Розробники запевнили, що весь контент гри створений вручну.
Нещодавно BioWare показала перший геймплей Dragon Age: The Veilguard, у якому можна побачити більш лінійну структуру місій. У інтерв'ю виданню IGN геймдиректорка Коріна Буше розповіла, що гра не матиме відкритого світу. Команда розробників хоче, щоб кожен аспект гри був створений вручну та ретельно пропрацьований, а гравці отримали "найкращий наративний досвід".
Буше додала, що The Veilguard все ж матиме декілька просторих рівнів, на яких гравці зможуть знайти альтернативні шляхи, побічні квести, різні секрети тощо. Також у персонажів буде власна база Маяк, яка схожа на Скайхолд із Dragon Age: Inquisition.
Окрім цього, розробники поділилися новими подробицями про гру. Dragon Age: The Veilguard розробляється на останній версії рушія Frostbite Engine і матиме режими продуктивності та якості на консолях. Нова частина не буде підтягувати збереження з попередніх частин серії. Натомість у грі використали систему карт таро, яка коротко описуватиме події минулих ігор, а гравці оберуть, як саме розвивався сюжет у їхньому проходженні. Також розробники обіцяють додати фоторежим.
Dragon Age: The Veilguard вийде цієї осені на PlayStation 5, Xbox Series та ПК.
Топ коментарі (1)
І добре.