Але в компанії розуміли, що реліз буде провальним і нічого з цим не зробили.
Такий висновок можна зробити зі статті Windows Central та слів Джеффа Грабба.
Обидва джерела сходяться на тому, що Microsoft дає повну свободу своїм розробникам і ніяк не впливає на розробку. Усі придбані студії можуть продовжувати свою роботу, як і раніше.
За словами Джеза Кордена, Xbox і ZeniMax все ще перебувають у процесі інтеграції і здається, що Redfall "пройшла повз увагу Xbox". Це призвело до того, що гра вийшла відверто поганою.
Такі невдачі негативно впливають на бренд Xbox, тому вже зараз у Microsoft думають над створенням більш пильної системи нагляду за розробкою, намагаючись знайти золоту середину між незалежністю та контролем.
Для мене немає нічого складнішого, ніж розчаровувати спільноту Xbox. Спостерігати за тим, як спільнота втрачає довіру і розчаровується... я розчарований. Я засмучений собою. Ми переглянемо наш робочий процес.
- Філ Спенсер
Нещодавно стало відомо, що Bethesda хотіла багатокористувацьку гру з мікротранзаціями ще під час розробки Deathloop, але тоді Arkane якось змогли обдурити видавця та видати звичну для себе однокористувацьку гру. Схоже, цього разу Bethesda змогла добитися бажаного.
Останні коментарі (7)
інколи контроль таки необхідний
Розробник: нам треба творча свобода і все буде круто
Розробник: сподіваюсь...
Настільки не хотіли бути поганою корпорацією, яка лізе в «чужі справи», що самі собі наробили проблем 🥴
microsoft: "ми вам напизділи"
де
там
(Помирає)