За його словами, розробникам з самого початку не давали зробити гру, яку вони хотіли.
Про це Чак Бівер розповів в інтерв'ю на YouTube-каналі CaptainBribo. У ньому він поділився думками щодо невдачі Dead Space 3, сказавши, що при розробленні гри часто творче бачення поступалося бажанню заробити більше грошей.
Бівер зазначив, що керівництво відразу не дозволило команді розробляти повноцінну горор-гру. При цьому весь акцент було зміщено на тому, щоб зробити Dead Space 3 масштабнішою і привабити більшу кількість гравців. Продюсер додав, що студія просто не розуміла, який проєкт вони створюють, оскільки в один момент він перетворився на "пригоду, схожу на Uncharted, із загадками та гарними декораціями".
Зокрема, Бівер припустив, що рішення про додавання в Dead Space 3 кооперативного режиму було прийнято через велику кількість людей, які в той час хотіли грати в мультиплеєрні проєкти. При цьому частина спільноти, яка любила однокористувацькі горори, була значно меншою.
Чак Бівер поділився думкою, що саме всі ці зміни в структурі та ігровому процесі призвели до провалу Dead Space 3, бо розробники відкинули багато механік, які раніше подобалися фанатам серії.
Також продюсер трилогії сказав, що переробив би Dead Space 3, зробивши Айзека психологічно зламаним головним героєм, який виступає в ролі ненадійного оповідача.
Останні коментарі (3)
Здається, це також описано в книзі Шраєра Натисни ресет
Можливо. Я читав тільки першу частину, до ресет не дійшов ще
Скільки ж цікавого потім спливає через величезну кількість часу