За його словами, через це розробники змогли створити кращий продукт.
В інтерв'ю BBC геймдизайнер розповів, що ексклюзивність Starfield для Xbox та ПК має багато плюсів. Говард відмітив, що співпраця з Microsoft дозволила зробити гру доступнішою для людей. Також він очікує, що реліз Starfield буде масштабнішим, ніж у попередніх ігор студії.
Тодд Говард також вважає, що асоціація певної гри з конкретним брендом може позитивно вплинути на проєкт. Як приклад він навів серію The Legend of Zelda та Nintendo.
Повноцінний реліз Starfield відбувся сьогодні. Гра відразу стала доступна в Game Pass на ПК та консолях Xbox Series.
Топ коментарі (7)
це він натякає, що з плейстейшен була б взагалі жопа
«Як би ми не випускали гру на жодній з платформ, ми б лише виграли»
)))))))))))))
В оригіналі:
But being with Xbox means there is an ease of access for us and I'm told we're expecting more people playing this launch than anything we've ever done before and that's despite the success of our previous games.
Тобто:
Але те, що ми працюємо з Xbox, означає, що доступ для нас є легким, і мені сказали, що ми очікуємо більше людей, які гратимуть у цю версію, ніж будь-коли раніше, і це незважаючи на успіх наших попередніх ігор
*Картинка ученийзгвалтувавжурналіста.жпг
тільки виграли!
Ця дрочба Майкрософт на "players played" дивує. Звісно, що таким чином вони виправдовують існування Геймпасу, але ж якби не фінансова подушка від продажів Віндовса та їхнього заліза, цього всього б і близько не було. Ну типу шоб шо?