Hogwarts Legacy наробила галасу в світі з моменту свого анонсу. Було багато сумнівів у очікуваннях від Avalanche, проте не все так погано як могло б бути, але проблеми досі є.
В цій відеороботі я висловлюю власні враження через кілька місяців опісля проходження Hogwarts Legacy, адже повернувся в гру, щоб знову згадати якою вона була та маю за мету розповісти який він мій особистий післясмак Hogwarts Legacy, адже він мені запам'ятався надовго.
Чи вдалося розробникам виконати очікування та здійснити мрії фанатів? Чи справилися гравці із зануренням в гру? Ці та інші питання піднімаються у відео, яке я вас запрошую переглянути.
Я щиросердно дякую всім хто підтримує мою творчість і прошу підтримати всіх читачів цієї статті. Будь-ласка, виділіть кілька хвилин свого часу для ознайомлення з моїм ютуб-каналом, твічом для ігрових трансляцій, приєднуйтесь до спільноти діскорд та телеграм і зрешту давайте разом досліджувати відеоігрові всесвіти, які ми так полюбляємо!
Топ коментарі (7)
Розумію, це гра яка дає неймовірні перші 5-10 годин гри, а потім починаєш розуміти, що гра дуже посередня і більше нічого цікавого не може запропонувати.
Їм би подивитися на серію Якудза і зменшити масштаб. Зробити акцент на Хогварсті, Хогсміді і трохи довкола, додати купу активностей, міні-ігор, або якусь систему навчання. Була б ідеальна гра для шанувальників.
щирі оплески
Всяко згоден. Гадаю, це була б класнюча гра, якби зосередились лише на Хоґвартсі ну і наприклад Хоґсміді, сюжеті і квестах. Зрешту, забув додати, персонажі здаються живими лише під час квестів та діалогів, решту часу це боти, "болванчики", дурачки, які виконують скрипт. І весь світ стає пластиковим, коли все завершується. Просто як декорації шоу, яке закінчилося..
Дяка за коментар!
Як великому фанату всесвіту Гаррі Поттера гра дуже зайшла, попри її мінуси, бо це перша велика йоба гра по Поттеру смердоттеру. Але я повністю згоден з коментарями вище (чи нижче?) про те, що розробникам не треба було гнатись за масштабом карти, а зробити ядерний концентрат з меншою, але більш пропробленою та деталізованою локацією в районі школи. Для умовного сиквела вже можна було б робити ті величезні квадратні кілометри на півдні та півночі карти.
Ну і звісно відсутність міні-ігор це повна крінжа. Немає магічніх шахів, немає плюй-камінців, дуельний клуб лише на початку гри щоб гравець ознайомився з механіками бою. Зате є якісь недолугі міні-ігри на Акціо, та й ті оформлені через квест, тобто їх треба чекати по ходу сюжету.
Ще одна гра яку зіпсував клятий опенврот.
Ще один коментар в точку! :)
лол, не помічати однотиповості в гта це безумство, я там накатав 1к годин, але там повір мені, нема чим займатися, а тут можна провести цю тищу годин тупо блукая хогвартсом, раз за разом, плюс якшо так уж за твоі 50 годин набрид сюжет, пройди його ще раз, все таки там цілих 4 факультети, ну і моди, без них в нашому столітті нікуди, качай моди братан, і пілі відоси по онлайн хогвортсу, а на твій післясмак якось бридко дивитися, в кожну гру, якшо вона викликає інтерес - можна грати вічно, в ассасінс як і с гта, теж грав, це база, але там світ вже мертвий на початку, хоча боляче це казати, але в хогвартсі не так.
Просто у гри немає дейлі челенджів, та віклі челенджів, тобіш занять тупо не остається як бігати вбивати чергового троля, але знаєш, був би ти фанатом, тиб не казав шо після сюжету там нема шо робить, мені от заходить атмосфера хогвартсу.
Раз ти так кажеш, виходить тебе не тягне всесвіт магії, а тягне к сюжету по цьому всесвіту, і завданням на чергового троля x2
D1: лол, в гта немає чим зайнятися після сюжету, краще блукати по Хоґвортсу.
Тим часом ГТА: Теніс, медитація, катання на мотоскутерах по пляжу, колектибилзи які я досі закрити не можу, полювання, стриптиз-клуб, постриляти в тирі, багато каскадерських стрибків і трамплінів, стрибків з парашутом, тріатлон, гонки, робота таксистом, постійні завдання по бізнесу, авіашкола, дартс, я вже мовчу про кілька завдань персонажів після проходження гри та гта онлайн, який по суті є безкінечною гташкою.
Як на мене навіть ці речі робити цікавіше ніж блукати по Хоґвортсу в тиші. І у мене не 50 годин а 70 😁
Не думаю що варто радити проходити сюжет який за 70 (ну нехай буде по твоєму 50) годин набрид заради другорядних квестів факультету на хвилин 30-60. Моди до чого не розумію, з ними і ГТАшка ще в рази кращою стане)