На цьогорічному Тенноконі творці Warframe показали пів години ігрового процесу своєї нової гри Soulframe.
Канадська компанія Digital Extremes показала перший кінематографічний трейлер гри ще минулого року, але тепер ми можемо більш детально поглянути на геймплей та концепцію проєкту. Як вже було відомо, Soulframe схожий на свого попередника і теж є кооперативною онлайн-грою, але цього разу розробники зробили крок в сторону екшн-RPG.
Хоча гра і має схожу назву, її події відбуватимуться в новому всесвіті та не матимуть зв'язку з Warframe. Акцент в грі зроблений на магію та зв'язок з силами природи. Серед джерел натхнення автори називають аніме студії Ghibli «Принцеса Мононоке» та фільм «Нескінченна історія».
Починається геймплей з демонстрації подорожі по відкритому світу гри. Одразу впадає в очі відсутність інтерфейсу на екрані, хоча можливо, що його приховали для демонстрації. Ймовірно, що головний герой гри буде небагатослівним, тому гравець буде часто бачити персонажа, на ім'я Орлік, який виступатиме провідником та оповідачем історії.
Далі нам демонструють бойову систему Soulframe. В першу чергу вона опиратиметься на ближній бій мечем, та дальній за допомогою лука. Також головний герой може жбурнути свій меч у ворогів та об'єкти що, як ми побачимо далі, є досить корисною функцією. Не обійшлось і без різних магічних вмінь, які значно допоможуть у бою, але витрачають певну «ману», а отже спамити ними у вас не вийде.
Взаємодія з NPC досить стандартна, але має певні особливості. Наприклад можливість підкупу, залякування чи вмовляння свого співрозмовника, щоб отримати від нього певну інформацію. Доступність різних варіантів залежатиме від характеристик вашого персонажа.
Важливу роль у Soulframe відіграватиме хаб-локація «Сріблясте море», куди ми відправлятимемо пробуджені душі предків. З часом в цій локації виросте ціле поселення з власними активностями. Також хаб діє як місце відпочинку для головного героя, в якому він буде змінювати спорядження, створювати еліксири та прокачувати навички.
Покращення персонажа базується на трьох основних чеснотах - Духовність, Відвага та Благодійність, від яких залежатиме ваш стиль гри.
Також Soulframe не обійшла стороною моду на магічні руки-протези. Кожна рука, тобто «Пакт (договір)», має свій стиль бою та магічні вміння. Протягом гри ви будете укладати нові пакти з істотами та посилювати свій зв'язок з ними, щоб збільшити їх силу.
Ще однією важливою механікою стануть «Душі». Небесні боги наклали закляття на душі предків, забравши їх пам'ять, історію та культуру. Наша мета — очистити їх душі, та повернути втрачене. Своєю чергою вони допоможуть вам у покращенні ваших вмінь. Кожна душа покращує якусь конкретну характеристику, тому гравець може обирати їх відповідно до свого стилю гри.
Окрім відкритого світу, гра матиме підземелля та інші закриті локації, які можна буде проходити у кооперативі з іншими гравцями.
У кожній такій локації, гравець може знайти «блукаючі душі», які тимчасово даватимуть додаткове четверте вміння, яке ви зможете використовувати в бою. Також гравець може приховано вбивати ворогів зі спини, або взаємодіяти з навколишнім середовищем, наприклад скинувши щось важке ворогам на голову, або відправивши їх політати з обриву.
У головного героя буде вірний супутник, якого можна викликати для допомоги в бою. А осідлавши його, гравець зможе швидко та зручно подорожувати світом.
Про сетинг та сюжет гри поки що відомо не дуже багато. Та схоже що головний герой є таким собі хранителем, завдання якого відновити баланс та гармонію, та очистити природу і душі людей. Як було показано в геймплеї, ми зможемо зазирати в минуле завдяки спеціальному музичному інструменту, щоб дізнатися більше про історію персонажів та навколишній світ.
У відкритому світі гравцю траплятимуться різні нескладні головоломки, які потрібно буде вирішити, щоб пройти далі, або ж отримати цінний лут.
Ну і звісно що гра як і будь-яка ARPG матиме бос-файти. Багато хто міг подумати, що бойова система гри буде схожа на souls-ігри, та розробники запевняють що це не так і Soulframe буде більш поблажливим до гравців.
Інколи бос-файти будуть складатися з декількох стадій, кожна з яких складніша за попередню, тому варто їх починати повністю готовим до битви та з відповідним спорядженням.
Після перемоги над ворогом та ритуалу очищення, головний герой отримує «душі» та «пакти» для покращення власних навичок, а нові персонажі стануть вашими союзниками у боротьбі зі злом.
Загалом нам показали достатньо різних механік та систем, щоб можна було зробити певні висновки. Особисто я маю високий рівень довіри до розробників з Digital Extremes. Вони завжди віддають всіх себе своїм проєктам, та прислухаються до спільноти. Візуальне і музичне оформлення Soulframe фантастичне, це вже очевидно. Геймплей виглядає досить непогано і все залежатиме від його різноманітності та можливостей, що нададуть гравцю.
Оскільки це буде онлайн-кооп проєкт то, ймовірно, що його також розвиватимуть багато років як Warframe, і з кожним роком він ставатиме все краще. Офіційний сайт Soulframe вже має український переклад, а враховуючи те що DE дуже лояльно ставляться до українців, та нещодавно додали українську локалізацію до Warframe, існує досить великий шанс, що ми отримаємо її і в новій грі. Дати релізу у гри ще немає, але я і надалі слідкуватиму за проєктом та з нетерпінням чекатиму нової інформації. Тим часом ви можете самотужки переглянути повний запис геймплею і скласти власне враження про гру.
Топ коментарі (10)
Не думав що про ігри DE буде хтось тут писати. Моя повага як то кажуть. Сам інколи поглядаю на проект бо самому цікаво що ці розробники з Канади нового придумають. Особливо в плані сюжетів.
те чого в них не відбереш це власний стиль. Креативні директори відпрацьовують кожну копійку ))
Тут повністю згоден хоча відмічу, що розробники рушія також не даремно свій хліб їдять. Та й взагалі як розробники вони доволі непогані. Помічав це ще коли вони допомагали розробляти Bioshok 2
Виглядає круто
Я не грав у Warframe, тож навіть не знаю, чого очікувати від даної гри. Але, поживемо-побачимо. Soulframe мене зацікавила, тож буду слідкувати за проєктом.
чомусь я думав, що це руснява гра
не знаю звідки могла виникнути така думка, але дякувати богу ні ))
Напевно тому, що плутали з руснявою Warface. Особисто я Warframe та Warface постійно плутав. А коли не плутав, то вважав, що Warframe - китайська гра)
Warcraft ще забув )
" з руснявою Warface"
тепер все стало на своє місце, дякую)