Куток

Обкладинка для допису Кров, жах та пітьма — Огляд Dead Space Remake
Hiotsu
Hiotsu

Додано • Оригінал на youtu.be

Кров, жах та пітьма — Огляд Dead Space Remake

Чи варто вам розповідати що таке Dead Space? Який фурор ця гра підняла колись і як непогано класичні частини, які я пройшов влітку 2022 року, граються навіть зараз? Це навіть не класика, а клятий шедевр, з яким гравці порівнюють інші ігри. І черговий проект, творці якого не змогли переплюнути самі себе.

Так, гра вийшла в кінці січня цього року, а не тиждень назад, але сьогодні ми поставимо крапку в питанні Dead Space Remake та чи варто його брати, особливо якщо ви грали в оригінал.

Відеоматеріал:


Якщо говорити грубо, змін майже ніяких. Це вам не оновлений движок Visceral Engine та й студія робить гру не та що раніше, а Motive Studio на базі рушія Frosbite, яка раніше нічим хорошим не відмітилась, окрім сумнівного Star Wars Battlefront II 2017-го року та провальної Squadrons, але друзі, те що вони зробили з Dead Space…Це не описується ніякими словами.

Розпочну з того що по проходженню гри у мене в голові з’являлось одне і те ж запитання “А це точно не Visceral зробили?”. Наскільки місцями точно і грамотно відтворені старі локації, моменти, декорації, механіки, ЗВУКИ, БЛЯХА МУХА! Як страшно було гуляти по коридорах Ішимури, слухати шепіт шизухи Айзека та лякатися звуку голодзвінків його напарників, так зараз це ще помножено в кілька раз!

Dead Space Remake

Ні, я знову ж таки кажу, що Motive Studio не поспішали робити ремейк, наповнений відсебеньками, а всіляко намагалися подвоїти чи, мабуть, навіть, потроїти те, за що полюбили оригінал. Оригінал, який і без того лякав скрімерною появою страшних некроморфів, звуками та жахаючою атмосферою, клятою нестачою набоїв, треморним пошуком правильного шляху в метроїдванічній побудові локацій, коли за тобою ганяється хантер по медичному відсіку Ішимури. Я не можу сказати, що ремейк додає аж щось нове, але завдяки покращеним текстурам і правильно поставленому освітленню, сутички з ворогами стали страшніші і ти їх тепер справді боїшся. Їх легше розпізнати по типу і знайти їх слабкі частини. Навіть на нормальній складності ти так легко, як раніше, від них не позбудешся і набоїв доведеться витрачати більше і що мене мабуть найбільше вразило - в грі стало ще легше відкладати цеглу, адже давно я в іграх не бачив такої темноти на локаціях. Ви без клятого фонарика, який і без того малу область підсвічує, не тільки ворогів ледь бачите, ВИ АЙЗЕКА ЛЕДЬ БАЧИТЕ. Звісно ця темнота чомусь іноді ламається, коли ви підходите до якоїсь стінки і вона кудись трохи пропадає, але в цілому це так чітко підкреслює основні риси Мертвого Космосу, що не поаплодувати розробникам я не можу. Ти боявся гри колись і ти, пам’ятаючи більшість ігрових моментів, срешся зараз.

MAKE US WHOLE!

Згадуючи нестачу набоїв…а чи про це гра? Чи є це проблемою для гри, де тобі треба виносити десятки некроморфів різних типів? Безумовно. Чи є це проблемою для Dead Space? Скажімо так…можливо суб’єктивною неприємністю. У ремейку нестача набоїв у мене постійно. При цьому я намагаюся відкривати кімнати з набоями, щоправда Clearence Level мене задрав, адже спонукає повертатись до цих кімнат після того, як ти закрив цей рівень гри сюжетно. І гаразд, якби була мотивація якась, навіть якась банальна по типу “бути готовим до непередбачуваних зустрічей”, але річ в тім що система луту в Dead Space побудована тим чином, що ти не здобуваєш більше набоїв, ти повертаєш те, що витратив моменти назад. А потім тобі знову якусь несподіванку підсувають з наче маленьким ворогом, на якого хаотично чи ж сконцентровано але знову ж таки треба відсипати добрий мішок куль.

Dead Space Remake

Якщо в оригіналі ти за кілька пострілів відстрілював монстроті кінцівки, тут ти за магазин хіба кілька шарів шкіри прострелиш. Так, набої можна придбати. А ще необхідно прокачувати зброю, після чого вона буде давати більшого вихлопу, але гра побудована так, щоб спонукати гравця тинятися коридорам та видрочуючи кімнату за кімнатою в пошуках хоча б чогось, що ти не забрав вже раніше, бо гроші на набої ти витратиш солідні, а отримаєш куль не так і багато. Є, звісно, Стазис і Кінезис. Та мабуть це єдине що мене місцями рятувало. Гра змушує тебе мансити та ігнорувати ворогів. І хоч вони тебе переслідують і не застрягають в рамках однієї кімнати, ти все одно однією рукою трясешся від нервів, а іншою від страху, бо помирати не хочеться, а сейв хто зна де і тобі так-сяк але хочеться все таки віднайти якусь жменю патрон. І тут, до речі, теж допомагає темнота, адже в ній легше віднайти скрині та предмети, що світяться.

Dead Space Remake

Наостанок хочеться згадати, що не все розробники зробили на старий лад.
Наприклад, мені запам’ятався момент, де я йшов через відсік, де відбувалось щось на кшталт дезинфекції. І якщо в оригіналі вперше через кімнатку ви проходили мирно, то по поверненню вам потрібно було в межах цієї невеличкої кімнати боротися з навалою ворогів з усіх сторін. І, клянусь, я був певен, що все буде як раніше і бачили б ви як я налякався раптовій атаці ворогів зразу при першому заході, щоправда при другому мене вже ніхто не чіпав.

І справді, Motive Studio переробили багато моментів оригіналу на сучасний лад. Той же момент у відкритому космосі зі знищенням астероїдів, змінили сюжетні елементи та дописали репліки: Айзек нарешті заговорив, ба більше він тепер більше взаємодіє з іншими персонажами, які цікавляться його станом,реагують на його слова, інші персонажі теж проявляють свої психоемоційні стани, а Айзек ще й може коментувати побачене. В грі з’явились три другорядні завдання зі своїм сюжетом, нові некроморфи, покращили освітлення та динамічні звуки. Змінили зброю, завдяки чому вона тепер більш унікальна та реально рятує в патових ситуаціях і безумовно нашуміла система випадкових подій, що керує навалою некроморфів в ті чи інші моменти, змінює освітлення, підкидує випадкові ресурси та керує музикою. Вона не просто вражає а банально не дасть вам розслабитись і навіть біля пункту збереження ви будете дивитись по сторонах. Також в грі з’явилась альтернативна кінцівка, проте вона відкривається при другому проходженні в режимі Нова Гра + на випадок, якщо ви гадаєте, що гра нічим вас не здивує.

Мертвий Космос

Висновок

Знаєте, я дуже боявся, що гра мене не зачепить, враховуючи два найголовніші фактори:

  • Зовнішність персонажів, яка зроблена з нуля,
  • Я боявся що не побачу нічого нового.

Та й фізичних багів гра не позбавилась. Некроморфи будуть застрягати в дверях та стінах, Айзек чомусь не хілиться в режимі прицілювання та й будем чесні, оптимізація в грі не найкраща. Проте це настільки пусті придирки до гри, що курам смішно. Гра зуміла мене здивувати і потішити. Всі знайомі речі залишились знайомими, всі нові речі відчуваються знайомими теж. Я лише дякую, що гру не зробили на манер Алана Вейка чи Старфілда і я зміг хоч на мінімалках пограти з комфортом та фепеси просідали лише в насичених ефектами сценах. Тож чи варто грати в Dead Space Remake? Безумовно гра потішить як і фанатів гри так і новорегів. Це досі той Dead Space який колись полюбив і прийняв в теплі обійми весь світ. Проте з точки зору вартості - ні. На мою думку, заявлена ціна на гру, як і ціна на розпродажах не зрівняється з тим же ремейком павука, де величезний відкритий світ, багато активностей та механік, різноманітна бойовка та кінематографічна подача сюжету. Тут все як у 2008 році з кількома сучасними наворотами. Тож грати або як я за тріал-підписку EA Play, що коштувала 20 з чимось гривень, або ж брати все таки за розумну ціну на розпродажах, якої я поки не бачив.

Dead Space Remake

Відеоматеріал:


Я щиросердно дякую всім хто підтримує мою творчість і прошу підтримати всіх читачів цієї статті. Будь-ласка, виділіть кілька хвилин свого часу для ознайомлення з моїм ютуб-каналом, твічом для ігрових трансляції та телеграм і нарешті давайте разом досліджувати відеоігрові всесвіти, які ми так полюбляємо!

Топ коментарі (0)

Куток

Підписуйтеся на наші соціальні мережі:
Telegram
Twitter
Facebook


Тепер у нас також є Youtube канал!