Куток

Обкладинка для допису Dragon Age: Inquisition – Guilty pleasure або шедевр в жанрі фентезі RPG
goodving
goodving

Додано • Оновлено

Dragon Age: Inquisition – Guilty pleasure або шедевр в жанрі фентезі RPG

Всім привіт.

Все вірно, вас не обманюють очі, я вирішив написати про одну зі своїх улюблених ігор - Dragon Age: Inquisition. Про гру культової студії BioWare, гру, в якій я провів понад 400 годин та здійснив 4 повних проходження, епічну гру-пригоду обраного Інквізитора, гру-симулятор побачень, гру яка отримала премію “Гра року 2014” і, нарешті, гру, яку багато людей просто ненавиділи.

Щоб розставити всі крапки над і, я повинен сказати, що моя любов до франшизи Dragon Age - це не просто випадкова прихильність або легке захоплення. Вона розвивалась, як звичайний роман. З кожною новою грою серії, з кожним новим проходженням, я досліджував її глибини й відкривав нові сторони її світу. І чим більше я грав, тим більше мені подобалась ця франшиза. Все почалося в далекому 2009 році, коли мені до рук потрапив диск з Dragon Age: Origins. Епічна пригода у світі темного фентезі, з політичними інтригами, моральними дилемами та чудовим сюжетом і персонажами стала основою моєї любові до серії та до RPG взагалі.

Але далі мова піде не про неї, і навіть не про невдалий сиквел, який BioWare робили під тиском видавця.

Отже, події Інквізиції стартують через 10 років після фіналу Dragon Age 2, після якого розпочалася війна між магами та храмовниками. Глава церкви Андрасте, Верховна жриця Джустінія V, з метою примирення сторін конфлікту, скликає Конклав, на якому збираються вищі чини Церкви та високопоставлені представники магів-відступників та храмовників. На жаль, усе закінчується трагічно. Потужний вибух руйнує церкву, де проводився Конклав, гинуть присвята Джустінія V і всі присутні. А в небі відкривається портал у світ духів і демонів, який щодалі розширюються. Серед цього хаосу є той або та, хто вижив в цій катастрофі. Це і є наш протагоніст. Хто саме він є - обираєте ви. На вибір у вас 4 раси: Людина, Ельф, Дворф, та Кунарі, за яких нам дають грати вперше в серії, та умовно 5 класів: розбійник з кинджалами або з луком, воїн з дворучною зброєю або танк зі щитом і, звісно, маг. Я особисто двічі грав волоцюгою, спочатку з луком, потім з кинджалами, магом, та останнє проходження було дворфійкою з дворучною зброєю в важких обладунках.

Опис картинки

Саме тут починається епічний сюжет Dragon Age: Inquisition, який відкриває для вас світ Тедасу. Де у ролі лідера відродженого давнього ордену вам доведеться протистояти загрозі вторгнення демонів та культу, що очолюється одним із перших магістрів Тевінтера. Ці магістри, увійшовши фізично у світ Творця століття тому, спаплюжили його місто та запустили низку Морів. На цьому складному шляху вам доведеться зібрати команду надійних союзників, брати участь у політичних інтригах, боротися з таємничими загрозами, вирішувати складні моральні дилеми та, врешті-решт, врятувати цей світ.

BioWare у своїх іграх завжди робили цікавих і об’ємних персонажів. Dragon Age: Inquisition не стала винятком. Перші, кого ми зустрічаємо - це Кассандра і Леліана, вже знайомі нам по минулих іграх серії.

А першими сопартійцями у нас згодом стають Кассандра - права рука Верховної Жриці Джустинії V, дворф Варрік, який розповідав чудову історію становлення Захисника Кіркволла перебуваючи на допиті у Кассандри у подіях Dragon Age 2, та маг-відступник Солас. Зупинюся на цій трійці більш детально.

Опис картинки

Кассандра Пентагаст - це жінка-лицар родом з Неварри. Героїня Орлея та права рука Верховних Жриць Беатрікс III та Джустинії V. Кассандра Аллегра Порція Калогера Філомена Пентагаст походить з королівської сім'ї Пентагаст і належить до ордену Шукачів Істини. У Dragon Age II вона досліджує дії Гоука - Захисника Кіркволла, вважаючи, що їх розуміння може стати ключем до запобігання війні між магами та храмовниками, яка загрожує поглинути Тедас.

Опис картинки

Варрік Тетрас з торгової гільдії дворфів Кіркволла відомий, по-перше, як автор деяких серій успішних книжкових романів, а по-друге - дружбою з Захисником Кіркволла. Коли храмовники та Кола магів від’єдналися від церкви й почали війну між собою, Захисник на той час вже зник, проте Варрік встиг написати книгу, що проливає світло на роль його друзів в руйнуванні церкви Кіркволла. Помічниці Верховної жриці легко знайшли його і після допиту повезли на Конклав. Але доля склалась так, що Варрік на нього не потрапив.

Опис картинки

Солас - ельф та маг-відступник, який після вибуху і виникнення в небі Пролому добровільно прийшов у табір Леліани й без заперечень здав свій посох солдатам церкви. Сам він не належить ні до долійських ельфів, що ведуть кочовий спосіб життя, ні до міських ельфів, що тягнуть злиденне існування в нетрях міст - Ельфінажах. Солас ніколи не навчався в Колах магів, а досліджував магію самостійно, в тиші й спокої. До того ж магію, що пов’язана з Тінню. Він багато знає про саму Тінь та поведінку Пролому в небі, але він не причетний до подій на Конклаві, бо під час вибуху його бачили в іншому місті. Крім того, Солас досліджує особливості вашого героя та допомагає знайти спосіб закрити Пролом.

І це лише перші три компаньйони, а взагалі в грі їх можна зустріти дев’ять. Дев’ять, Карл! І кожен з них дуже круто прописаний, має особисту історію і бекграунд, завжди має погляд на події, що відбуваються у грі, дає особистий квест і може стати романтичним партнером залежно від статі гравця та кому ви надаєте перевагу.

Опис картинки

Хоч розробники при створенні Dragon Age: Inquisition мали багато проблем з рушієм Frostbite, що спочатку був створений DICE для використання шутерів від першої особи, але їм вдалося створити дуже красиве і багатогране довкілля гри. Так, в ній немає відкритого світу як такого, і вся гра складається з великих локацій, які являють собою різнобарвні біоми. Але BioWare вдалося зробити неперевершений світ, що здатен одразу захопити гравця. Він підкорює своєю різноманітністю та багатством. Ви побуваєте в просторих лісах, темних печерах, повних ворогів і таємниць, гарних містах, величних фортецях, руїнах давніх цивілізацій, піщаних та крижаних пустелях, на березі моря, що бушує, та і в інших цікавих локаціях. Це розмаїття допоможе вам зустріти різні раси та фракції, зануритися в їхню культуру, історію та міфологію. Цей світ, як на мене, дарує гравцю таке бажане відчуття - відчуття великої фентезі пригоди.

Опис картинки

Процес дослідження цього різноманіття локацій дуже захоплює, бо майже кожен куточок цього світу заповнений таємницями, головними та побічними завданнями, корисними матеріалами для крафту, травами для створення зілля та бомб, загадками минулого, що лежать на вашому шляху.

І звичайно, у Dragon Age: Inquisition вас чекають багато зустрічей з ворогами та монстрами. Від невеликих груп ворожих магів або храмовників, простих розбійників, до величезних павуків, породження пітьми, демонів різного калібру та велетенських драконів. О так, бестіарій у грі доволі великий. Битися мені було цікаво, а на складності Nightmare, доводилось доволі часто використовувати тактичну паузу, бо місцеві боси виявились справжнім випробуванням сили й майстерності.

Опис картинки

Як і в будь-якій якісній RPG, в ​​Dragon Age: Inquisition кожне прийняте вами рішення буде мати наслідки для подальшого розвитку сюжету та взаємовідносин з персонажами. Тому вам треба бути дуже уважним коли ви робите вибір, чи то в маленьких вчинках, чи то у великих політичних рішеннях. Все це формує ваш власний досвід в проходженні гри, формує відносини з персонажами й створює ваш особистий фінал історії.
Саме можливість сформувати свою особисту пригоду, сприяє на реіграбельність гри й схиляє гравця на нове й нове проходження. Принаймні, так сталося, власне, зі мною.

Якщо ви дочитали до цього моменту, вам може здатися, що Dragon Age: Inquisition - це гра, яка не має недоліків. Але, звісно, це не так. Є багато речей, які мені не подобаються, а деякі просто бісять. Наприклад, побічні квести могли б бути цікавішими, скріпти для персонажів - більше глибокими й детальними, наприклад, як у Final Fantasy XII, покращення характеристик могло б бути не автоматичним, та інше. Але, не дивлячись на деякі недоліки, Dragon Age: Inquisition залишається для мене чудовою грою й епічною RPG.

Опис картинки

У 2024 році грі вже виповнюється 10 років. І якщо ви поціновувач рольових ігор, і ще не грали в цю гру, або колись грали й відклали її у свій відеоігровий архів, я наполегливо раджу пройти Dragon Age: Inquisition. Раджу зануритись в цей цікавий світ, закрутити роман з напарниками, взяти участь в політичних іграх Орлея, покарати повстале зло, та, зрештою, здолати дракона або кількох.

Тим більше, що за чутками, восени на нас чекає Dragon Age: Dreadwolf.

Топ коментарі (11)

Звернути
 
sellywb profile image
Selly WB

Теж обожнюю цю гру і частину, два рази проходила і зараз в третій. Зізнаюся, що перші два це була піратка, але як тільки появилася можливість відразу купила. Не розумію хейту навколо неї.

Звернути
 
__33d114ed71f67 profile image
fishkuzn

Бо це ммо ригачка, а не Dragon Age. Ліниві квести в стилі "збери 10 штук залізної руди", "закрий 2 проломи", "поговори з трьома тіпами щоб їм допомогти" і так далі. Тупорила грінділка, аби затягнути гравця в грі на довший час "штучним" способом. Навіть друга частина – краща Dragon Age. Попри тотальний реюз локацій, гра концептуально була цікавіша, бо там ми крутились на обмеженій території та вирішували свої та містячкові питання, що було круто на фоні стандартних історій "ТИ ОБРАНИЙ ВРЯТУЙ СВІТ!!1".
Якби гру не позиціонували як прямий сиквел та дали трошки більше часу на розробку, то це було б взагалі 10/10. Я 3 рази проходив Dragon Age 2 і 3 рази не зміг осилити Інквізицію – настільки це жахлива Dragon Age.

Звернути
 
goodving profile image
goodving

Дякую. У самому назві допису я вказав, що це може бути мій "Guilty pleasure". Крім того, в самому тексті я зазначив, що гра не є ідеальною та має свої недоліки і спрощення. Я також багато грав у першу і другу частину Dragon Age і дуже люблю цю серію ігор. Але цей допис не про них. Проте, як видно, я не вважаю Dragon Age: Inquisition поганою грою. Незважаючи на її недоліки, поверхневі квести та "штучний" спосіб затягнути гравця на довший час, мені було цікаво знаходитися в цьому світі. У грі присутня епічна постановка, гарне музичне супровідження та вдала режисура катсцен. Саме в третій частині я відчував найбільший вплив на світ - Тедас: я побачив більше його регіонів, зустрів більше різних монстрів, вбив всіх драконів, керував власним замком, детальніше вивчив структуру політики гри ізмінював її, рятував світ і, навіть, визначив долю Церкви та Колів магів.

Тред Тред
 
__33d114ed71f67 profile image
fishkuzn

Ну я більше відповідав Анастасії, яка написала, що не розуміє хейт до гри. Добре шо вам гра подобається. Це той вид жанру, коли вона має підійти під настрій та сидіти гріндити квести, качати рівень персонажа, щоб можна було завалити ворога з черепком (ненавиджу це в іграх на рівні pay2win механік) і займатись менеджментом замку чи шо там вони напихали.

Звернути
 
__33d114ed71f67 profile image
fishkuzn

Ще більше я не можу зрозуміти як цьому непорозумінню примудрились вручити Гру року, коли в 2014 році виходили Alien: Isolation, Divinity: Original Sin, Wolfenstein: The New Order, The Evil Within, та навіть Titanfall чи Mario Kart 8, лол.

Тред Тред
 
goodving profile image
goodving

До речі про Alien: Isolation. Обожнюю цю гру! В мене теж є історія як я вибивав в ній платину. Була та ще пригода)))

Звернути
 
goodving profile image
goodving

Це дуже круто! Ви виходите саме зараз на проєктну потужність! Чекаєте Dragon Age: Dreadwolf?

Звернути
 
komivna profile image
Iryna

Це була одна з перших ігор, в яку я взагалі грала, і тепер розумію як багато я забула або просто пропустила під час проходження. Можливо саме тому я не помітила жодних недоліків. Як на мене, там дуже круті персонажі, які залишаються з тобою на все життя. Я досі кажу "там мій друг Варрік" коли розповідаю про цю гру =)

Дякую за цей допис. Думаю саме час повернутися в цей світ, щоб пройти гру більш вдумливо й усвідомлено.

Звернути
 
goodving profile image
goodving

Дякую. Сподіваюсь, що через ці 10 років, гра вас не розчарує. І ви ще більше закохаєтесь в її героїв і всесвіт.

Звернути
 
r_maes profile image
Ростислав

Цікаво було прочитати вашу особисту історію, я не великий любитель RPG, тому пограв трохи у Dragon Age: Inquisition, але після вашого допису захотілося спробувати ще раз)

Звернути
 
goodving profile image
goodving

Дякую. Я в дописі я намагався уникати спойлерів, тому тут більш мої враження від гри. Можливо, колись більш детальніше розповім про свої пригоди.

Куток

Підписуйтеся на наші соціальні мережі:
Telegram
Twitter
Facebook


Тепер у нас також є Youtube канал!