Куток

Обкладинка для допису Найкращі білди в Baldur's Gate III
GREYLOM
GREYLOM

Додано

Найкращі білди в Baldur's Gate III

Це текстова версія мого відосу на ютубі:
https://www.youtube.com/watch?v=Wq89icbI3VU&t=38s&ab_channel=GREYLOM

Балдурс Ґейт 3 неймовірна гра. Атмосфера, діалоги, вибори які впливають на сюжет, бойова система, в якій новачкам неймовірно складно розібратись без знання механік ДнД… А в цьому напевне і проблема. В українському просторі бачив, що в багатьох людей є проблеми, які я можу легко вирішити.

Прописую вам відео по білдам.

Річ у тім, що я в цю гру граю доволі непогано, розбираюсь в механіках першоджерела відомого як ДнД. Я вже пройшов гру на героїчному режимі, і тому щось то і розумію в цьому вашом балдурс ґейті.
Коротше, я маю знання та розуміння гри, для того, щоб пояснити які збірки дійсно є сильними. Бо мої персонажі спокійно виносять ворогів на найскладнішому режимі, де не можна помирати.

Значить, without fully interruption, let’s celebrate і робить білди.

По факту, станом на зараз я маю 6 збірок персонажів, якими ви зможете комфортно грати і надирати сраки. Всі ці білди я придумав сам (ВСІ СПИЗДИВ В ІНТЕРНЕТІ), тож можу спокійно ділитись досвідом.

Почнемо з головного персонажа. На мою думку, в цій грі мейн перс має бути харизматичним, щоб легко проходити скілчеки, так як зазвичай тригерити діалоги хочеться саме своїм персонажем.

В мене є білд, який я називаю Барістан. Барістан це ім’я мого персонажа з ДнД гри в яку ми катаємо з друзями, де мій перс є мультикласом Роґи (пройдисвіта) та Барда. І тут якраз використовується ця комбінація. На 12 рівні цей персонаж буде справжньою машиною для видачі піздюлєй шляхом неймовірної кількості пострілів, кожен з яких зносить від 20 до 35 дамага.

Починаємо качатись. Раса підходить будь-яка, я беру лісових напівельфів задля збільшення швидкості руху та володіння щитами. Із персонажів для цього білда по факту необхідна Темна Жага, так як тільки в нього буде дуже корисний предмет.

Починаємо гру як роґа в першу чергу для 4х навичок на старті та двох експертиз на першому рівні.

Стати розкидуємо так, щоб сприність була 17, Харизма 16, а статура 14. Інші не принципово. Темна жага та лісовий напівельф одразу дають навичку в непомітності, залякуванні та медицині тож беремо ще переконливість, спритність рук та відчуття.
Із експертиз рекомендую спритність рук та переконливість. Цей персонаж буде і триндіти, і ламати замки, і пиздити снікерси з карманів, і саме він у випадку чого зможе відпиздітись.

Основне зробили. Перший рівень роги дає підступний удар, другий рівень дає можливість бігти, відступати та ховатись за доп дію, що корисно. На третьому рівні персонаж обирає сабклас для персонажа, і тут треба без зайвих вагань брати сабклас злодій. Він дає опірність дамагу від падіння, що неймовірно ситуативно, але що прямо вау, дає можливість кожен хід робити дві додаткових дії. Оце діду треба.

Після третього рівня персонажу треба починати шукати зброю, щоб працювала тактика. Коваль Деймон в смарагдовому гаю продає малий арбалет +1, його беремо, і потім шукаємо або у нього або деінде другий малий арбалет. (його товари ресетяться кожен довгий відпочинок).

Фішка цих арбалетів в тому, що кожен можна тримати в одній руці. Атакувати зброєю в другій руці можна додатковою дією, а в нас їх вже дві. Тобто на третьому рівні, у цього перса вже є три атаки за хід, непогано, правда? Поки правда атаки з другого арбалету наносять лише від 1 до 6 шкоди, але це ми виправимо вже на наступному рівні.

Власне, наступний рівень дає нам отримання першої риси персонажа. Обираємо рису влучний стрілець, яка дає можливість дати штраф на - 5 до кидка атаки (тобто до -25% до шансу влучання по ворогу). Але якщо така атака все-таки влучить, то ви нанесете 10 додаткової шкоди. Тепер трошки рахуємо, і наша атака з другої руки нанесе вже не від 1 до 6 шкоди, а від 11 до 16. Але на даному етапі гри за персонажа з’являється нова проблема. Дамагу багато, але по ворогам хуй влучиш. Це ми будемо виправляти. Хоча, коли треба когось добити, то влучний стрілець спокійно вимикається, і вмикається знову коли потрібно.

Десь приблизно на цьому етапі гри в ході сюжету темної Жаги ви отримаєте предмет мантія смертолова, яка дає невидимість на 2 ходи після вбивства ворога. Атаки з невидимості проходять з перевагою, і влучають набагато частіше. Ну і також іноді вигідно с’єбатись з файту в інівізі, коротше, це основна мантія персонажа аж до фінальних титрів.

5м рівнем перса беремо 1й левел бійця, по одній причині, бойовий стиль стрільба. Він дає +2 до влучання по ворогу, тобто +10%, цим стилем ми трошки нівелюємо дебаф від влучного стрільця.

По екіпіруванню, в цей момент окрім мантії смертолова можна взяти рукавиці стрільби, щоб мати +2 шкоди з усіх далекобійних атак, що приємно.

Також рівень бійця потрібен для битви з тітонькою Етель. До неї як до корисного торговця ми ще дійдемо, а поки розмовляємо про боса в першому акті. Як бос вона нуляча, тут головне правило не вбити її надто швидко. Тоді вона попросить відпустити її, а натомість дасть плюшку на +1 до якоїсь стати назавжди. Ти можеш запропонувати їй дати тобі цю плюшку, і відпустити дівчину Мейріну, для цього треба пройти випробування залякування зі складністю 15. Клас боєць дає перевагу в цьому випробуванні, тож пройдете його ви на ізі. Обираємо +1 до спритності. Тепер спритність персонажа є 18, тобто модифікатор +4, що ще збільшує шанс влучання.
Але наєбалово в тому, що іноді тригериться діалог з неосновним персонажем, від чого це залежить не знаю. ( тепер знаю, вона буде розмовляти з персонажем, який ближче всього до неї).

Після цього, потрібно у торгашки на гірському перевалі треба купити обладунок котячої спритності. Він підіймає спритність персонажа до максимальних 20, а також дає перевагу на всі перевірки спритності. Тобто тепер ви дуже з малою вірогідністю зможете зафейлити перевірку зламу чи знешкодження пастки. Також у торгашки в підмороці можна купити кільце, яке дає +2 кислотної шкоди до всіх атак зброєю. Приємно.

На 6му лвлі персонажа можете взяти або 2й лвл бійця для сплеску дій, або 5й рівень роги для трошки більшого дамагу з прихованого удару та ухилень, 7й рівень беремо те, що не взяли минулого разу.

На 8му рівні йдемо до чахлого і міняємо прокачку.

Першим класом буде рога, як і було, нічого не змінюємо. Беремо 3 лвла роги, один рівень бійця для стрільби, і ще 4 рівня барда. Із сабкласа барда беремо колегію мечів. Вона дає нам а) бойовий стиль, який дозволяє додавати модифікатор спритності до атак другою рукою, тож тепер наші атаки другим арбалетом є повноцінними. б) фінти барда колегії мечів, які працюють в тому числі і на далекобійні атаки. Це різні прийоми, які використовують бардівські натхнення.
всього їх 3.
захисний фінт, який ми не будемо юзати ніколи. Він додає + 4 до рівня захисту, але в БГ 3 на високих сладностях краще грати з розумінням що ворог влучить завжди, ніж сподіватись на рандом. Мобільний фінт, який дозволяє штовхнути ворога, а потім переміститись до нього за бажанням. Ситуативно корисна штука, якщо треба скинути ворога в прірву чи збити з височини. І фінт за яким ми сюди і прийшли, убивчий фінт. Він дозволяє атакувати дві цілі одночасно, а якщо використовується на атаку далекобійною зброєю, то просто випускає два снаряди за одну атаку, і їх можна пуляти навіть по одній цілі. Кожен з цих пострілів наносить додатково d6 а потім d8 дамагу.
Зараз їх 3 за довгий відпочинок, але вже 9м рівнем персонажа беремо 5й рівень барда. І тепер в вас збільшується кількість натхнень до 4х, а кістка натхнення з d6 до d8. Але найголовніше, тепер всі бардівські натхнення відновлюються на короткому відпочинку, що дозволяє юзати фінти кожен бій. А до речі, на 2му рівні бард відкриває третій короткий відпочинок для команди, що ще збільшує приємність цього білда.
На шостому рівні барда в нас відкривається друга атака, і ви стаєте справжнім кулеметом, який видає по 6 атак за хід поки у вас є натхнення.

На наступному рівні берете другий рівень бійця, і берете внутрішній резерв, і тепер ваш персонаж може видати 10 атак за один хід, Останнім рівнем беремо 4й рівень роги для риси. Оберіть те, що хочете, я зазвичай беру рису щасливець для унеможливлювання критичних промахів.

Білд готовий, він дає велику кількість шкоди по одиночним цілям, прекрасно справляется з купами ворогів, і шикарно себе поводить у діалогах. Але клас барда дає персонажу спели, що теж корисно. Якщо ні у кого немає, то мастхевом буде скороходець. Цілюще слово для підйому союзників з нокдауну, розмова з тваринами та посилення здібностей чудові закляття, які можна не економити так як цей білд в бою спели майже не використовує.

Зі зброї я пораджу взяти арбалет пекельного вогню, який дропається з юргіра, та купити непромашник, який продається в торгашки в місячних вежах. Цей арбалет б’є силовим типом шкоди, що вам допоможе не один і не два рази. Інші предмети беріть по необхідності. Я люблю кільце яке дає перевагу на всі атаки, та щит на +3 ініціативи.

Наступним білдом буде блискавичний маг.

На 12м рівні персонаж може майже ваншотнути одного з лейтових босів або наносити сотні дамагу по великій кількості цілей одночасно. Як досягнути цього? Давайте розбиратись.

Перший рівень беремо в чародія, бо це буде основний клас. Цього персонажа також можна робити основним через високу харизму. Стати розподіляємо так, 16 в харизму, 16 в статуру, 14 в спритність для ініціативи, і далі по бажанню.
Сабкласом беремо штормове чародійство, яке дозволяє літати за додаткову дію після проказаних спелів. Це корисно, тож найс. Із замовлянь варто взяти шоковий захват та вогняний снаряд, і далі по бажанню.
Із заклять беремо відьмівський заряд та магічний снаряд. Другим рівнем персонажа вже мултикласуємось в клірика. Беремо царину неспокою яка дає можливість тягати важкі обладунки, і спел створити або знищити воду. Наступним рівнем беремо 2й рівень клірика, і основна суть білда готова. Ви отримуєте боже наснаження, яке можете витратити на те, щоб ваше блискавичне закляття наносило максимальний дамаг, що дуже корисно. Для прикладу, тут мій спел наніс максимально можливі 288 шкоди, але без цього наснаження міг нанести 24. Так, шанс на таке дуже малий, як і на 288. Тож максимізувати свій дамаг це дуже і дуже сильно.

Але також в цього білда є основна комбінація, яка йде через закляття створити або знищити воду. Річ у тім, що коли на ворогів потрапляє вода, вони якщо не мають опору чи імунітету стають вразливими до блискавичної та холодової шкоди. А вразливість натурально дає в два рази більший дамаг по цілі.

А якщо враховувати що божествене наснаження відновлюється за короткий відпочинок, то кожен бій можна бити спелом, який наносить в два рази більше шкоди, так ще і з максимальним дамагом по ворогу.

Далі всі рівні вкидуємо в чародія. На 3му рівні класу буде доступною метамагія швидке закляття, яке дозволяє давати спел додатковою дією за 3 очки чародійства. Тобто за один хід можна і накастувати воду на суперника, і дати блискавичний спел. Всього із заклять блискавки нас цікавлять 3.

Відьмівський знаряд доступний з першого рівня, і наче не має якихось особливостей. Це просто d12 дамагу блискавкою по одній цілі. Але… тут є два нюанси. Перший це те, що це закляття шикарно скейлиться з чарунками вищих рівнів. за чарунку шостого рівня ви отримаєте 6d12, що є максимумом в 72 дамагу. А друге це те, що закляття може крітанути, так як має кидок на атаку. В грі є декілька способі гарантованого кріта, найпростіший з яких удача далеких світів за очки ілітидських збідностей. А тепер рахуємо. Снаряд блискавки має нанести 6d12 дамагу. По вологому ворогові дамаг буде повдійним, тобто 12d12. Але якщо така атака крітане, це буде 24d12, тобто максимум 288 дамагу. А максимальну шкоду ми собі гарантуємо. От і думайте, наскільки це єбанута комбінація.

Також є закляття розряд блискавки та заклик блискавки, які наносять сплеш дамаг, що завжди приємно. Розряд бахає по великій лінії, а заклик по малому колу. Але в заклику фішка в тому, що його можна активовувати кожен хід без витрат чарунки, що кайфово.

Описувати конкретно кожен левел сенсу не бачу, ще візьміть на другому рівні чародія щит, і на 6му контрспел і буде вам щастя.

По екіпіруванню все просто - беріть предмети, які покращують кидки атаки закляттями та складність кидків протидії. Набрати можна багацько, і ваш чародій промазувати не буде в принципі. Наприклад, посох з вежі Лорокана, який ще і дає один раз за довгий відпочинок проказати закляття без втрати чарунки. Щит кетеріка торма, рукавиці шибайголови, які дають можливість стріляти по ворогам закляттями зблизька та каптур плетива, який дуже потужний.

Із рис на 4му та 8му рівні чародія берете покращення здібностей харизма, і апаєте її до максимальних 20.

Цей білд буде шотати майже всіх босів починаючи з 5го рівня, головне дати йому відповідні умови.

І існує в цій грі білд, який просто ідеально сапортить штормовому чародію.

Це друїд кола місяця.

На максимальному рівні цей персонаж зможе лікувати, створювати воду для чародія, викликати купу самонів, і перетворюватись в небезпечних тварюк, які мають незалежне від друїда хп, що на 12 рівні буде дорівнювати приблизно +200 здоров’я, окрім базового.

Власне, я навіть не знаю, що можна розказати про цей білд. Стати розподіляємо так, щоб у персонажа було 16 мудрості, 15 статури і 16 спритності, а далі по бажанню.

Із замовлянь обов’язково беремо направляння для скілчеків. Із заклять беремо цілюще слово, громохвилю та створення або знищення води, цей спел звісно тільки тоді, якщо у вас є штормовий чародій. Також обов’язково взяти закляття скороходець, яке підвищує швидкість персонажів на 10 футів або 3.3 метри. Спел ритуальний, і не вимагає жодних ресурсів, а триває до наступного довгого відпочинку, коротше, халявний баф. Хорошим вибором буде розмова з тваринами, якщо у вас в команді немає персонажів, у яких є цей спел.

Цей білд по факту залежатиме не від комбінацій та рис чи екіпірування, а від заклять та диких подоб.

На другому рівні у персонажа відкриваються ті самі дикі подоби, з яких я би виділив три. Перша, павук, яка має наносити найбільше дамагу, але я особисто ним майже не користувався. Вовк цікавий вибір через дві особливості, по перше, він б’є з перевагою по ворогам, біля яких стоїть союзник. По друге, раз за бій він може надати гарантований крит на наступну атаку, що корисно, якщо підійти до ворога штормовим чародієм, або одним з наступних білдів. І останньою подобою є ексклюзивна подоба для друїда кола місяця, ведмідь. Він має найбільше хп з усіх доступних на цьому рівні, і має гарний дамаг з руки, що робить його найбільш універсальним вибором.

Фішка кола місяці в тому, що ти можеш перетворюватись в тварину за допомогою додаткової дії, тобто на початку бою можна перетворитись і одразу жахнути звіром, так і дати якесь закляття, наприклад створити воду для штормового чародія, або перетворити поверхню на шипи, а вже потім перетворитись у звіра.

На третьому рівні ви отримуєте закляття другого рівня. Раджу взяти приріст шипів, як ультимативне закляття контролю поля бою. Виклик полум’яної сфери також буде хорошим вибором, бо ти спочатку її викликаєш, а потім перетворюєшся в ведмедя, і в тебе дві бойових одиниці на полі бою. Якщо друїд не в дикій подобі, то також гарним закляттям буде місячний промінь та втримати особу.

На 4му рівні персонаж бере свою першу рису, і зараз ми беремо рису забіяка. По перше, вона дає +1 до сили або статури, що вже приємно, саме тому ми на етапі створення персонажа брали 15 статури, бо за допомогою цієї риси маємо вже 16.

А по друге, ця риса дає можливість додавати бонус сили від атак голіруч, метання чи атак підручною зброєю двічі. Бонус додається як на кидок атаки, так і на шкоду від цієї атаки. І ця риса працює з деякими дикими подобами друїда, які не мають зброї. Тобто, майже з усіма. Що приємно в контексті того, що ваші атаки майже перестануть промахуватись, і будуть наносити більше шкоди. Модифікатор сили ведмедя +4, так що тепер він буде основною формою і для нанесення дамагу.

На 5му рівні відкривається додаткова атака для кожної дикої подоби, що дуже круто, і закляття 3го рівня. Із них прямо супер корисних я не бачу, хіба заклик блискавки, який допоможе друїду наносити суттєву шкоду коли він в звичайні подобі. Особливо, якщо ворогів спочатку намочити…

На 6му рівні, атаки диких подоб починають вважатись магічними для пробиття захисту, що приємно. Це ексклюзивна фіча друїда місяця. Також з’являються дві нових диких подоби, пантера, яка вміє входити в інвіз, та ведмесич, що вже є тяжким люксом. Він має більше сили, ніж ведмідь, що дозволяє ефективніше використовувати рису забіяка. Плюс ведмесич може виконувати нищівний політ додатковою дією, який валить ворогів і наносить шкоду, коротше, це буде в більшості випадків основна дика подоба білда.

На 7му рівні, відкриваються спели 4 рівня. Раджу взяти виклик лісових істот, бо це будуть ще два самони, які дають імунітет до отруєння всій команді, можуть викликати шипи, і в принципі два самона це два самона. Крижана буря також сильне закляття, яке дає дамаг по великій площі та льодяний покрив, на якому вороги можуть підслизвуатись.

На 8му рівні беремо другу рису, і підіймаємо мудрість до 18, щоб закляття були сильнішими. На 9му рівні відкриваються закляття 5 рівня, з яких я раджу взяти виклик елементалів, бо це також самон без концентрації, який має величезну кількість хп, і може суттєво допомагати на полі бою.

10й рівень дає три атаки у дикі подобі, і можливість перетворюватись у сильних елементалів за два заряди дикої подоби. Я більше фан двох перетворень у ведмесича, тож я це юзати не буду. На 11му рівні з’являються закляття 6го рівня, беріть яке комфортно, і на 12 му остання риса, якою ми підіймаємо мудрість до 20.

Готово, вас тепер хуй уб’єш, ви маєте армію самонів, викликаєте воду, коли це треба для дамагу блискавкою, і взагалі персонаж дуже різносторонній і сильний. Із екіпірування пораджу взяти напевне корону дикої подоби (вона може називатись не так). Її можна купити у Гелсік, в третьому акті. Рукавиці спритності для ініціативи зайвими не будуть. Ще можна взяти кільце, яке дає благословління на того, кого ти зцілюєш. Кільце можна купити у барда Воло, і воно буде дуже корисним на початку гри. Але для цього білда екіпа майже не потрібна, так як вона не переходить у дику подобу.

Тепер будемо займатись білдами для ближнього бою. Вони схожі по своїй суті, але мають відмінності. Це білд монаха або варвара через рису забіяка.

Значить, тут пояснювати насправді багато і не треба. Почну з монаха. Стати розприділяємо так - 8 сили, 16 спритності, 17 мудрості, 15 статури.

На 3му рівні беремо сабклас шлях відкритої руки, а на 4му рису забіяка. А тепер суть стратегії. Модифікатор сили використовується для кидка на атаку і шкоду від неї два рази, а монах б’є дуже багато. На 4му рівні, коли він візьме забіяку, персонаж зможе видавати по 3 атаки за хід, кожна з яких буде наносити від 11 до 16 шкоди, що трошки дохуя. Але тут питання, якщо ми використовуємо силу для атак, чому ми взагалі не вкидували в неї абіліті поінти? Тому що наш персонаж буде тусуватись на стероїдах, тобто на еліксирах сили. Їх можна купувати по 3 штуки на довгий відпочинок у тітоньки Етель в першому акті, і в деріт, яка збирає гриби в підмороці. Після кожного відпочинку купуєш еліксири, і буде вам щастя. Еліксир підіймає силу до 21, тобто до модифікатора 5.

Монах має свої спеціальні ресурси, очки кі, які він може витрачати на різні дії.
Найкориснішою з них буде шквал ударів, дві атаки за додаткову дію за одне очко кі. І також корисною буде абілка монаха відбиття снарядів, яка дозволяє метнути стрілу назад в нападника, що наносить велику кількість шкоди. Нагадую, риса забіяка працює і на метання, так що стріла, яка нанесла б монаху 5 дамагу прилетить назад у ворога на 18.

На 5му рівні у монаха з’являється додаткова атака, а на 6му він до всіх своїх атак додає модифікатор мудрості і d4 дамагу. А на цей момент монах вже б’є чотири рази, саме через цю абілку ми і брали сабклас шлях відкритої руки.

Спокійно качаємось в монаха до 9 рівня, а потім змінюємо клас. Прокачку робимо такою ж самою, але на 6му рівні монаха зупиняємось. Далі беремо три рівні в пройдисвіта, для сабкласа злодій, який дає дві додаткові дії. І тепер за хід наш персонаж дає вже по 6 атак, кожна з яких влучає з великою вірогідністю і зносить багато шкоди. Далі качаємо ще рівень пройдисвіта для риси, я би брав рису, яка дає володіння рятунком мудрості, і дає +1 мудрості. І останньою рисою на 12му рівні беремо +2 мудрості. До того моменту вже можна знайти еліксир, який дає 27 сили, тобто модифікатор 8. Через забіяку ми додаємо його два рази. Також додаємо модифікатор мудрості 5, і завдяки чоботам кушіго, які можна знайти в астральній призмі, додаємо до атаки модифікатор мудрості ще раз. Тобто, 29 це мінімальний дамаг який зможе нанести цей персонаж з атаки. А атак за хід він робить 6. Чи треба пояснювати, наскільки це сильний білд?

На додачу він ще й має єбануту швидкість руху, коротше, машина для роздачі піздюлєй, а не монах.

Білд варвара працює схожим чином, тільки тут основою будуть не атаки руками, а атаки метанням.

Спочатку розподіляємо стати нормально, 16 сили, 16 статури, 14 спритності, змінювати будемо вже під забіяку. До 3го рівня качаємось просто як варвар, а на 4му починаємо будувати стратегію.

Стати розподіляємо як 8 в силу, 16 в спритність, 17 в статуру, і далі по бажанню.
Рисою підіймаємо статуру до 18, і теж тусуємось на стероїдах. Із сабкласа варвара беремо берсерка, який дозволяє в стані люті атакувати за додаткову дію, тобто вже на 3му рівні мати дві атаки за хід. На 5му рівні отримуємо додаткову атаку, і персонаж кидає зброю вже 3 рази за хід. Далі прокачуємось в стандартного варвара. На 9му рівні як і з монахом міняємо клас, і беремо пройдисвіта для двох додаткових дій. Далі беремо ще рівень для риси, я би брав гартованого для більшої кількості хп. І просто далі качаємо варвара до 8го рівня. Останньою рисою підіймаємо статуру до 20.
Готово, персонаж зносить багато шкоди, а в стані люті його ще й хуй вб’єш, коротше, сильно.

Із екіпірування головне купити вертальну піку в таборі гоблінів, бо для такого білда дуже важливо завжди мати, що кидати. На початку третього акту в цирку, якщо вкрасти у джина кільце, він перенесе персонажа в світ з динозаврами. Там в скрині буде тризуб Найрулна, який є легендарним. От оце і буде основною зброєю цього білда. Єдиний мінус Найрулна б’є зональною шкодою по всім, і по ворогам, і по своїм, і по цивільним, тож вертальну піку краще залишити, бо в деяких ситуаціях буде вигідніше використовувати її.

Хочу подякувати всім спонсорам каналу за підтримку, яка зараз дуже допомагає каналу.
Дякую Олені Дорофєєвій за неймовірний внесок в розвиток каналу. Дякую Монаді, Марку Ніхао, Ассемблеру та Ганні Когут, без вас мені було би важче. Дякую і іншим спонсорам на бай мі е кофі та ютубі, ви дійсно допомагаєте українському контенту створюватись. Повертаємось до вже статті, виходить)

І останнім білдом буде дуже звичайний, але дуже сильний паладин/клірик.

Основа така проста, що навіть розповідати детально не буду. Першим рівнем беремо паладина, стати розподіляємо як 16 в силу, 16 в статуру, 14 в спритність, і по бажанню наступні.
Як сабклас беремо обіт відплати, тому що він відкриває маревний крок, і має менше всього душнільства в плані порушення обіту.

2м рівнем теж беремо паладина, який дає можливість за чарунку закляття додати до атаки суттєвий дамаг. На 3му рівні беремо клірика домену війни, який має заряди війни, які можна використовувати на атаки за додаткову дію. Далі качаємо паладина до 5го рівня, рисою беремо майстер великої зброї, яка дає -5 до кидка на атаку, але +10 до шкоди, якщо ця атака влучить. Це можна вимикати. І також ця риса дає можливість атакувати доп дією після вбивства ворога чи критичного удару.

на 5му рівні паладина в нас відкривається додаткова атака, і тепер наш персонаж може видавати по 3 атаки з божественими карами за хід. І далі всі рівні вкидуємо в клірика. На 2му рівні клірика в нас відкривається боже наснаження, яке дає +10 на кидок атаки, якщо ти промахнувся. Тобто тепер потенційно ми можемо влучити по будь-якій цілі, по якій треба. Але насправді, всі абілки клірика не такі важливі як те, що клірик це повноцінний магічний клас.

Річ у тім, що в ДнД є чотири градації магії. Немагічні персонажі, типу варвара. На третину магічні персонажі, як сабкласи воїна чи пройдисвіта. На половину магічні, як паладин чи рейнджер, і повністю магічні як чаріник, чародій, клірик та друїд. Ще є чаклун, але в нього своя система. Фішка в тому, що 3 рівня магічного сабкласу продйисвіта дорівнюють двом рівням паладина і одному рівню клірика. А так як паладин використовує для своїх атак чарунки, вигідно взяти на 7 рівнів повінстю магічний клас для збільшення їх кількості. Ну і домен війни гарно підходить під цей білд. З рис клірика я би ще взяв просто +2 сили, і найс. Закляття бажано брати такі, які не залежать від мудрості чи харизми. В підсумку, цей персонаж буде зносити багато дамагу, а з гарантованим крітом просто якусь титанічну кількість.

Це всі білди, про які я хотів вам сьогодні розказати, відос вийшов довгим, але, сподіваюсь, інформативним. Я проходив гру всіма цима персонажами, причому на героїчному, тобто вони всі працюють. Я знаю ще пару сильних білдів, які я поки не тестував, і тому не можу ручатися за них. Але якщо вам зайде цей відос, і я побачу це по активності, я можу зробити наступну частину, все залежить від зацікавленості аудиторії.

Але якщо вам просто складно грати, то використання цих білдів усуне складність, і дозволить вам насолоджуватись цією неймовірною грою на будь-яких складностях. Сподіваюсь, комусь ця стаття допоможе, дякую за читання і бажаю вам гарного дня.

Топ коментарі (2)

Звернути
 
gvvghost profile image
Вадим Горенюк

GREYLOM на кутку! Підписався.
Доречі про мейн персонажа. Як на мене альтернатива харизматичному персонажу, як би дивно це не кому не задлося, може бути - монах. Особливо коли не хочеться або задовбало качати ту харизму і трішки тай зійти від протоптаних рейок створень персонажів і шляху проходження гри.
Він також має досить багато опцій в діалогах, які мають суттєву вагу аналогічно класам, що операються на харизму. Весь такий мудрий, натасканим досвідом та внутрішньою гармонією персонаж-монах теж може переконувати не гірше, а то і на рівні, із гострим на слівце бардом, чи спокусливим чаклуном. Тай переконати не соціальними навичками зможе, коли останні підведуть, теж може. І навіть здатен зробити це красиво.

Звернути
 
greylom profile image
GREYLOM

До речі, бачив таке один раз, коли неправильно діалог з Етель стригерився. Треба спробувати)

Куток

Підписуйтеся на наші соціальні мережі:
Telegram
Twitter
Facebook


Тепер у нас також є Youtube канал!