Вітаємо! Ми — маленька команда під назвою Matsur Studio, котра складається з двох людей: Яни та Івана.
Іван працює геймдизайнером та продюсером в мобільних іграх, Яна працювала художницею концептів, і наразі працює фріланс ілюстраторкою. Півроку тому ми наважились створити свою першу спільну гру та нарешті готові поділитися результатами роботи!
Mandria: Card Adventure — фентезійна карткова гра з медитативним геймплеєм та приємним художнім оформленням.
Головною механікою гри є пересування картки Героя на одну з наступних карток у ряді. Гра складається з рівнів, на яких гравець збирає рослини та б’ється з монстрами. Також присутній режим виживання.
Під час проходження гравець відкриває нових героїв, кожен з яких має особливу здібність.
Доступні мови: українська та англійська.
Гра вже доступна на Google Play та iOS.
Декілька слів про розробку
Ідея створити Мандрію з’явилась наприкінці літа 2022 року. Проте, тоді гра була розрахована на безкоштовну бізнес модель та включала в себе більше механік і наративу.
Ми розподілили обов’язки та розробили дорожню мапу. Іван мав займатись геймдизайном та програмуванням, а Яна — наративом, балансом рівнів та візуальною складовою. Для програмування ми обрали рушій Construct 3, оскільки він був найлегшим в упануванні без знання коду.
Розробка почалась з мокапів з розміщенням UI та головних ігрових елементів. По ним одразу були зроблені перший робочий прототип та скетчі майбутньої гри.
Восени розробка сповільнилась через тривалі блекаути і раптові переїзди. Проте з‘явилася демка гри, котру можна було дати пограти друзям.
В той момент ми осягнули справжній об’єм роботи та прийняли рішення змінити бізнес модель із ф2п на платну. Було прибрано зайві механіки, котрі б ускладнили розробку в декілька разів, проте додані нові герої та режими.
Тільки у грудні в нас з’явилась можливість стабілізувати робочі процеси та повноцінно зайнятись розробкою. За наступні два місяці був створений весь фінальний арт та збалансована складність рівнів.
У лютому ми провели невелике закрите тестування та релізнули гру спочатку на Google Play, а згодом і на iOS.
За ці пів року ми отримали величезний досвід. Довелося вирішити багато проблем, про які навіть не здогадувались, поки не пройшли повний цикл розробки.
Ми щиро вдячні всім, хто підтримував нас протягом цієї складної дороги та підтримують зараз!
Ми йдемо далі і плануємо розширювати світ Мандрії оновленнями та новими проєктами.
Найстаріші коментарі (2)
Виглядає дуже цікаво! Заніс вам копієчку :) Успіхів!
Дякуємо за підтримку!)