В даному наборі символів може бути трішки зради, та суб'єктивної думки, я вас попередив.
Хоч я здебільшого пишу рецензії на ігри в Steam, але інколи ігри про які я хочу розказати зі Steam вже вилучили, а на GOG є обмеження в 2000 символів в які я ніколи не можу влізти. Тому інколи я буду залишати тут подібні записи про ті ігри про які я вже написати на інших майданчиках не можу, або те що я вважаю не зовсім рецензією.
Причин, чому я вирішив взяти саме цю гру декілька.
Перша: це такий собі "Хайп" в українській ігровій спільноті що до Meet your Maker, з приводу додавання повної української локалізації.
Друга: це випадковість бо гортаючи в 1001 раз свою бібліотеку Steam я випадково побачив ось це.
І я дещо пригадав та в мене почали з'являтися деякі думки.
Тож вітаю вас в нашому садові смерті панове ми починаємо.
Deathgarden: BLOODHARVEST це була гра в жанрі асиметричного мультиплеєра, про яку більшість напевно ніколи і не чуло від студії Behaviour Interactive Inc, які більш відомі як творці Dead by Daylight. Якщо коротко то Deathgarden: BLOODHARVEST це DBD який не зміг, а якщо більш докладно...
Загалом це була концепція того ж DBD, але трішки видозмінена. Тут все ще були умовні вцілілі та вбивця тільки тепер вцілілих було було 5, а також кожен з них мав унікальну закріплену за ним здібність, на відміну від DBD де вміння можна відкріпити від персонажа та використовувати на інших, також місцеві вцілілі мали з собою лук, яким могли помічати різні предмети на карті та давати супротив мисливцю.
За сюжетом в грі стався катаклізм, тому щоб вижити посеред пекла людство збудувало такий собі ковчег де всі живуть в злагоді та достатку, ну майже всі. Звичайно коло цього прогресивного міста виросла купа різних трущоб і люди з них почали шукати спосіб отримати краще життя. Такий спосіб був, потрібно було лише вижити в місцевих садах смерті, де на вас випускали мисливця вбивцю. Вижив молодець ти громадянин.
Навколо цього і будувався геймплей вам як вцілілим потрібно було знайти обеліск з кров'ю, забрати її звідти та віднести до виходу щоб активувати його та втекти, а мисливцям потрібно завадити вам це зробити. На папері все чудово і гладко.
Так там був скін термінатора)
Але є декілька але...
Гра страждала від класичного "we did a pretty good job" притаманного студії. Що виражалося перш за все в деяких серйозних проблемах в геймплеї.
Насамперед у вас є чотири мисливця (три на старті та ще один якого додали потім). З різними абілками та зброєю, як то інквізитор з турелями чи мисливець з інвізом та снайперською гвинтівкою чи ветеран з арт обстрілом.
Але навіщо все це коли ти просто не можеш побачити свою ціль? Вцілілі були занадто мобільними і це враховуючи що в грі був ще й вертикальний геймплей, якого не було ще ні в однієї гри студії. Тому вцілілі паркурили по карті так люто, що напевно 13 район міг би позаздрити їх динаміці, інколи, а враховуючи що вцілілі не залишали слідів бігу на противагу тій же DBD , це рішення я до цих пір не розумію до речі ховались в хащах та при кожній нагоді ламали дронів розвідників та турелі, знайти їх було майже не можливо, а якщо ти когось і знаходив і якщо тобі вдавалося покласти ціль на лопатки та почати приносити в жертву, то або кемпити потрібно було, або я не знаю що бо жертву визволяли тільки ви від неї відходили. Тому за вбивць було грати просто не цікаво з таким перекосом балансу.
Це ще не враховуючи прокачки зброї та навичок яка тільки погіршувала ситуацію.
З вцілілими теж була проблема бо в грі був таймер, а по його закінченню знаєте що відбувалось? З'являвся вихід, через який можна втекти!
Тому закономірне питання: А навіщо тоді взагалі щось збирати якщо можна просто ховатись просто повзаючи по всій карті, гра тим паче це повністю дозволяє?
Всі ці фактори привели до того, що гра мала маленьку базу гравців, що призвело до того що гра спочатку стала безкоштовною. Хоча на початку вона коштувала 399 Гривень. А потім 12 серпня 2020 року, компанія оголосила про закриття серверів одним словом...
Добре, а до чого тут Meet your Maker?
Тут все дуже просто дивлячись на все це а також на свій досвід Dead by Daylight розміром майже в 2000 годин, та те що я пограв в бету Meet your Maker. Я можу сказати що гра дуже сильно ризикує на мій погляд наступити на ті самі граблі що і Deathgarden: BLOODHARVEST. Зараз гра в український спільноті на хайпі через локалізацію, я не кажу що повна локалізація подібних проектів це погано, навпаки чудово Хоча в мене все ще питання чого вони не додадуть мову в свій флагманський продукт. Я сам все ще хочу колись зробити допис "Як українська мова мені ігри продавала".
Але дивлячись за весь цей хайп, я не бачу твердого цікавого фундаменту геймплею, можливо я помиляюсь і мої висновки які засновані на беті хибні, оскільки мене вистало на хвилин 20 біганини по не дуже цікавим підземеллям які створюють гравці і це для мене було основною проблемою, за будівельника пограти на жаль не вийшло та й гравців було дуже мало як на мене. Крім того Behaviour Interactive відома своїми "дуже цікавими" змінами балансу, які інколи роблять гру за якусь з сторін дуже проблемною.
Знову ж таки на папері Meet your Maker виглядає цікаво, але є багато але, такі як подальший баланс, можливості які будуть надані гравцям для будівництва, сама кількість цікавих рівнів створених гравцями. Загалом ситуація схожа на Deathgarden: BLOODHARVEST, але тут гра коштує вже поважних 600 гривень.
Я б рекомендував її придбати для підтримки локалізації, але стільки проживе сама гра, що до цього в мене дуже багато питань і як я казав я буду радий помилитися в своєму скепсисі.
Топ коментарі (1)
О, трохи грав в неї коли ще це можна було зробити, я мало знайомий з подібними іграми, але ця тоді сподобалась)