Згідно з перекладом IGN звіту Bandai Namco про прибутки, компанія оновила критерії внутрішньої оцінки проєктів, що призвело до скасування п'яти ігор.
Розробка дорожчає, і вкладати великі суми грошей в потенційно неприбуткові проєкти великі студії не хочуть. Тому до роботи над якістю, а не кількістю за останніми новинами прийшли хоч Embracer Group, хоч Square Enix, хоч зараз от Bandai Namco.
З однієї сторони, такі зміни в індустрії дадуть гравцям більше якісних ігор, а з іншої, зменшать кількість робочих місць та кількість нових потенційно цікавих франшиз.
А ви як гадаєте, до чого призведуть такі зміни у геймдеві?
Топ коментарі (1)
Як на мене, гарне рішення. Не хочете ризикувати то робіть менше але якість витримуйте. А експерименти вже залиште на інді проєкти, умовні АА чи навіть В категорії ігор. Таким чином буде більше простору для всіх, а у випадку якщо десь котрийсь експеримент вистрілить то можна буде його перейняти чи наслідувати. Тай буде який не який розвиток індустрії.