Куток

Обкладинка для допису Фольклорна арт-кріпіпаста. Огляд Nott Longa
himarsgg
himarsgg

Додано

Фольклорна арт-кріпіпаста. Огляд Nott Longa

Іноді, мені як Steam куратору пропонують ігри на огляд, тож якщо гра мені цікава - я з радістю берусь за це. Тому цього разу вирішив зіграти у дуже атмосферну адвенчуру від Amhardcore.

Тож що це в нас таке - ідейно Nott Longa (Довга Ніч - іт.) "point and click" горор адвенчура. Головний герой/героїня, одного літнього вечора, проїзжаючи повз зал з аркадними автоматами вирішує відчути присмак ностальгії зігравши у гру. Натомість - опиняється у дивному місці під назвою Nott Longa, що представляє собой лімінальний простір в якому змішались застарілі концепти золотої епохи аркад. Чи залишитись тут назавжди, чи все таки повернутись до реальності - ось головна проблема і сюжетна лінія гри.

Трішки про розробників. Це два ентузіасти з Італії, які робили інді гру своєї мрії, опираючись на теми - горорів, міфів Північної Італії (конкретно Романьї), та ностальгічної тематиці. Хлопці хотіли показати особливості регіону Emilia-Romagna та його жителів через іх міфи та вірування. Не секрет, що Італія одна з найтуристичніших країн у світі, тож Nott Longa - це спроба показати контраст між справжнім життям у цій місцевості та туристичними пригодами, за якими туди їздить більшість людей. Дуже рекомендую почитати їх інтерв'ю ось тут (воно італійською, та сподіваюсь всі знають як перекласти сторінку прямо в браузері). Основна їх сторінка знаходиться ось тут.

Опис картинки

Візуал

Оформлення у грі бомбічне, як на мене. Автори позиціонують це як "1-BIT NOSTALGIC AESTHETIC" мені ж візуал нагадав World of Horror, але це не сприймається як копіпаста. Герої, пейзажі та дизайн зовсім інші, хоч і використовують схожі прийоми.

Музику до гри написав Lorenzo Camera, в рамках свого проекту - Mondoriviera. Це модерністська психоделічна пост-електроніка (за позиціонуванням самого автору). Важко передати спектр почуттів, які викликає музика в грі, та вона створює атмосферу хоррору та тривожності десь на 80%. Рекомендую обов'язково ознайомитись з роботами творця на саундклауді, для повного розуміння

Інтерфейс та техннічна сторона дісталися грі від класичних адвенчур - в нас є інвентар, ми можемо ходити, розмовляти і вирішувати загадки. Гра явно не претендує на якісь нововведення у цьому плані. На ПК в мене не було ніяких нарікань до технічної реалізації, все працює як треба - глічі працюють, скрипти не ламаються

Опис картинки

Геймплей

Геймплейно - ми знайомимось зі світом гри за допомогою діалогів та взаємодії з предметами. І ось тут хочу трошки посварити авторів, тому що для просування сюжету треба знаходити на локаціях певні предмети. Локації тут не великі, але предмети - маленькі і можуть бути прикриті статичними об'єктами. Тож не завжди очевидно що це саме предмет. Це називається піксель-хантіг і вже давно вважається поганим смаком в рамках адвенчур.

З іншого боку в нас тут пазли, які потрібно розгадувати. І ось тут знову відчувається, що авторам цікавіше було придумувати оригінальну візуальну подачу самих пазлів, ніж ігро-механічне втілення. Є пазли дуже прості, а є навпаки настільки неочевидні, що без проходження майже неможливо здогадатись що хотіли атвори.

При цьому сюжетно всі пазли виглядають більш менш логічно пов'язані і тільки підсилюють загальну фантасмагоричність того що відбувається. Все таки почуття стилю може сильно рятувати такі моменти.

Опис картинки

Концепт

Концепт гри при всій атмосфері та філософії досить простий, тому не хочу його повністю розкривати, бо це буде впливати від вашого проходження. Так-так, навідміну від ААА тайтлів, завдяки виконаним/пропущеним/зафейленим пазлам в кінці гри ви отримаєте певну оцінку впливу на весь світ містечка Nott Longa.

Майже всі його мешканці так чи інакше розгублені і потребують допомоги зовнішніх чинників. Комусь достатньо просто поговорити, для когось треба зробити квест, хтось попросить вирішити пазл, навіть є рівень з лабіринтом. Історії персонажів будуть впливати і на ваше остаточнне рішеня у грі, тож робить їх вдвічі цікавішими для розуміння.

Опис картинки

Від гри я настільки нічого не очікував, наскільки я отримав насолоду від проходження. Це гра - перформанс, в якому зовнішнє все таки трішки переважає над внутрішнім. Та це не є погано, як на мене. Навпаки, модерністське мистецтво, пошук нових форм вираження звичних тем - це завжди сміливий крок, здатний надихнути інших.

Тож я дуже сильно рекомендую цю гру, якщо вам сподобається цей огляд і трейлер, чи вам просто цікаве сучасне мистецтво.

Steam: https://store.steampowered.com/app/1780720/Nott_Longa/

Дякую, що прочитали цей текст, підписуйтесь на мій блог у телеграмі!

Топ коментарі (1)

Звернути
 
individ profile image
Kirill Yermakov

Неймовірний текст, він в гарному сенсі «продає гру», розробники не помилились обравши тебе для огляду. Потрапили в 12 з 10.

Куток

Підписуйтеся на наші соціальні мережі:
Telegram
Twitter
Facebook


Тепер у нас також є Youtube канал!