яким небайдужа доля Пандори та "аватари", які прикіпіли до на'ві.

Хто я? Яке моє призначення?

Основні події гри розгортаються за рік до фільму "Аватар: шлях води". Хоча забавка є каноном у всесвіті дилогії фільмів, але в грі представлений інший регіон Пандори, тому не сподівайтесь зустріти знайомі обличчя, але ви про них почуєте не один раз. Вже в таборі повстання протагоніст дізнається, що він є представником майже вимерлого клану Саренту. Саренту відомі всій Пандорі своєю дипломатією та цікавими історіями, тому на наші плечі покладено завдання об'єднати клани в боротьбі проти загарбників.

Жоден з кланів, звісно, не буде допомагати просто так, або без належної причини. Тому гравцеві дають завдання "Сходити туди", "Поговорити з тими", "Приєднатися до ритуалу", а в кінці "Штурмувати базу/аванпост/екстрактор". В грі є цікаві завдання, але їх дуже мало. Є красиві завдання, але їх теж мало. Розробники нібито штучно затягують гру, жонглюючи різними типами завдань, які всеодно зводяться до штурму бази.

Опис картинки

Після виконання серії завдань, клани приєднуються до лав визволителів Пандори. Загалом мотивація та особливості кланів прописані дуже добре. Одразу помітно, що в кожного клану свої традиції, обряди та відношення до навколишнього світу. За кланами цікаво спостерігати та поринати в їхню історію. В цьому плані розробники виклались на повну, але самі діалоги іноді надто розтягнені та несуть в собі дрібку корисної інформації.

Сюжет гри вийшов непоганим, з розгоном в другій половині та невеликою долею драми, але історії бракує романтики та переломних моментів. Сюжет не підкидає дрова у вогонь розпалюючи цікавість гравця, він просто хороший, за ним цікаво слідкувати, але відірватись від проходження гри легко. Навіть "Несподіванку" в середині гри сценаристи не змогли перетворити у справжню НЕСПОДІВАНКУ, все доволі очікувано.

Різноманітність без різноманіття

Бойові завдання гри поділені на три категорії: зробити диверсію, вбити всіх ворогів, протриматись певну кількість часу. Побічні завдання типові для ігор у відкритому світі – принеси, вбий, захопи, знайди. За виконання завдань гравця нагороджують очками навичок та спорядженням. Як в інших іграх Ubisoft, Avatar має рівневу систему, рівень залежить від екіпірованого спорядження та прокачаних навичок. Спорядження можна знаходити в ящиках, отримувати за виконання завдань та створювати власноруч. Матеріали для крафту можна купувати або здобувати під час полювань, чим чистіше виконане вбивство тварини – тим кращої якості матеріали можна отримати.

Опис картинки

Навичок в грі цілих п'ять гілок: виживання, бойова гілка, полювання, крафт та вершник. В кожній гілці присутні лише пасивні навички. За вивчення всіх навичок однієї гілки відкривається Apex-Skill, точніше квест на його отримання, такі навички дають неабияку перевагу і варті витрачених на них зусиль. Також в грі присутня шоста гілка навичок, доступ до яких відкривається після взаємодії з рослинами Саренту, на їхніх священних місцях. Такі здібності відкривають доступ до сил Саренту, таких як буст в повітрі, зменшення шкоди від падіння та інші.

Опис картинки

Бойова система в грі дуже проста, в арсеналі нашого на'ві є сім видів зброї – довгий лук, важкий лук, короткий лук, праща з вибуховими зарядами, списомет, автомат та дробовик. Але одночасно можна носити лише чотири вида зброї та гранати на комбінації кнопок, що насправді не дуже зручно. Також наш Саренту має в своєму арсеналі гакерський пристрій, за допомогою якого можна взламувати термінали, екзокостюми та ящики зі зброєю. Процес зламу виконаний в стилі міні-гри з проходження лабіринту за відведений час.

Опис картинки

Штучний інтелект ворогів не відрізняється особливим розумом, але компенсується кількістю та силою. Вороги люди нападають великою кількістю та просто затискають гравця в граді куль та снарядів, єдиний спосіб цього уникнути це проходити штурми баз за стелсом, вицілюючи слабкі місця бійців RDA, або просто виконувати ціль місії незважаючи на ворожі загони.

Якщо від бійки ніяк не втекти – готуйтесь відправитися на чекпоінт. На'ві не озброєні до зубів солдати та дуже швидко вмирають, тому в нагоді може стати "Чуття на'ві" – аналог орлиного зору з серії Assassin's Creed, відьмачого чуття серії Thw Witcher чи візора Елой з серії Horizon. Завдяки чуттю можна помічати ворогів за стінами, знаходити ящики та ресурси, відстежувати диких тварин для полювання та помічати слабкі місця на ворогах.

Опис картинки

Завдання небойового типу мають більше різноманіття, вас попросять вполювати якусь тварину, дослідити місцевість, зібрати врожай визначеної рослини, виконати необхідні приготування до ритуалу або просто поговорити з кимось.

Персонаж має дві шкали – здоров'я та енергія. І якщо з першим все зрозуміло, то з енергією ситуація доволі цікава. Від неї залежить швидкість автоматичного відновлення здоров'я, а за відсутності енергії здоров'я взагалі не відновлюється. Швидке переміщення також потребує енергії. Відновлювати шкалу енергії можна за допомогою їжі, яка готується на спеціальних кухнях. Крім відновлення енергії, приготована їжа дає тимчасові бонуси персонажу. Інгредієнти для страв можна добувати різними шляхами – купувати, знаходити на Пандорі та здобувати під час полювання. Якість інгредієнтів залежить від виконаних умов при зборі, наприклад, деякі рослини краще збирати під час дощу, коли іншим подобається суха погода. Процес збору представлений міні-грою, в процесі якої треба знайти потрібний кут і витягнути/вирвати плід. Процес приготування їжі не відрізняється від інших ігор, а страви не псуються, тому можна наготувати велику кількість страв і забути за готування до кінця гри (Як це сталося в мене).

Опис картинки

Головне не краса, а внутрішній світ

З графічної точки зору гра виглядає як справжній некстген, величезний гарнопромальований світ цікаво досліджувати, а моделі персонажів виконані на найвищому рівні. Іноді просто зупиняєшся та насолоджуєшся мальовничим світом Пандори. Художники відпрацювали кожну зароблену копійчину. В грі ви побачите все, що бачили в фільмах. Красиві отруйні рослини, водоспади, велетенські дерева та загальний настрій світу передані бездоганно. А в купі з гармонічною, приємною музикою – досліджувати світ саме задоволення.

Опис картинки

На самому початку гра пропонує вам обрати режим дослідження – звичайний чи дослідницький. У звичайному режимі ви бачите вашу точку призначення та знаєте куди вам йти, коли в дослідницькому режимі ви маєте шукати ціль завдання за його описом та приблизними координатами "На південному сході біля гори під поваленим деревом". Саме дослідження світу гри також зроблено цікаво та чимось нагадує Ghost of Tsushima. Бачите дим на горизонті? Там стоїть екстрактор, який забруднює навколишнє середовище роблячи флору та фауну неможливою для збору.

Опис картинки

Проте за цими красивими пейзажами нічого немає, зазвичай ви просто переміщуєтесь від завдання до завдання по пустим, в плані контенту, локаціям. Гра не пропонує тієї шаленої кількості активностей та випадкових зустрічей, як ігри серії Far Cry, в дуже рідкісних випадках ви можете натрапити на ворожий загін, який тримає тварин у клітці або ж натрапити на базу RDA, зачистка якої відновлює територію навколо бази від зараження. Але на цьому все, навіть агресивних тварин в грі не дуже багато.

Те саме стосується цікавих точок в грі. Їх мало, а знаходити їх треба за допомогою спеціальної позначки, яка з'являється коли ви знаходитесь біля цієї самої точки. Зазвичай це поліпшення здоров'я, очки навичок, розмальовки тіла на'ві та очки прихильності кланів.

Пересування світом гри зроблено непогано, можна стрибати по деревах, знаходити різні шляхи від точки до точки, використовувати різні рослини для стрибків, прискорення та маскування з місцевостю. Але через велику за розмірами та пусту на контент мапу від подорожей швидко втомлюєшся, а точки для швидкого переміщення треба відкривати і вони не завжди доступні. Все змінюється з отриманням ікрану. На ньому дуже приємно та легко літати, а повітряні бої змушують вас забути про все інше та повністю поринути в гру. Ікран також має шкалу енергії, яка використовується для прискорення польоту та відновлюється після годування вашого улюбленця.

Опис картинки

Ти приходиш до мого світу, але робиш це без поваги

Фанати фільмів всесвіту Аватар точно закохаються в цю гру з першої хвилини, а від пейзажів в них перехопить дух. Проте для людини далекої від творчості Кемерона гра не запропонує нічого нового. Це дійсно гарний проєкт зі своїми перегавами та недоліками, але він надто прісний, йому не вистачає сміливих рішень та "родзинки". Основний сюжет хоч і непоганий, але про деякі події гра забуває вже через декілька хвилин, не всі персонажі розкриваються на повну. Ігроладно гра типовий Far Cry, але без Рембо в головній ролі. Забавка намагається бути своєрідною, не схожою на інші проєкти Ubisoft, але вдається їй це практично ніколи.

Плюси
+Графічна та художня частини, дизайн персонажів та самої планети
+Круті польоти на ікранах
+Атмосфера Пандори передана на рівні фільмів
+Увага до деталей та особливостей кожного клану
+Відсутність мільярдів знаків питання на мапі
+Вертикальність світу

Мінуси
–Розтягнутий сюжет, який може бути цікавим, але про події швидко забуваєш
–Типові для Ubisoft завдання
–Надто висока складність боїв з десятками ворогів, що не дають продиху
–Рівнева система
–Мала кількість випадкових зустрічей та цікавих івентів

Від проходження гри ми отримали задоволення, але перепроходити навряд будемо. Можливо майбутні доповнення зможуть ширше розкрити всесвіт Пандори та заохотити до повторного проходження. Але це вже потім.

Оцінка GamerPUB – 6,7/10

Гру точно оцінять фанати Avatar та ігор серії Far Cry, якщо ви один з них – рекомендуємо звернути увагу.

Опис картинки

Дякуємо вам за увагу та приділений час. Бережіть себе❤️

Топ коментарі (1)

Звернути
 
oleksandr_serhiienko_7777 profile image
Oleksandr Serhiienko

Якраз граю у гру, і, загалом, погоджуюся з оглядом. Після отримання ікрану, гра міняється, літати на ньому саме задоволення.

Куток

Підписуйтеся на наші соціальні мережі:
Telegram
Twitter
Facebook


Тепер у нас також є Youtube канал!